بازدید 2950
لیگ قهرمانان و پایان آرزوی نیمه نهایی تمام ایرانی

السد2-استقلال2/تیم شفر چشم خورد و از رویا برگشت

با این نتیجه و با توجه به پیروزی 3 بر یک السد در بازی رفت، این تیم قطری در مرحله نیمه نهایی حریف پرسپولیس شد. بازی رفت السد و پرسپولیس 10 مهرماه در قطر و بازی برگشت اول آبان‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 17 September 2018

استقلال ایران و السد قطر از ساعت 20:30 دوشنبه برای برگزاری دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند و در حالی که هواداران آبی کمتر تصور جبران نتیجه شکست در آزادی را داشتند، اما نمایش هجومی تیم شفر این رویا را واقعی کرده بود هرچند یک اشتباه ناشیانه رویای بازگشت را خراب کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی،شاید اگر اشتباه روزبه جشمی و آن اعتراض بیهوده نیمه اول نبود، استقلال هم امشب شگفتی پرسپولیس را تکرار و تکمیل می کرد و به نیمه نهایی آسیا صعود می کرد اما افسوس که تیم جوان و شجاع شفر از برتری غافلگیر کننده اش بهره ای نبرد.

ترکیب السد: مشعل عیسی، پدرو کوریا، بوعلم خوخی، حمید اسماعیل، عبدالکریم حسن (علی اسد - 4+90)، گابی، وو یونگ جونگ (سالم الحجری - 4+90)، ژاوی، حسن الهیدوس (یاسر ابوبکر - 70)، اکرم عفیف و بغداد بونجاح.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، طارق همام (وریا غفوری - 76)، مهدی قائدی (اللهیار صیادمنش - 46)، مرتضی تبریزی و روح الله باقری (آرمین سهرابیان - 56).

با این نتیجه مساوی پرگل و با توجه به پیروزی 3 بر یک السد در بازی رفت، این تیم پرستاره قطری در مرحله نیمه نهایی حریف پرسپولیس شد. بازی رفت السد و پرسپولیس 10 مهرماه در قطر و بازی برگشت اول آبان‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.

شفر، بازیکنان و مدیران استقلال در هفته گذشته از انگیزه بالای این تیم برای جبران نتیجه برگشت و صعود از این گروه صحبت کردند و ترکیب استقلال نشان می دهد شفر با دو مهاجم قصد دارد تا دست به یک کار بزرگ در جاسم بن حمد دوحه بزند، این کار بزرگ رقم خورد و در اوایل نیمه دوم آبی ها تنها یک گل تا کشاندن بازی به وقت اضافه می خواستند.

استقلال در نیمه دوم سراسر حمله شد تا بتواند گل های خورده بازی رفت را جبران و یک بازگشت رویایی را رقم بزند. شفر در همان شروع نیمه دوم صیادمنش را به جای قائدی وارد زمین کرد تا دوندگی را در خط هافبک تیمش بالا ببرد. در دقیقه 49 بازی مرتضی تبریزی سانتر دیدنی اسماعیلی را وارد دروازه السد کرد تا همه چیز برای صعود آبی ها به دور بعد فراهم به نظر برسد اما تنها 2 دقیقه بعد از گل این تیم روزبه چشمی از زمین بازی اخراج شد تا تمام نقشه های شفر نقش برآب شود.  بعد از اخراج چشمی شفر مجبور شد تعویض های خود را برطبق نبود یک بازیکن انجام بدهد و به همین دلیل روند حملات آبی ها کاملا با چالش روبرو شد. در دقایق پایانی بازی اما بغداد بونجاح دروازه استقلال را از روی نقطه پنالتی باز کرد تا آبی ها نتوانند در بازی که شایستگی آن را داشتند پیروز شوند.

شرح گل

1-0 (استقلال): در دقیقه 26 اشتباه بازیکنان استقلال در یارگیری باعث شد اکرم عفیف در موقعیت تک به تک قرار بکیرد و او به راحتی دروازه استقلال را باز کرد.
1-1 (استقلال): در دقیقه 33 بازی سانتر طارق همام با ضربه روح الله باقری همراه شد و اشتباه برشام باعث به ثمر رسیدن گل اول استقلال شد.
2-1 (استقلال): سانتر اسماعیلس از روی نقطه کرنر با ضربه تبریزی همراه شد و دروازه السد در دقیقه 49 باز شد.
2-2 (السد): مهاجم السد با رحمتی تک به تک شد و سید مهدی با گرفتن پیراهن او را متوقف کرد تا ضربه پنالتی بونجاح بر خلاف جهت حرکت رحمتی وارد دروازه استقلال شود و همین برد تشریفاتی هم از دست برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار