بازدید 7119

پیشنهاد چینی‌ها برای تولید دارو

کد خبر: ۸۴۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 02 November 2018

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از پیشنهاد چینی‌ها برای تولید دارو در این منطقه با هدف توزیع و مصرف در کشورهای مسلمان با برند حلال خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالرحیم کردی با اشاره به درخواست چینی‌ها مبنی بر فعالیت در منطقه آزاد چابهار به منظور تولید دارو برای مصرف در کشورهای مسلمان و منطقه‌ با برند حلال، اظهار کرد: چینی‌ها پیشنهادی را در ارتباط با تولید دارو به جهت عرضه به کشورهای منطقه‌ای و اسلامی ارائه کرده‌اند که این پیشنهاد در دست بررسی است و یکی از موضوعاتی است که می‌تواند زمینه‌ همکاری‌های مناسبی را فراهم کند. در عین حال باید بدانیم که چینی‌ها در زمینه تولید دارو موفق هستند و بازارهای مناسبی نیز دارند.

وی ادامه داد: چینی‌ها درخواست کرده‌اند که زمینه برای فعالیت آنها جهت تولید دارو به منظور عرضه در کشورهای مسلمان و منطقه‌ای با برند حلال، در منطقه آزاد چابهار فرآهم شود تا با توجه به ملاحظاتی که مسلمانان در مسائل مختلف از جمله مصارف دارویی دارند، بتوانند داروی با برند حلال را در ایران و در منطقه آزاد چابهار تولید کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان این‌که از پیشنهاد چینی‌ها در این رابطه استقبال کرده‌ایم، گفت: براساس مذاکرات صورت گرفته آنها علاوه بر این‌که می‌توانند با داروسازان داخلی به صورت مشترک فعالیت خود را انجام دهند، خواهند توانست به صورت مستقیم در این رابطه سرمایه‌گذاری کنند و امکانات لازم جهت تولید دارو با مشخصات مذکور در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، ایجاد زون (منطقه) تخصصی تجهیزات پزشکی و صنایع دارویی یکی از برنامه‌های مدنظر در منطقه آزاد چابهار بوده که به نظر می‌رسد با توجه به پیشنهاد ارائه شده از سوی چینی‌ها جهت تولید دارو برای مصرف در کشورهای مسلمان و منطقه‌ای با برند حلال، بتوان این اتفاق را سرآغاز فصلی جدید در راستای ایجاد این زون تلقی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
در زمینه دارو تا اندازه ای مستقل و خود کفا بودیم ، این هم چینی ها دارند از ما می گیرند....
امیدوارم داروهای تولیدی این منطقه مانند پنی سیلین چینی سبب مرگ نشود!
چینیها موش آزمایشگاهی نیاز دارن!!!
بله موفقیت داروهای چینی در ایران زیاد بوده و نمونه های پنسیلین چینی که با تزریق دوعدد از آن مریض کاملا راحت می شود و به دیار باقی می شتابد و یا داروی بیهوشی که مریض تا ابد بیهوش می ماند و یا داروهای پوستی که با استفاده انها برای کار در سیرک ها بهترین میشوی و ..... حالا چرا منطقه چابهار خوب بیان تهران کاروشون را شروع کنن و مملکت مال خودشونو و ....
فاتحه
خود چيني ها داروي استراليايي و ژاپني ميخرن شما ميريد داروي چيني بخريد؟
جالبه در کشور ما همه خود مختارند که در هرحوزه ایی عمل کنند مثلا ریس مناطق ازاد چابهار بدون وزرات بهداشت چه اختیاری دارد که در منطقه زیر نظرش داو تولید کند
داروی چینی اگر دو نفر را درمان کند دویست نفر را مستقیما راهی قبرستان می کند.
خود مردم چین به داروهای کشورشون اعتقادی ندارند و بصورت گسترده از آمریکا، کانادا و اروپا دارو میخرند هرچند که گرانتره
داروی حلال!!! چینی ها هم راهشو یاد گرفتند!
اجناس بنجل چینی رو یه جوری تحمل می کنیم. اما مواد غذایی و داروی چینی به هیچ وجه شوخی بردار نیست و خطر جانی دارد. از چینی که تخم مرغ مصنوعی تولید میکند، چه انتظاری دارید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست