بازدید 1836

سفر قریب‌الوقوع نخست‌وزیر اردن به آمریکا

نخست وزیر اردن روز سه‌شنبه به منظور بررسی کمک‌های مالی آمریکا به واشنگتن سفر می‌کند.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 06 January 2019

نخست وزیر اردن روز سه‌شنبه به منظور بررسی کمک‌های مالی آمریکا به واشنگتن سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، عمر الرزاز، نخست وزیر اردن روز سه‌شنبه در قالب سفری کاری به واشنگتن سفر می‌کند تا موضوع حمایت‌های مالی آمریکا و نیز روند برگزاری کنفرانس لندن که با هدف حمایت از اقتصاد و سرمایه‌گذاری در اردن برگزار می‌شود را مورد بررسی قرار دهد.

دفتر نخست وزیر اردن در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد: الرزاز سه‌شنبه به واشنگتن سفر خواهد کرد و این سفر چند روز به طول می‌انجامد.

این سفر با هدف بررسی روند برگزاری کنفرانس لندن که اواخر ماه فوریه در اردن به منظور حمایت از اقتصاد و سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود، صورت می‌گیرد.

عمر الرزاز  در جریان سفرش به واشنگتن همچنین به بررسی راه‌های تقویت و توسعه همکاری در حوزه‌های صنعتی و خدماتی و واردات کالا و تجارت با مسؤولان آمریکایی می‌پردازد.

طبق گزارش دفتر نخست وزیری اردن، قرار است که الرزاز  با وزیر خزانه‌داری آمریکا دیدار و با وی به بررسی روابط دوجانبه و روابط تجاری و کمک‌های آمریکا به اردن بپردازد.

نخست وزیر اردن که شماری از وزراء و مسؤولان وی را در این سفر همراهی می‌کنند همچنین با نمایندگان گروه‌ها و سازمان‌های پشتیبان‌های مالی بین‌المللی، صندوق پول، بانک‌های بین‌المللی و نمایندگاه بخش خصوصی دیدار می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی