بازدید 2795
گزارش

پرسپولیس در نیمه نهایی آسیا بدون لغو دربی؟!

کد خبر: ۸۳۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 18 September 2018

پرسپولیس بعد از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، باید اول مهر با سپیدرود، ۵ مهر با استقلال و ۱۰ مهر در قطر با السد بازی کند و در این بین شنیده می‌شود که سازمان لیگ قصد به تعویق انداختن دربی را ندارد. این مسئله به سود پرسپولیس نخواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، امید عالیشاه در این باره واکنش نشان داد و بازی های پرسپولیس را فشرده دانست. وی گفت: « من این مسئله را از خبرنگاران می‌شنوم و نمی‌دانم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند، اما در این شرایط این تیم ایرانی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفته باید از پرسپولیس به عنوان نماینده ایران حمایت کنند و اگر این کار را انجام ندهند خودشان را خراب می‌کنند.»

عالیشاه ادامه داد: «پرسپولیس شانس قهرمانی در آسیا دارد و این مسئله به سود فوتبال ایران است که یک ایرانی به فینال آسیا برود و برگزاری سه بازی سخت از ۱۰ روز کار بسیار سختی است. حالا بازی با سپیدرود ایده‌آل است، اما اینکه پنج روز بعد از دربی حساس تهران در قطر بازی کنیم واقعا سخت است و در حق هواداران پرسپولیس و این باشگاه اجحاف می‌شود و امیدوارم که همکاری بیشتری با پرسپولیس صورت بگیرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست