بازدید 32174

تقلب و سودجویی با نام فیلم "اخراجی های 3" + تصاویری از فیلم

این سی دی که با نام "اخراجی های 3" توسط دوره گردان و سارقان محصولات هنری و فرهنگی کشور انجام می شود، به طرز گسترده ای در میان مردم پخش شده و به دلیل شیوه پردازش به داستان اخراجی ها برای مردم مسجل شده است که این فیلم همان "اخراجی های 3" است.در همین رابطه مسعود ده نمکی کارگردان فیلم های سینمایی اخراجی های 1 و 2 در گفتگو با خبرنگار تابناک اعلام کرد: هنوز کار تهیه و ساخت اخراجی های 3 کلید نخورده و فیلم موسوم به اخراجی های 3 جعلی می باشد.
کد خبر: ۸۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۷ 13 February 2010
از مدتی پیش طبق روال معمول عده ای سودجو با کپی گسترده سی دی موسوم به "اخراجی های 3"، اقدام به فریب مردم و کاسبی هنگفت از این طریق برای خود کرده اند.

به گزارش خبرنگار تابناک، این سی دی که با نام "اخراجی های 3" توسط دوره گردان و سارقان محصولات هنری و فرهنگی کشور انجام می شود، به طرز گسترده ای در میان مردم پخش شده و به دلیل شیوه پردازش به داستان اخراجی ها و اظهارات آقای ده نمکی کارگردان این فیلم پرفروش کشور مبنی بر روایت زمان حال اخراجی ها، برای مردم مسجل شده است که این فیلم همان "اخراجی های 3" است.

بنابر این گزارش، این فیلم که مشخص است نسخه تدوین نشده و سرقت شده از نسخه اصلی است، بعنوان زیرنویس در آن اخراجی های 1.5 درج شده است که به روایت حال حاضر بازیگران اخراجی های 1 پرداخته شده است.

در همین رابطه مسعود ده نمکی کارگردان فیلم های سینمایی اخراجی های 1 و 2 در گفتگو با خبرنگار «تابناک» اعلام کرد: هنوز کار تهیه و ساخت اخراجی های 3 کلید نخورده و فیلم موسوم به اخراجی های 3 جعلی می باشد.

ده نمکی افزود: این فیلم مربوط به قسمت های حذف شده "اخراجی های یک" است که متاسفانه در اقدامی غیراخلاقی سرقت شده و در حال پخش و فروش است.

ده نمکی با بیان اینکه این اقدام با هدف تخریب و ضربه زدن به فیلم های "اخراجی ها" صورت گرفته است، گفت: این قسمت های محذوف توسط افرادی از نسخه اصلی فیلم به سرقت رقته و با توجه به مخاطب ها و علاقه فروانی که مردم به اخراجی های 1 و 2 دارند مورد سو استفاده عده ای سودجو قرار گرفته است.






تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
توی بعضی از سایتها هم برای دانلود گذاشتن.بیچاره آقای ده نمکی....
واقعا چقدر هم که فیلم اخراجیها جذاب بود که تقلبیش هم اومد...
خدا به داد سینمای ما برسه که این فیلمها افتخارشه.. توهین به مردم و فیلمسازی از روی یک سری ای ام ای روزانه مردم...
آيا واقعا اين فيلم (فيلمك) ساخته آقاي ده نمكي نيست؟ بازيگرها همانند، داستان فيلم تقريباً ادامه همان فيلم و...
واقعا كه عجيب است.
حالا مگه اخراجی های 1 و 2 پی بود که تقلبی 3 هم بیاد . توروخدا نظر من رو نشون بدین شاید آقای ده نمکی بخونن. واقعا فیلم اخراجی 1 جذاب بور ولی ساختن 2 و 3 و لابد 4و 5 و ... بی مزش کرده.
واقعا چقدر هم که فیلم اخراجیها جذاب بود که تقلبیش هم اومد..
من نیدونم چرا مردم برای دیدن شوخی های عامیانه ای که هر روز و تو خیابون های شهر می تونن ببینن، پولشونو و وقت شونو می زارن واسه این فیلم. به نظر من این فیلم هم سری اول هم سری دوم، ضعیف ترین فیلم این چند سال بود، بماند دیگه نسخه تقلبیش.
درود بر ده نمکی
چرا نظر من راجع به نظر دوم رو نمی زنید
به کسی توهین نداشت
شما با خودتون چی فکر می کنید که بعضی نظر ها رو نمی زنید
به نظر من سهل انگاري آقاي ده نمكي بود كه كمي دير پاشد براي تهيه اخراجي هاي 3 اگر مردم را زياد به انتظار نميگذاشت و كارتهيه اين نسخه را شروع ميكرد شايد كسي اين فيلم را به عنوان اخراجي هاي 3 به بازار بيرون نميكرد يا اگر بيرون هم ميكرد مردم همه به جريان تهيه بودند و پول هاي شان را صرف اين فيلم تقلبي نميكردند . باز هم هنوز دير نشده كه آقاي ده نمكي كار تهيه اخراجي هاي اصلي 3 را شروع كنند چون همه مردم در انتظار نسخه سوم و چهارم اين فيلم جزاب هستند . تشكر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار