بازدید 3932

بارندگی‌ها در کشور تا چهارشنبه ادامه دارد

کد خبر: ۸۳۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 24 September 2018

مدیر دفتر پایش سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی های جوی نشان می دهد بارندگی ها تا چهارشنبه هفته جاری در کشور ادامه دارد و شاهد کاهش دما در مناطق بارانی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، مسعود حقیقت روز دوشنبه افزود: امروز موجی از نوار شمالی کشور عبور می کند که در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی و شمالی البرز و اواخر وقت در شمال شرق بارش باران ، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد را برای این مناطق به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: سه شنبه در شمال شرق و شرق کشور به ویژه در استان های خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و خراسان رضوی افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

حقیقت ادامه داد: روز چهارشنبه در غرب سواحل خزر به ویژه گیلان ، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در برخی از ساعات انتظار بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی گفت: امروز در مناطق مرکزی کرمان و فردا در استان های کرمان ، هرمزگان ، شمال سیستان و بلوچستان رگبارهای موقت همراه رعد و برق رخ می دهد.

حقیقت افزود: شدت بارش ها امروز بعدازظهر در دامنه های البرز در استان های تهران، شمال استان تهران ، سمنان، ارتفاعات مازندران ، گلستان، گیلان ، خراسان شمالی و غرب خراسان رضوی خواهد بود و فردا نیز شدت بارش ها در استان های خراسان جنوبی ، جنوب خراسان رضوی، هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شمال سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

وی اظهار داشت: دیم کاران برای کشت محصولات عجله نکنند.

وضعیت هوای تهران / گرمترین و خنک ترین نقاط کشور

مدیر دفتر پایش سازمان هواشناسی افزود: امروز صبح کمینه دمای تهران 19 درجه بود ، بیشینه دمای دیروز تهران به 31 رسید و امروز به 29 درجه خواهد رسید اما آخر هفته خنکی در پایتخت خواهیم داشت و امروز شاهد رگبارک هایی در تهران خواهیم بود.

حقیقت گفت: دیروز اهواز و آبادان با 46 درجه گرمترین و امروز صبح الشتر در استان لرستان و شهرکرد با 4 درجه خنک ترین نقاط کشور بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی