بازدید 3257

علت افزایش قیمت ۲۵ قلم کالای اساسی به ویژه لبنیات

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: علت اصلی افزایش قیمت ۲۵ قلم کالا، افزایش قیمت در بازارهای خارجی و بخشی هم مربوط به قیمت تمام شده بر اثر عوامل داخلی است.
کد خبر: ۸۴۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 29 October 2018

محمد حسینی، درخصوص افزایش قیمت لبنیات با بیان اینکه ارز دولتی به 25 نوع کالای اساسی داده می شود که فقط برخی به صورت مستقیم واردات دارند افزود: کالاهایی را خریداری می کنیم که مسئولیت نظارت و قیمت گذاری آن بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.
قیمت برخی از کالاها نسبت به سال گذشته در خارج از کشور گرانتر شده است

حسینی تصریح کرد: اگر امروز شاهد افزایش قیمت در برخی کالاها هستیم به دو دلیل است.یکی اینکه قیمت کالا نسبت به سال گذشته در خارج از کشور گرانتر شده است و از سوی دیگر به دلیل افزایش قیمت هایی از جمله دستمزد و سایر اقلام نهاده ای باعث افزایش قیمت شده لست.

 

نماینده مردم تفرش، آشتیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چنانچه افزایش قیمت ها خارج از رویه باشد سازمان نظارت بر قیمت ها و سازمان حمایت از مصرف کننده برای تعیین قیمت ها نظارت کافی را انجام دهند تا مانع از افزایش بی رویه لبنیات و شیر و ... شوند.

وی تاکید کرد:علت اصلی افزایش قیمت 25 قلم کالا، افزایش قیمت در بازارهای خارجی و بخشی هم مربوط به قیمت تمام شده بر اثر عوامل داخلی است.

تحریم ها تاثیری در افزایش قیمت لبنیات ندارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوراک دام اعم از سویا، جو، کنجاله از خارج وارد می شود را گران تر از گذشته می خریم و افزایش قیمت جهانی این محصولات در دنیا به تحریم ها علیه ایران ربطی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی