بازدید 1434

مجلس و دولت توجه ویژه به استان خوزستان داشته باشند

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه مجلس و دولت به استان خوزستان شد.
کد خبر: ۸۳۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 23 September 2018

همایون یوسفی در نشست علنی امروز (یکشنبه اول مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی روز گذشته اهواز و شهید شدن عده ای از هموطنان در این حمله، اظهار داشت: استان خوزستان به همان دلیل که ابتدای جنگ نقطه هدف قرار گرفت در حال حاضر نیز به عنوان نقطه هدف دشمن قرارگرفته است و انتظار می رود که مجلس و دولت توجه ویژه به این استان داشته باشند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با یادآوری حوادث سال 84 در اهواز گفت: عقبه بازیگران سیاسی معاند که اکنون در خارج کشور هستند، در حال حاضر به عنوان فعال سیاسی در استان خوزستان در حال فعالیتند، از این رو باید این فعالان موضع خود را نسبت به حادثه تروریستی اهواز مشخص کنند.

وی تاکید کرد: بارها مشکلات اهواز و خوزستان را با مستندات به مسئولان ارائه کردم تا جلوی تکرار وقایع سال 84 گرفته شود، دشمن با تجربه سال 84 و کاهش آستانه تحمل مردم به دنبال تکرار تجارب گذشته خود است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از این رو انتظار می رود مجلس و دولت به استان خوزستان توجه ویژه داشته باشد و دیگر با مماشات به مسائل استان نگاه نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی