بازدید 3832

ادامه عملیات مقابله با سیل و آبگرفتگی در ۵ استان

کد خبر: ۸۶۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 04 January 2019

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام عملیات امدادرسانی به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در 5 استان تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایرنا، شاهین فتحی روز جمعه درباره انجام عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل و آبگرفتگی در 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر در حال امدادرسانی به هموطنان و آسیب دیدگان از سیلاب در 8 شهر و روستا هستند.

وی با بیان اینکه 14 تیم عملیاتی متشکل از 60 امدادگر تخصصی عملیات امداد و نجات در سیلاب در حال امدادرسانی به سیل زدگان قرار دارند، ادامه داد: 814 نفر از هموطنان در این سلسله عملیات امدادرسانی شدند و 18 دستگاه خودرو نیز از میان طغیان سیل در جاده ها رهاسازی شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته 700 نفر نفر از سیل زدگان و متاثر از سیل و آب گرفتگی( در مدارس - اندیکا - منطقه شیمبار) اسکان اضطراری و موقت یافتند.

وی در ادامه از نجات جان و انتقال 15 نفر از گرفتاران سیلاب به مناطق امن خبر داد و گفت: عملیات جستجو برای یافتن یک نفر مفقودی از سوی نیروهای امدادرسان حاضر در منطقه (اندیکا - شیمبار ) با جدیت و قوت تمام در حال انجام است.

فتحی از هموطنان خواست در صورت نیاز به کمک و قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی انواع حوادث طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت حتی بدون داشتن سیم کارت در تلفن همراه با شماره 112 هلال احمر تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی