بازدید 3596

حساب ویژه برانکو روی این دو بازیکن مقابل السد

کد خبر: ۸۴۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 22 October 2018

پرسپولیس برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان قهرمانی بیش از همه نیاز به درخشش این دو بازیکن خود دارد. برانکو حساب ویژه ای روی سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند باز کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آُسیا باید سه شنبه به مصاف السد قطر برود. سرخپوشان در شرایط بسیار خوبی پای به این دیدار می گذارند. تیم برانکو در دیدار رفت که در دوحه برگزار شد توانست دست پر به تهران برگردد و با پنالتی که علی علیپور تبدیل به گل کرد به پیروزی برسد.

پرسپولیس برای صعود به فینال و تاریخ سازی تنها به یک تساوی با هر نتیجه نیاز دارد. سرخ پوشان اگر می خواهند به دور بعد راه پیدا کنند باید در درجه نخست دروازه خود را بسته نگه دارند.برانکو در این دیدار حساس حساب ویژه ای روی دو بازیکن باتجربه خود کرده است؛ نخست سید جلال حسینی که بدون شک مهم ترین و تاثیر گذارترین بازیکن پرسپولیس است. سید جلال بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد و در بین بازیکنان از محبوبیت زیادی برخوردار است. او با تعصب و انگیزه مثال زدنی بازی می کند و پرسپولیس برای صعود به دور بعد نیاز به درخشش این بازیکن دارد.

و اما چهره دومی که سرمربی سرخ پوشان حساب ویژه ای روی او باز کرده است علیرضا بیرانوند است که در دیدار رفت بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و بارها با واکنش های خوبش مانع از باز شدن دروازه اش شد.

بیرانوند باوجود آنکه در تیم ملی همواره خوب بود اما کمتر در پرسپولیس توانسته انتظارات را برآورده کند. درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باعث شده تا این دروازبان از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار گیرد. او در فصل جاری عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشته است و هواداران تیم سرخ پوش پایتخت منتظر یک نمایش خوب دیگر از دروازبان باتجربه خود هستند. آمادگی سید جلال حسینی و روی فرم بودن بیرانوند زمینه ساز صعود سرخ پوشان به دور بعد خواهد بود و هواداران پرسپولیس امید زیادی به این دو بازیکن باتجربه و آماده این روزهای خود دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی