بازدید 4156
۶

دولت برای قیمت بنزین چه برنامه‌ای دارد؟

کد خبر: ۸۴۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 14 October 2018

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت بنزین توضیحاتی را ارائه داد.

سید کاظم دلخوش ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «طبق قانون دولت مجوز افزایش قیمت بنزین را دارد»، گفت که در حال حاضر دولت به دنبال سهمیه بندی بنزین است و باید در این جهت برنامه ریزی کند.

سید کاظم دلخوش اظهار کرد: به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد قیمت بنزین در کشور ما با کشور‌های همسایه بخش زیادی از سوخت کشور ما قاچاق می‌شود. در حالیکه این منابع متعلق به همه ملت هستند، اما متاسفانه از آن‌ها سوء استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق مردم خاطرنشان کرد: ما در عین حالی که می‌خواهیم دولت دست به افزایش قیمت بنزین نزند می‌خواهیم برای جلوگیری از قاچاق سوخت برنامه عملی داشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «دولت به دنبال سهمیه بندی بنزین است» تصریح کرد: دولت در حال حاضر باید در این زمینه برنامه ریزی کند. اگر قیمت بنزین در سهمیه بندی افزایش نیابد، قاچاق سوخت هم ساماندهی خواهد شد.

دلخوش یادآور شد: در واقع دولت این امکان را دارد که قیمت فعلی بنزین را برای سهمیه در نظر بگیرد تا جلوی قاچاق گرفته شود و مازاد آن را با قیمت آزاد در اختیار مردم قرار دهد.

وی در پایان تاکید کرد که طبق قانون دولت اجازه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۶
بزرگترین تولید نفت در منطقه هستیم
























تا کی باید منت گوش کنیم
دولت برای افزایش حقوق چه برنامه ای دارد؟؟؟
گران کنید حق مردم ما همینه
بله دولت این حق را دارد ولی از طرفی دولت ملزم به حفظ ارزش پول ملی است تا قاچاق بنزین بی معنی باشد
ملت رو بدبخت تر نکنید ...................
به نظرم به جای افزایش قیمت بهتر است یک سهمیه ثابت ماهیانه برای هر خودرو در نظر گرفته شود. مثلا 200 لیتر و برای تاکسی ها هم براساس مصرف روزانه یک متوسطی در نظر گرفته شود و با همین قیمت به آنها داده شود .بجز عده ایی معدود که مصرف کمتری از سهمیه خود دارند و می توانند آن را بفروشند .اکثر مردم مطمئنا سهمیه خود را در ماه مصرف خواهند کرد. الان چون سهمیه ایی در کار نیست طبیعی است که عده ایی سود جو بسیار بیشتر از حق خود سوخت دریافت می کنند و آن را قاچاق می نمایندو دود آن به چشم من و امثال من می رود که فقط به اندازه نیاز مصرف داریم .وحالا باید جور قیمت زیاد را هم بکشیم!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی