بازدید 3714

چه ستاره هایی در نیم فصل از استقلال می روند؟

کد خبر: ۸۴۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 15 October 2018

به نظر می رسد که استقلال زمستان داغی را مثل تابستان قبل پیش رو گذارد و باید منتظر تغییرات زیاد در این تیم بود.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال در فصل جابجایی زمستانی تغییرات زیادی داشت و چند بازیکن جدید به تیم خود اضافه کرد. استقلال یکی از پرتغییرترین تابستان های خود را تجربه کرد اما تنها یکی دو بازیکن جدید این تیم به خوبی در ترکیب جا افتاده اند.

علی کریمی، الهیار صیادمنش، روح الله باقری و کمی هم همام طارق امیدوار کننده ظاهر شده اند البته درباره هافبک عراقی آبی پوشان بحث زیاد است و صحبت های جنجالی او ممکن است که برایش گران تمام شود و زمینه ساز جدایی او شود. در فصل جابجایی زمستانی استقلال به نظر می رسد که بازهم تغییرات زیادی خواهد داشت و باید منتظر جدایی چند بازیکن این تیم باشیم.

سید حسین حسینی رسما اعلام کرده که دوست دارد از استقلال برود و اگر مدیران باشگاه موافقت کنند او نخستین جدا شده خواهد بود. الحاجی گرو اصلا در حد و اندازهای تیام ظاهر نشده است و او هم اگر نتواند در این چند دیدار پیش رو تواناییش را ثابت کند در فهرست فروش قرار خواهد گرفت و این درباره نویمایر هم صدق خواهد کرد. 

و اما دیگر خریدهای جدید استقلال هم مثل محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر و شاید هم مرتضی تبریزی در صورت تداوم نیمکت نشینی در زمستان از تیم جدا شوند و به پیشنهادهای بعدی خود فکر کنند. به نظر می رسد که استقلال زمستان داغی را مثل تابستان قبل پیش رو گذارد و باید منتظر تغییرات زیاد در این تیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی