بازدید 55510
هزار و سیصد و سی و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقاد تند دختر آیت‌الله خزعلی از برادرش/چند ایرانی در حج ۹۷ فوت کردند؟/حدادیان: در سياست من صاحب‌نظرم يا علی پروين؟/انتقاد شدید عضو کارگزاران از اصلاح طلبان

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: سؤال فیفا از فدراسیون: حضور زنان در ورزشگاه چه شد؟/احضار برخی اعضای شورای شهر به قوه قضائیه/کیهان به عارف: از گوگوش خلاص شدی که می روی سراغ خانواده شهید؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 16 September 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کنایه ضرغامی ماجرای احمدی‌نژاد شبستری

عزت‌الله ضرغامی با انتشار تصویر معروف نشستن آیت‌الله شبستری در کنار محمود احمدی‌نژاد در توئیترش نوشت: اگر این حالت نشستن اتفاقی نیست، جای صندلی آقایان را عوض کنید. به همین سادگی! اجمالاً سطح مطالبات ما از مجمع تشخیص، همین اندازه است! مجمع، محل تضارب آرا و گفت وگوی سازنده و فراجناحی بین بزرگان جامعه است. نباید چنین پیام‌هایی از آن به بیرون درز کند.

سؤال فیفا از فدراسیون: حضور زنان در ورزشگاه چه شد؟

فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است تا راهی برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها پیدا کند. گفته می‌شود این تلاش‌ها نتیجه پیگیری مداوم مدیران فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)ست. آن‌ها پیش از این از مسئولان فدراسیون ایران خواسته بودند که در پروسه‌ای آرام و بدون تنش، امکان ورود زنان به ورزشگاه‌ها را فراهم کند. با شروع فصل جدید لیگ‌برتر ایران، فیفا به‌دنبال نشانه‌هایی بود که ثابت کند تحول تازه‌ای در ماجرای ورود زنان ایجاد شده است. شش هفته از لیگ گذشته، اما با وجود برخی پیگیری‌ها، فدراسیون هنوز نتوانسته در عمل قدمی بردارد. مدیران وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با رسانه‌ها از میل وافرشان برای تغییر شرایط فعلی حرف زده‌اند، اما حتی نامه وزیر و تأکید ضمنی رئیس‌جمهور در جواب این نامه هم، تغییر محسوسی ایجاد نکرده است. برخی منابع می‌گویند تنها راه نجات فدراسیون از بن‌بست فعلی، امکان ورود خانم‌ها در بازی‌های دوستانه تیم ملی است؛ تقریبا شبیه به همان اتفاقی که در والیبال افتاد. اگر این راهکار به تأیید برسد، احتمالا در نخستین بازی بعدی تیم ملی (شاید مقابل بولیوی) تعداد محدودی از خانواده بازیکنان و کارمندان فدراسیون اجازه ورود پیدا کنند. /آی اسپورت

دستگیری یک جاسوس در مشهد

معاون دادستان مشهد گفت: شخصی که برای کشوری متخاصم اقدام به جمع‌آوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف کرده بود در مشهد دستگیر شد. قاضی حسن حیدری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: شخصی که برای کشوری متخاصم جمع‌آوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف می‌کرد در تور اطلاعاتی ما قرار گرفته و دستگیر شد. معاون دادستان مشهد با اشاره به اینکه این فرد در مشهد دستگیر شده است، بیان کرد: پس از دستگیری ضمن صدور قرار برای متهم، پرونده متهم به دادگاه رفت که در تجدید‌نظر «7 سال محکومیت قطعی» برای وی لحاظ شده است.

حاجی دلیگانی: ناطق پیام داده که دیگر از آخوندی حمایت نمی‌کند

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: ناطق نوری عنوان کرده که دیگر از عباس آخوندی حمایت نخواهد کرد. حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، گفت: علی اکبر ناطق نوری در پیغامی به رئیس جمهور عنوان کرده که دیگر از عباس آخوندی با عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت نخواهد کرد و خبر این پیغام‌ها به نمایندگان مجلس هم رسیده است. وی افزود: ناطق نوری گفته که رئیس جمهور هر تصمیمی که می‌خواهد درخصوص وزیر راه و شهرسازی اتخاذ کند. نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس گفت: عملکرد آقای آخوندی به صورتی بوده که دیگر جای دفاعی نمی‌ماند؛ مردم امروز بسیار از وضعیت مسکن گلایه دارند و وزارتخانه تحت امر وزیر هیچ اقدامی در این راستا انجام نمی‌دهد.

احضار برخی اعضای شورای شهر به قوه قضائیه

محسن هاشمی گفت: در یک سال گذشته اعضای شورای شهر تهران به خاطر مصاحبه‌هایی که می‌کردند به قوه قضاییه احضار می‌شدند و اعضای شورای شهر تهران به این روش قوه قضاییه اعتراض دارند و اگر شکایت خصوصی از آن‌ها می‌شود قوه قضاییه می‌تواند ورود کند. اعضا نگران هستند که با این شیوه نتوانند به وظایف خود عمل کنند.

کیهان به عارف: از گوگوش خلاص شدی که می روی سراغ خانواده شهید؟

کیهان نوشت: رئیس فراکسیون امید به دیدار یک خانواده شهید رفت. دکتر محمدرضا عارف با تجلیل از همسر شهید سلطان زاده، گفت: شهیدان بیشترین هزینه را برای انقلاب و آرمانهایشان پرداختند. جان شهیدان خیلی ارزشمند بود ولی هزینه‌ای که خانواده‌های شهید پرداختند کمتر از آن چیزی نیست که شهیدان پرداختند. این تجلیل از خانواده شهدای انقلاب ـ که کار درستی هم هست ـ در حالی است که آقای عارف اخیراً از دو تن از عناصر ضد انقلاب تمجید کرده بود. او در دیدار 27 مرداد اعضای انجمن اندیشه و قلم گفته بود: «مزیت گفتمان اصلاحات جذب حداکثری است؛ این مثال مردمی درباره اصلاحات که از «سروش تا گوگوش» را شامل می‌شود، صحیح است و ما نمی‌توانیم کسی را حذف کنیم. این تعبیر که جبهه اصلاح‌طلبان، از سروش تا گوگوش را شامل می‌شود، در حالی است که سروش پس از خروج از کشور، مدتی عضو اتاق فکر سبز در لندن بود اما نهایتاً منکر رسالت پیامبر اعظم(ص) شد و وحی الهی را «نعوذبالله» رویاهای شاعرانه توصیف کرد. اصلاح‌طلب توصیف کردن خواننده کاباره‌ای رژیم طاغوت هم تهمتی است که با چند من سریش هم به گوگوش نمی‌چسبید. وی با کمک سلطنت‌طلبان آمریکایی، شبکه ضد دینی و ضد اخلاقی من و تو را راه‌اندازی کرد و به تازگی، ترانه‌ای مبتذل علیه چهل سالگی انقلاب اسلامی خواند.

تازه‌ترین آمار از ورود گردشگران خارجی به ایران

مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری: عراقی‌ها با یک میلیون و 263 هزار نفر درصدر جدول گردشگران ورودی به ایران قرار دارند. جمهوری آذربایجان با 619 هزار و 570 نفر، افغانستان با حدود 400 هزار تن و ترکیه با 330 هزار تن به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند و این مدت بیشترین رشد را داشته‌اند./ ایسنا

انتقاد تند دختر آیت‌الله خزعلی از برادرش

انسیه خزعلی، دختر مرحوم آیت الله خزعلی در باره رفتار مهدی خزعلی گفت: همیشه پدرم با او بحث و گفت‌وگو می‌کردند که من سبک زندگی تو را قبول ندارم و هر چه هم دلیل و برهان بیاوری که این اموال را از راه حلال کسب کرده‌ای، قبول نمی‌کنم و می‌دانم این شیوه زندگی تو برای مردم سؤال‌برانگیز است. تو باید جوری زندگی کنی که مردم احساس نکنند، به دلیل اینکه پسر من هستی، از امتیازات ویژه‌ای برخورداری، چون هر چه هم بگویی کارهایت ربطی به انتساب تو به من ندارد، مردم باور نخواهند کرد و به نظام و مسئولان بدبین خواهند شد. نهایتاً هم رفتار‌های برادرم موجب شد پدر آن موضع‌گیری‌های تند را بکنند./روزنامه جوان

چند نفر در حج ۹۷ فوت کردند؟

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر: با ورود آخرین کاروان حجاج به کشور در بامداد امروز یکشنبه عملیات پزشکی حج ۹۷ به پایان رسیده است، در حج امسال ده تن جان خود را از دست دادند و این آمار نسبت به سی فوتی در حج سال گذشته با کاهش محسوس همراه بوده است.

محسن هاشمی درباره بازنشستگی شهردار تهران چه گفت؟

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران درباره رفتن محمدعلی افشانی شهردار پایتخت به علت بازنشستگی توضیحات مفصلی را در جمع خبرنگاران ارائه کرد. طبق توضیحات محسن هاشمی و ابلاغ قانون منع اشتغال بازنشستگان، شورای شهر معتقد است این قانون شامل افشانی نمی شود با این حال باید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی یا دیوان محاسبات درباره تطبیق این قانون با وضعیت افشانی اظهارنظر کنند. هاشمی درباره نامه اش به وزیر کشور برای تعیین تکلیف شهردار تهران هم توضیح داد متن نامه آماده است ولی استدلال های دیگری را به آن می افزاییم و به وزیر کشور می دهیم تا تعیین تکلیف برای شهردار صورت گیرد.

تعدادی از استانداران جابه‌جا می‌شوند

رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه همایش استانداران سراسر کشور : ما منتظر بودیم قانون جدید منع به‌کارگیری بازنشستگان به ما ابلاغ شود. اکنون تعدادی از استانداران هستند که باید جابه‌جا شوند که در این جابه‌جایی جایگزینی استانداران بسیار مهم است./ ایسنا

کاهش یک متری ارتفاع آب خزر در یک دهه

مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری: هرچند دریای خزر طی چند دهه گذشته به تناوب روند افزایش و کاهش ارتفاع سطح آب را داشته‌است. اما در سال های اخیر روند تغییرات تراز آب این دریا عموماً کاهشی بوده و حتی می‌توان گفت که در یک دهه اخیر ارتفاع آب خزر حدود یک متر کاهش یافته. طی دو سال گذشته نیز هر سال حدود 4 سانتیمتر سطح آب این دریا پایین‌تر رفته ‌است. ناشی از تغییرات سالهای اخیر و پایین رفتن سطح آب، ایستگاه جزر و مدسنجی سازمان واقع در بندر ترکمن، از مدار خارج شد که باید نسبت به تغییر محل آن اقدام کنیم. اگرچه با ایستگاه‌هایی که برای اندازه‌گیری تراز آب دریای خزر در سواحل آستارا، بندر انزلی، نوشهر، امیرآباد و فریدون‌کنار داریم، به طور مستمر تغییرات ارتفاعی این دریا را پایش می‌کنیم، اما در خصوص پیش‌بینی درباره میزان تغییر ارتفاع آب دریای خزر در آینده، نمی‌توان اظهار نظر دقیقی داشت.

حدادیان: در سياست من صاحب‌نظرم يا علی پروين؟

سعيد حداديان درباره ورود مداحان به مباحث سیاسی گفت: باید بگویم که حتماً باید مداحان به عرصه سیاست هم وارد شوند، ثانیاً درکدام انتخابات دیدید که نظرات ورزشکارها و یا بازیگران را نپرسند؟با همه قشرهای مختلف مصاحبه می‌کنند و نظرشان را می‌گیرند، همیشه از آقای پروین پرسیده شده شما به چه کسی رأی می‌دهی؟ اما به سعید حدادیان و مداحان که می‌رسد همه صدایشان درمی‌آید، تازه من سیاسی‌تر باید باشم یا آقای پروین؟ من در عرصه سیاسی کشور صاحب نظر هستم یا آقای پروین و قلعه‌نویی؟من به نمایندگی از مداحان می‌گویم که ما در تمام جاهایی که خطر جدی کلیت جامعه را تهدید کند وارد عمل می‌شویم.

انتقاد شدید عضو کارگزاران از اصلاح طلبان

فرزانه ترکان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در سرمقاله امروز (یکشنبه 25 شهریور) روزنامه سازندگی نوشت: جریانات اصلاح‌طلبی قطعا نیازمند تغییرات خاص است و اصل اصلاح‌طلبی باید تقویت شود؛ اما اینکه تاکنون اصلاح‌‌طلبان فعلی چقدر توانستند موفق باشند از جمله مسائلی است که با آن دچار چالش هستیم. تنها شاخص جریان اصلاحات هموار کردن مسیر برای رسیدن اعضا به مدیریت یا پستی مهم بوده است.

خودسوزی یک ایرانی و پنج افغانستانی به خاطر اخراج از اتریش

این شش نفر که بین 18 تا 31 سال دارند ـ به گفته پلیس وین ـ در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند. آنها با قرار دادن قفسه، پشت درب سلولی که بنا بود تا زمان اخراج از اتریش در آن ساکن شوند، راه ورود به سلول را مسدود کرده و با به آتش کشیدن تشک‌ها و سایر وسایل سلول، آتش‌سوزی گسترده‌ای به راه انداختند./تسنیم

دفتر ناطق نورى نقل قول عضو جبهه پایداری را تکذیب کرد

به دنبال اظهار نظر برخی افراد مبنی بر نقش حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در انتصاب وزرا، دفتر ایشان در اطلاعیه ای ضمن خلاف واقع دانستن این شایعات اعلام کرد: حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری از ابتدای شکل گیری دولت یازدهم تاکنون صرفا نظرات و مشورت های خود را درخصوص موضوعات راهبردی مطرح می کردند و اساسا هیچ توصیه و سفارشی چه ایجابی و چه سلبی درخصوص افراد نداشته اند و این موضوع را از اختیارات رئیس جمهور محترم و رای مجلس شورای اسلامی می دانند. ایشان معتقدند انتخاب و انتصاب مسئولین و مقامات باید بر اساس شایستگی و توانمندی ها صورت گیرد و شیوه توصیه و سفارش در جامعه رو به توسعه منسوخ شده است. ضرورت دارد در اظهار نظر و بیان مواضع، تقوا و اخلاق اسلامی در نسبت دادن مطالب به دیگران رعایت شود.
گفتنی است، به دنبال سخنان امروز حاجی دلیگانی مبنی بر عدم حمایت ناطق نوری از وزارت عباس آخوندی، دفتر ایشان هرگونه اظهار نظری مبنی بر ورود ایشان به عزل و انتصابات در دولت را رد کرد.

احتمال افزایش توفان‌های دریایی در ایران

کریم علی‌زاد، استاد علوم ساحلی و دریایی در دانشگاه کارولینای جنوبی در گفت‌وگو با خبرآنلاین: من و همکارانم در بخشی از تحقیقاتمان نشان دادیم بالارفتن سطح دریاها بسیار مؤثر است و باعث افزایش میزان تخریب توفان‌ها و درنتیجه زیر آب رفتن مناطق بیشتری در نواحی ساحلی است. این توفان‌ها تنها محدود به اقیانوس اطلس و کشور آمریکا نیست، اقیانوس هند نیز منشا بسیاری از این توفان‌هاست و شبه‌قاره هند هم در گذشته شاهد بسیاری از این توفان‌ها بوده. ▫️با توجه به تغییر اقلیم و بالا آمدن سطح آب دریاها امکان دارد در آینده استان‌های جنوب شرق کشورمان شاهد تعداد بیشتر و همچنین توفان‌های دریایی با شدت بیشتری باشند.

پشت‌پرده تلاش بهائیت برای تعطیلی هیأت‌های مذهبی

حجت الاسلام علی سرلک درباره ریشه خبر «بهایی ‌بودن ایده صرف هزینه برپایی هیئات مذهبی در امور خیریه» به خبرآنلاین گفت: پیام من خبر نبود بلکه پوستری را در فضای مجازی دیدم و روی آن متن نوشتم چراکه مبلغان بهائیت از این نوع شیوه ها نیز قبلا استفاده کرده بودند بنابراین شیوه متداولی میان آنهاست. بهائیت را انگلیسی ها درست کردند، استراتژی اصلی‌شان هم این است مثل آفتاب پرست با شیعیان همنوا و وارد جمع آنها شوند، دل هایی را با خود همراه می کنند اما بعد زمینه های انحرافی به وجود آورند تا به اسلام ضربه بزنند. اساسا اسلام با جریان ارتداد تند برخورد می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۷۹
دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری هرگونه اظهار نظری مبنی بر ورود ایشان به عزل و انتصابات در دولت را رد کرد. ضرورت دارد در اظهار نظر و بیان مواضع، تقوا و اخلاق اسلامی در نسبت دادن مطالب به دیگران رعایت شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
بی شک اگر حمایت ناطق از باجناقش نبود ایشان نه تنها از ابتدای دولت یازدهم توانایی وزیر شدن را نداشتن بلکه .چندین استیضاح را هم نمی توانستن پشت سربگذارند
افق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
رعایت می شود همه بدند تو متقی و خوبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
آفرین به شما ناشناس 9:34 ! بفرمایید هنگامی که اختلاس ها صورت می گرفت ، کجا تشریف داشتید ؟
h.....
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
ناشناس 10:51 خود شما از کجا متوجه شدید اختلاس اتفاق افتاده ؟؟؟؟؟
منم
| United States of America |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
آقای مهدی خزعلی انتقاد میکند که به فرموده حضرت آقا جایز و لازم وضروری هست، خالا شما روی انتقاد اسم دیگری میگزارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
من سبک زندگی تو را قبول ندارم و هر چه هم دلیل و برهان بیاوری که این اموال را از راه حلال کسب کرده‌ای، قبول نمی‌کنم و می‌دانم این شیوه زندگی تو برای مردم سؤال‌برانگیز است. تو باید جوری زندگی کنی که مردم احساس نکنند، به دلیل اینکه پسر من هستی، از امتیازات ویژه‌ای برخورداری، چون هر چه هم بگویی کارهایت ربطی به انتساب تو به من ندارد، مردم باور نخواهند کرد و به مسئولان بدبین خواهند شد.
آقای حدادیان نه تو. و نه پروین اصلا در قد وقواره ای نیستید که برای مردم. سیاست تعیین کنید. حق ندارید پا از حوزه فعالیت خودتان فراتر بگذارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
دقیقآ!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
کی سیاست تعیین کرد ایشون میگه من نظرم رو میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
آقای حدادیان تنها به عنوان یک شخص حق اظهار نظر شخصی خود را دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
پروین بنده خدا اصلا چی کاره هست این وسط.
اذم خوبیه و دوست داره مردم کشورش باهم دوست باشن.
نمیدونم چرا هرچی نظر کوبنده‌تر و تفرقه افکن‌تر باشه، بیشتر مقبول جامعه هست؟ 
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
خاتمی تکرارکنه برای شما بسه
ناشناس
| Indonesia |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
ببخشید اولا ایشان گفته من نظرم را بمی گویم در ثانی شما می شود قد و قواره افراد سیاسی را با ذکر شکل توضیح دهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
آقای حدادیان داخل سیاست بشو اما نه همان طور که الفاظ رکیک برای رییس جمهور قبل استفاده میکردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
قابل توجه افرادي كه گفتند ايشان فقط خواستند نظرشون را بگويند
من به نمایندگی از مداحان می‌گویم که ما در تمام جاهایی که خطر جدی کلیت جامعه را تهدید کند وارد عمل می‌شویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
ناشناس جان يعني تو خودت چي؟ تو حدي هستي و خودتو تو اون حد مي بيني كه سياسي باشي و از سياست بفهمي؟خيلي خودتو دست بالا گرفتي. دوست دارم مطلع ترين فردتونو بيارين و دوئل كنيد ببينيم كي بيشتر حاليشه. باشه؟ مناظره زنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
بهههله حتما همینطوره ایشون علم سیاست رو از کجا فراگرفته خود رو سیاسی می دونه؟؟؟!!!! بدبختی جامعه من همینه هر کی از راه رسید سیاست بلده اقتثاد بلده هنر بلده همه علم لدنی دارن انگار ... فقط ایران اینطوریه!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
پروین بنده خدا کی در مسایل سیاسی و دینی اظهار نظری کرده که جناب حدادیان از ایشون نام برده و غیبت ایشان را کرده. برادر حدادیان، مداح اهل بیت، اتقوالله
آقای حدادیان همه بایستی درسیاست نظر خودرا بگویند وهیچ منع قانونی وعرفی هم نباشد ولی اینکه بعضیها مرتکب ناهنجاری بشوند واز مصونیت آهنین هم برخوردارباشند این خلاف شرع وعرف است اتفاقا آقای قلعه نویی سیاستمدار صریح الهجه وجناب پروین هم مردم دار وخوش گفتارهستند وبیشتردرجهت تالیف قلوب حرکت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
هیچ کس به اندازه افرادی که "تکرار" کردند و افرادی که با "تکرار" رای دادند در ایجاد این دولت مقصر نیستند شما به جای تندخویی علیه حدادیان علیه تکرار کنندگان و تکرار رای دهندگان عصبانی بشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
شما از چي نگران و عصباني هستي ناشناس 8:48
آيا اين وضعيت صرفا به دليل ناكارامدي دولت است يا نهادهاي پشت پرده هم مسئولند ضمن اينكه كاهش ارزش پول كشورها معمولا يك فرصت است كه در اسپانيا ،تايلند ،چين انحاديه اروپا و.... تجربه شده و در بلند مدت رونق اقتصادي بسياري را از جهت گردشگري و صادرات ايجاد نموده
آقای حدادیان اتفاقامشکل مملکت مااین است که هرنوع قمری تا اسم ورسم پيداميکند در هر موردی نظر می دهد.تازمانی که هرکس سر جای خودش نباشدهمين آش است.مردم از اظهارات شماوامثال شما کم ضربه نخورده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
آره تو راست گفتی خدا وکیلی کی به نظر حدادیان عمل کردی که الان مینالی؟ مگه دادیان گفت به روحانی رای بدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
ناشناس 8:2 جالبه كلا موضوع ارتباطي به راي مردم به چه كسي نداره ضمن اينكه وضعيت فعلي به نظر شما صرفا به جهت تصميمات دولت است؟ و نهادهاي غير دولتي بي سهم هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
هر ننه قمري نه هرنوع قمري
اما علی اقای پروین صددرصد از آقای حدادیان و اراضی بینش سیاسی و اجتماعیش بیشتر است چرا که آقای حدادیان و .... هر جا بقول خودش به تشخیص خودش چه اصلا تخصص داشته باشه چه نه بیانیه صادر می کند کاری هم ندارد که مردم به یک مداح نگاه مذهبی دارند و ایشون داره از مذهب هزینه می کنه اما علی اقا از دین مذهب هزینه نکرده ادعایی هم از این بابت نداره نظر شخصی خود را می گوید کسی را هم متهم به جاسوسی و خیانت و .. نکرده پس ضرری به کسی نمی رساند این احترام به عقیده بقیه افراد یعنی بینش بالا
فقط كشورهاي بدبخت دور خودمون مياند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
همون ها هم برای خرید و فروش میان نه گردشگری
عزت‌الله ضرغامی جامعه به تو هم که از طرفداران احمدی نژاد هستی سالهاست رو برگردانده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
از خواب بیدار شو برو بین توده مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
نباید حرف حق را اینطور به حاشیه راند . ضرغامی حرف حق زده است
بهایییت یک دین ساختگی است که روس ها راه انداختند وبعدها انگلیس هدایت سیاسی واقتصادی آنها رابرعهده گرفت واهداف پیچیده ای دراختلاف افکنی بین قشر های مختلف ایرانی وترویج بی دینی وفحشاء ازجمله رسمیت یافتن انجمن همجنس بازان وجاسوسی برای انگلیس واسرائیل است. قبر رهبر آنها عبدالبهاء در عکای اسرائیل ومحل زیارت ورفت وامد دائم بهائیان به اسرائیل است.این فرقه باید تحت کنترل قرارگیردو به مظلوم نمایی آنها اعتنایی نشود.بهایی ها باپول وحمایت انگلیس واسرائیل ویارانشان تبلیغات وسیع در ترویج عقاید خود در آسیا ( بخصوص هند ) وافریقا ( به ویژه اتیوپی ) انجام داده وعده زیادی پیرودراین کشورهاپیدا کرده ودرراه انداری اعتراات اخیر درداخل وخارج نقش دارد.
جنای حدادیان!!!-
آقای پروین و سایر مربیان و ورزشکاران هرگاه نظرشان پرسیده شود،پاسخ می دهند...در استادیوم میکرفون بدست نمی گیرند و اظهارنظر کنند ...ولی آیا شما و همکارانتان اینگونه اید؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
تابناک سانسور نکن و بگذار بدانند نظر مردم در موردشان چیست...چطور همکار ایشان می تواند در روز عرفه و دعای عرفه هر از موقعیت سواستفاده و هرچه به دهانش می آید بگوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
ناشناس 21:53 تازه بعد همه این حرف ها تشویقی هم گرفت .
سرکار خانم خزعلی نمی دانم حرف ما را می بینید یا نه اما اگر کسی حقی دارد نباید بخاطر حرف مردم از ان بگذرد اگر ندارد یک ذره هم مشکل دارد مرحوم خزعلی چرا دلیل و برهان را قبول نداشت چرا قبول نداشت که هرکسی در ابراز عقیده آزاد است ونتیجه دفاع مرحوم ایشان از احمدنژاد .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
دادش این خانم هم حرف های جالبی راجع به خواهر و شوهرش زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
هنوز هم همه چیز را به احمدی نژاد ختم میکنید؟؟ چقدر بعضی ها اعتماد به نفس داشته و یا چقدر جریان رسانه ای و مدیریتی مادام اعمر قوی عمل کردند که احمدی نژاد منفور و دولتمردان فعلی با این ناکارامدیها 5 ساله و مخالفانش محبوب هستند.. از این مردم که چقدر ساده میتوان شب و روز را برایشان جا بجا جا زد در عجبم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
خب آقاي مهدي خزعلي هم كه همين حرفها را ميزدند. ايشونم ميگفتند درست نيست از زمين غصبي و مربوط بيت المال استفاده شخصي كرد و خانه هاي مجلل ساخت
انتظار داشتيم خانم خزعلي در مورد امال خودشون جواب بدهند نه اينكه حرفهاي برادرشون را از قول پدر مرحومشون تكرار كنند
حدادیان: در سياست من صاحب‌نظرم يا علی پروين؟ هیچکومتون!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
چرا حدادیان و بقیه مداحان فکر میکنند چون مردم دیندارند اینان حق دارند عقیده حزبی و شخصی خود رد در قالب دین به همه جامعه تحمیل کنند درصورتیکه اکثرآ سواد چندانی ندارند و در مورد سیاست و اقتصاد چیزی نمیدانند و فقط صدای بدی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
مرسی .
چگونه میتوانیم "دلواپس" جیبمان شویم:
در شرایطی که کشور در معرض تحریم است ضمن اینکه مدام بر طبل تحریم کاغذ پاره است میکوبیم ؛ با معرفی نامه یا تلفن یکی از دوستان صاحب نفوذ از بانک وام کلانی میگیریم.با این وام مقادیر متنابهی سکه و دلار خریداری کرده و هر چه میتوانیم هیزم در تنور تحریم میریزیم تا دلار و سکه گرانتر شود.سپس در حالی که با تورم بیش از ۵۰ درصد،بانکها با سود ۲۰درصد، در واقع ۳۰درصد ضرر میدهند و آویزان بانک مرکزی و چاپ پول بی پشتوانه تورم زا شده اند،خدمت مراجع رفته و از ربای بانکی شکایت میکنیم و بهمین بهانه پرداخت اقساط را تا میتوانیم عقب میندازیم.خوب حالا ارزش دلار و سکه ۴ برابر شده و با فروش ۱/۴ انها وام بانک را پس میدهیم و مابقی سود خالص ماست.مثلا اگر ۱۰ میلیارد وام گرفته بودیم بعد از باز پرداخت ۳۰ میلیارد داریم.تبریک !!! شما حالا ژن خوب شده اید و انسان با عرضه ای هستید و میتوانید کفش ۷ میلیونی بپوشید وساعت ۲۵ میلیونی ببندید و فرش ۵۰۰ میلیونی زیر پا بیندازید.چی گفتید؟؟ پوشک کمیاب شده؟ اشکالی ندارد .ان مردم عوام باید بدانند که وقتی فقیرند حق زاد و ولد ندارند. مردم کلیه میفروشند؟عیبی ندارد؛ اخر ماه در حضور چند فرد محترم و دوربینهایی که مثلا پنهانی عکس گرفته اند،چندر غازی به کمیته امداد کمک خواهیم کرد. فرزندانمان را هم با همین پول به دبی و امریکا میفرستیم و وقتی مواخذه شدیم میگوییم اصلا او را عاق کرده ایم وخیلی هم ازش بدمان می اید و یا تیم فوتبال خوشنامی را میلیاردی حمایت میکنیم. امیدوارم دوستان روش ژن خوب شدن در این کشور را خوب یاد گرفته باشند.
ضمنا ظاهر موجه فراموش نشود.
همچنین از فردا نبینم کسی دنبال خطرات دزدی وکلاهبرداری رفته باشد یا دستش را مثل سایپا و ایران خودرو بخون مردم الوده کند،وقتی میشود در این کشور اینطور یکشبه پولدار شد
:)
توجه کنید بین حدادیان و پروین هردو در سیاست حرف بزنند و نظر بدهند بعنوان یک شهروند اشکال قانونی وجود ندارد اما مشکل اصلی این هست که پروین ادعای منش اخلاقی و ترویج اخلاقی و نوحه و مداحی ندارد مثلا اگر ورزشکاری یا هنرمندی کاری خلاف قانون امکان دارد انجام دهد برای مردم عادی هست ولی همین مداح اگر زیر گوش سی بزند عواقب زیادی دارد . حالا سیاست که جای خود دارد . بنابراین برای ورود به سیاست شکل لباس و شمایل خاص نمیخواهد بلکه سواد در تمام حوزه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی نیاز هست
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
اتفاقا دوست گرامي نظر بايد در حوزه تخصص باشه اين افراد حامياني دارند كه به حرفهايشان توجه مي كنند بنابراين نبايد در هر حوزه ايي كه تخصص ندارند نظر بدهند .
در كشورهاي توسعه يافته افراد در حوزه تخصصي خود هم قاطعانه نظر نمي دهند چه برسد به حوزه غير تخصصي خود
صاحب نظر بودن نیازمند داشتن تحصیلات عالیه است که برخی همین یک قلم جنس را ندارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
خدا رحمت کنه دکتر شریعتی را می گفت بدین مضمون پای همه قراردادهای ننگین امضا تحصیلکرده های عالیس خیلی به این جماعت دل نبندیم
م.خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
صاحب نظر بودن نیازمند داشتن تحصیلات عالیه است؟ والا مردم عادی بی سواد خیلی خیلی صاحب نظر تر و کار درست تر از مثلا فوق لیسانس ها و دکترهای توی مجلس و دولت وووو هستند.
ناشناس
| France |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
تحصیلات عالیه؟ اگر از نزدیک اشنا باشید بسیار از تمکن مالی برخوردارند تابناک میدونم مثل بقیه پیام ها سانسور میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
م.خ مرذم عادی هم در نظراتشان از صاحب نظران باسواد ایده می گیرند .
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
پس چرا هشتشان گروی نهشانه؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
ناشناس 9:03 اگر مردم عادي صاحب نظرتر بودند كه اين . افراد را به عنوان مسئول و نماينده انتخاب نمي كردندلازم است ياداور شوم كه اين نمايندگان همان افرادي هستند كه با راي مردم عادي نماينده شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
کاملا درست است . مثل جناب پروفسور زیبا کلام در همه زمینه های کائنات و جناب دکتر مطهری در همه زمینه ها از جمله تیم فوتبال فرانسه و غدیر خم و.. موضوعات حاشیه ساز و رای جمع کن بجز مسائل ممبتلابه جامعه و کشور
این خبر یعنی چه؟ کدام کشور؟ کی؟ "معاون دادستان مشهد گفت: شخصی که برای کشوری متخاصم اقدام به جمع‌آوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف کرده بود در مشهد دستگیر شد. قاضی حسن حیدری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: شخصی که برای کشوری متخاصم جمع‌آوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف می‌کرد در تور اطلاعاتی ما قرار گرفته و دستگیر شد. معاون دادستان مشهد با اشاره به اینکه این فرد در مشهد دستگیر شده است، بیان کرد: پس از دستگیری ضمن صدور قرار برای متهم،پرونده متهم به دادگاه رفت که در تجدید‌نظر "7 سال محکومیت قطعی" برای وی لحاظ شده است."
پاسخ ها
موج باز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
این اخبار اگر نباشن من و تو دائم موی دماغ میشیم که:
قیمت ارز وسکه چرا با این تغییرات پائین نمیاد؟
دزدان بیت المال اصلی چرا به جای پادوها محاکمه نمیشن؟
- وارد کنندگان 6400 دستگاه اتومبیل لوکس چرا خبری از محاکمه شون نیست؟
-چرا وزراء ضعیف استیضاح و اخراج نمیشن
آقای حدادیان حواست باشه اتفاقا صنف شما باید مردم را. از خرافات دور کنند و کسانی که به مردم خیانت می کنند را رسوا کنند. مستقل ودر جهت رضای خدا و مردم کار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
خوب معلومه وقتی یک مداح وارد سیاست بشه چه میشه
ساست با سیاسی کاری فرق میکنه
یک اشکال اساسی در بعد از انقلاب در طیف کثیری از مداحان در جامعه شکل گرفته که وقتی بمردم میرسند در مسایل سیاسی و جانبداری سیاسی بمردم تکلیف میکنند . یعنی باورشان شده که هر روشی که بیان میکنند درست هست و بقیه هم باید اطاعت کنند . . حدادیانهای زیادی در کشور داریم . خیلی زیاد اما امثال پروین ها نداریم که هم در حوزه سیاست و اخلاق مستقل هستند . بمردم گردن تکلیف نمیکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
اتفاقاً خوب است که نظرشان را بگویند چون مردم برعکس عمل می کنند
ناشناس
| Indonesia |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
حالا مگر مردم به توصیه های مداحان عمل کردهخ اند که شماها پاسخ گوی حدادیان شده اید؟؟ ... من نمی دانم اینانی که احساس وظیفه می کنند تا به حدادیان پاسخ دندان شکن بدهند از وضعیت امروزی دولت مورد حمایت خودشان راضی هستند که دائم می گویند حدادیان و مداحان نباید به مردم القاء کنند ؟؟ مگر دولت فعلی محصول القاء و نظر مداحان است که شماها دارید اصول سیاست درس می دهید. به نظر می رسد باید سوراخ دعا را درست پیدا کنید دوستان مدرس سیاسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
ناشناس 8:52 اتفاقا وضعيت كنوني حاصل بسياري از مسايلي هست كه ريشه در گذشته و حال دارد ايا به نظر شما دولت فقط و فقط باعث ايجادوضعيت كنوني است؟؟؟
از شخصی پرسیدند قیمه با ( ق ) است یا ( غ )؟
جواب داد قیمه با گوشت و لپه است!
تابی جان من از پاسخ خواهر خزعلی متوجه نشدم که منظورش چیست یعنی در سطح برابر مثل بقیه مردم زندگی کردن برای کسانی که روز و شب درس اخلاق میدهند . کلیپ برادرشان را من دیدم . اصلا از این حرف های که میزنید نیست بلکه بحث حرام و حلال هست . مال نباید غصبی باشد . دوم از رانت و بیت المال نباشد سوم اشرافی گری منجر نشود . ووو و
بیارید یک نمونه که سلطان فوتبال ایران حرف زشت در انظار روی آنتن سیما گفته باشد
جالبه هاااا...
نماینده مجلس میره در. مسجد راجع به غدیر صحبت میکنه مداحها راجع به سیاست !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
واقعا!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
احسنت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
موضوع اصلي همين است كه بسياري از نمايندگان در اصل مداح هستند تا قانون گزار
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
گل گفتی
ميگويند فقط ٣٪؜ عراقيها ي زوار مجردند. اين يعني ٣٧٨٩٠ نَفَر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
اقا ولو کن این حرف ها رو. حالا چند نفر مجردی از ایران می رن تایلند. به نظرم 97 درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
یک درصد از 37890 نفر میشود چند نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
ما هم بدمون نمیاد یه چیزایی تو این کشور آزاد شه تا گردشگری رشد کنه اما نه اینک شهرهای زیارتی و معنوی مون ب اینجاها کشیده شه.هر چیزی سر جای خودش
جالبه حاج حسین درمقابل حرف های احمدی نژاد روضه سکوت گرفته ؟! شما مقایسه کنید رفتار این جماعت رو خانم سلحشور ؟!
پاسخ ها
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
روزه سکوت صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
احمدی نژاد احمدی نژاده سلحشور کی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
روزه .
همان طور وه یزید که لعنت خدا بر او باد به واسطه ظلمی که کرد به تیر غیب الهی به درک واصل شد ان شااله ظالمین به این ملت هم به همین سرنوشت دچار بشن امین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
اونایی هم که منفی دادند حتما جز ظالمین هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
انشاءا...؛
تابی جان شبت بخیر . یک کانالی در تلویزیون بود بنام بازار که در شب ها بمدت دو ساعت در مورد کشاورزی . تولید و سم و کود و داشت و برداشت و آفات انواع مقولات کشاورزی هر شب بمردم آگاهی میداد اتفاقا همان برنامه را قطع کردن . در صورتی تمام کانلها در حال پخش سریال های هستند که زایده تخیل نویسنده و کارگردان آن هست یا طلاق میگیرند یا ازدواج معشوقانه دارند و ووو برای حمایت از تولید در صنعت و کشاورزی هر چه زودتر این کانال در تلویزیون ضروری هست
با توجه به سونامی خانمانسوز بیکاری در کشور یک روز بیشتر موندن در دولت بعد از ۳۰ سال جفا در حق جوانان کشور و خیانت به خون شهداست لطفا تبصره برای دور زدن قانون نیاورید عزیزان مجلسی و ... .
فعلا درامد مداحان و خوانندگان از درامد پزشکان کم نمیاره ؟! فردا حدادیان میگه ۳ میلیون بیشتر تو حسابم نیست ؟؟؟ یاد قالیباف به خیر ؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
عزیز جان پزشکان خق الزخمه خدماتشان را می گیرن حرف زدن ازروی بخل وحسد کشور را نابود می کند.
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
همان حق الزخمه است که گفتی
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
اصلا شما فکر کن حداکثر ده مداح معروف در کشور برای هر مداحی 50 میایون میگیرند !!!! چند شب و مراسم دارند و جمع ان چند میشود . شما مطمئن باش که مجموع ان به پولی که بازیکنان یک تیم فوتبال بدون تماشاچی رده 15-20 لیگ برتر و یا درامد نفری انها به متوسط درامد دهک آخر پزشکان متخصص هم نمیرسد... که البته این عددها هم نیست و اگر هم برخی هست حتما کار اشتباه و غلط و ناحقی است که متولیان این مجالس میدهند ولی تخریب عموم و با نیت تخریب دین و مذهب و این مجالس .. صحیح نیست.
در عین حال شما نگاهی دیگر به موضوع کنید و فرض کنید این مداحان پول زیاد میگیرند... علاقه مندان و نمیگوییم معتقدان به حضور پای این مداحی ها بعضا در یک مراسم در روز غیر تعطیل و ساعت 4-5 عصر به از جمع حاظرین در کنسرت های یک خواننده درجه یک در طول عمر کاریش و یا بزرگترین همایش ها و مراسمات شهرداری ها و ... در اماکن عمومی و کل حاظرین در جشنها و مراسمات برگذار شده توسط ادارات دولتی بیشتر است. شما هزینه ای که خود مردم و یا متولیان این برنامه ها برای میهمانان و خواننده ها و نوازندگان و ورزشکاران و.. میدهند که بعضا هم از بیت المال است محاسبه کنید و ببینیم متولی برگزاری این هیات ها که معمولا اشخاص و یا هیات ها از نذورات و کمکهای مردمی میدهند حق ندارد برای جمع شدن چنین جماعتی انهم عموما جوان و حداقل لذت بردن از انچه به ان علاقه دارند پول خرج کند و باید به ان خرده گرفت. حداقل نفع ان لذت بردن از ان زمان است و فرض کنید که هیچ اثر دیگری هم ندارد.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
کسی که برای شهادت امام ناندانی درست کرده وشکمش را از شهادت ان بزرگوار پر میکند و از مداحی امام حسین پول میستاند قطعا مسلمان نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
جناب ناشناس تعداد مداحان 10 نفر نیستند حداقل به ازای هر10 هزار نفر جمعیت 2مداح باشد میشود حداقل 16هزار مداح
جالبه سکه داره میشه ۵ میلیون ، حضرات خم به ابروشون نمیارن ؟! افای رییس جمهور دنبال رد شدن از گردنه است ؟! جناب روحانی گردنه بعدی به ژاپن و کره جنوبی ختم نمیشه ؟! گردنه بعدی ونزولا شدن و پوشک بچه ۱۰۰ هزار تومانی است ؟! امروز یک کیلو استخون بجای گوشت گرفتم ۶۳ هزار تومان ؟! خیلی از مردم به امید تاسوا و عاشورای حسینی هستند که به برکت سفره امام حسین بتونند گوشت بخورند ؟! چرا دارین سرتون رو زیر برف میکنید ؟!
حدادیان: در سياست من صاحب‌نظرم يا علی پروين؟

خب معلومه هیچکدام!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
همه باید در سباست نظارت ودخالت کنند حق همه هست همین که شما الان اظهار نظر می کنید دلیل بر درستی مطلب منس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
ناشناس 8:11 به چه دليل وقتي تخصصي در سياست نداريم اين حق را مي دهيد كه در سياست نظر بدهيم . به خدا سياست هم مانند پزشكي و ... بگذريم كه ما ايراني ها در همه علوم استاديم و سررشته داريم و نظر نمي دهيم آنهم قاطعانه، در كشورهاي توسعه يافته افراد در حوزه تخصصي خود هم قاطعانه نظر نمي دهند ،امان از ما
صداقت دکترمهدی خزعلی وبریدن ایشان از مال مردم خوری و استفاده از رانت نشان می دهد که ایشان به پاک زیستن نزدیکتر است .اگر مرحوم خزعلی هم برداشتی که دخترشان می‌گویند داشته اند اشتباه میکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
از طریق رسانه وانتقال مطلب حق وبا طل قابل تشخیص نیست چون همون اقای دکتر مهدی متهم به استفاده از رانتس
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
مرحوم خزعلی مشکلش با مهدی خزعلی از زمان احمدی نژاد شروع شد. البته مهدی خزعلی هم از رانت آقازادگی برای شروع کارش و پزشکی خواندن استفاده کرده است ولی به هر حال 14 سالی میشود که این رانت ها را کنار گذاشته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
شما از زندگی خواهرشان غیر از صحبتهای مهدی جان چه شناختی دارید.؟؟
جناب روحانی خبر دارید یارانه ای که هر ماه به ملت میدی به ۳ دلار رسیده ؟؟!! احمدی نژاد به مردم ۴۰ دلار میداد؟! تو با دل دیونه ما چه کردی چه کردی ؟! اگه هدفت خبر کردن خاتمی و جریان اصلاحات بود زدی وسط هدف ولی این اوج ناجوانمردی است حسن اقا ؟! خوب زدی زیر همه قول و قرارت ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
دوست عزیز شما خامی کردید که رای دادید ما که گفتیم که تحقق این وعده ها از توان رئیس جمهور خارجه باور نکردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
درامد دلاری دولت به رغم تمامی تخریبهای دولت قبلی مورد ادعا در 5 سال دوولت بیش از 8 سال دولت قبلی است.( ریالی که حساب کنید بنظر تا دو برابر خواهد شد)
یک قلم از صدها قلم اختلاف هزینه ها یارانه هاست که 40 دلار به بیش از 75 میلیون نفر در مقایسه با 4 دلار به 20 میلیون نفر است.
تفاوت در عمرانی ، پروژه ها، هسته ای و دفاعی و ماهواره ای و.. تسهیلات بانکی و مسکن مهر و ..که قابل قیاس نیست و هیچ کس خصوصا وکلای مردم .. دیگر نمیپرسند پول کجا میرود و عده ای هم که نمیخواهند فکر کنند راحتترین کار را انتخاب کرده و میگویند جای دیگر خرج میشود... که همه اینها نیم درصد درامد کشور نمیشه و قطعا از دولت قبل کمتر هم هست
کسانی که ثروتشان به پانصد میلیارد تومان میمانددسزاور نیست از مرد شریفی که متخصص چشم میباشد و فقط به خاطر خدا و مردم از حقش گذشته ایراد بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
شما حرف بی پرده برادر در خصوص ثروت و... را قبول دارید حرف و بیان با پرده و حرمت خواهر را که غیر مستقیم همان حرفها و انتقادات برادر به خود را به خودش منصوب کرده نمیخواهید بپذیرید. فقط به این خاطر که عده بسیار زیادی از همین ژن های برتر و کسانی که نانشان را در انقلابی بودن در گذشته و مخالف بودن و حرفهای روشنفکر نمایی زدن الان میدانند و از راه حاشیه سازی و مخالفت تامین میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
منظورت حاجیه خانم انسیه خزعلی که نیست انشاءالله.
آقای حدادیان، شما تحصیلات سیاسی دارید؟ صاحب نظر هستید؟ چقدر سواد سیاسی دارید که به خودتون اجازه میدید که خودتونو صاحب نظر بدونید؟ مداح واقعی امام حسین هبچ ادعایی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
اصلا شما فرض کن ایشان متخصص در متخصص. چه کسی به ایشان اجازه داده به مردم خط مشی سیاسی یا حتی دینی و عقیدتی تکلیف بکنه؟
اقای مداح بعنوان یک شهروند بله حق داری عقیده سیاسی داشته باشی وفعالیت سیاس هم بکنید ،ولی در قالب هئت عزاداری حق بدوبیرا گفتن ومتلک انداختن به دیگران ممنوع
خوب تابی جان اگر راست می گویی بنویس خواهر مهدی خزعلی در عکس العمل به مصاحبه برادرش در تلویزیون لوسانجلیسی و افشاگری ایشان در مورد خواهرش این حرفها را به روزنامه خواص گفته است.
بهتر نیست؟
چرااخبار را گزینشی منتشر می کنید.
اقای ناطق از کسی حمایت بکند یا نکند چه فرقی دارد؟
ایشون رییس جمهور نشده حتی برای فرمانداران شهری کوچک لیست تهیه کرده بود و رای نیاورد
اگر مجلس تونیست یه قانون منع کار بازنشستگان درست اجرا کنه
در یک دورانی آقای مهدی خزعلی با آقای نصر طبسی ، سؤ استفاده هایی از منتسب بودن فرزند ایت الله نمودند ،اما ؟ با تلنگری بازگشت نمودند ،ایشان یک پزشک متخصص هستند ،و همکاران ایشان هم که رانتخواری را پیشه کردند ،اکنون ثروتهای افسانه ای دارند ،و صحبتهای خواهر ایشان شاید برای حفظ رانتی باشد ؟ که همهٔ اینها ملتزم تحقیقات بی طرفانه است ،، اما در طول این چهل سال بندرت شخص سالم در ،میان مدعیان یافت میگردد ؟،، وگر نه اینهمه اعتیاد ،وطلاق ،وبیکاری ،و بی ارزشی ریال ایران ممکن نمیشد ؟،،
درود بر احمدی نژاد و یارانش
به طور جدی پیشنهاد میکنم که اگر میخواهید جایگاه تاریخی مداحان را بدانید، صفحات آخر کتاب سیاحت نامه ی ابراهیم بیگ اثر زین العابدین مراغه ای را بخوانید. این کتاب در کشور ما چاپ میشود و موجود است.
از اینکه پرسش ما روز و شب کار ما این باشد که چرا بی جهت دلار را گران کردید که مثلا مردم به مسافرت خارجی نروند در عوض باعث گرانی و سپس بیکاری و گرسنگی و بعد از آن دزدی زیاد شود و دوباره توی این سیر باطل دست جولنی بجرم سرقت بریده شود . دست برداریم که احمدی نژاد چی گفت و خزعلی کی بود . من نمیدانم وقتی احمدی نژاد همکاره بود مراد اسبش میتازید چرا نگفت .‌آلان دیگر چه بازی هست
اینکه سوال کردن ندارد مسلما" درک علی پروین بیشتر است .
خانم خزعلی پدر اگر هم با پسرش بحث میکردند و یا ابراز مخالفت می کردند بخاطر مسائل سیاسی بود نه بخاطر درآمد حلال ایشان از انتشارات کتاب ! !
این نوحه خوانهایی که بابت نوحه خوندن پولهای نجومی می گیرند آیا میتونند به اون امام حسین قسم بخورند چقدر دارایی دارند و هدف اونها به جز مادیات چیز دیگه ای هست که بتونند بهش بنازند اصلا چرا نوحه خونی یه شغل پردرامد شده مگه به خاطر امام حسین نیست مگه دنبال ثواب نیستند اگه غیر از اینه چرا مردم بابت این چیزها پول میدند
بعضی از نوحه خونا تعدادی مجلس گرمکن دارند که کلی فقط هزینه ی اوناست که مدام از این مجلس به اون مجلس باهاشون میرند
ما کی فراره اینارو درک کنیم و به کسایی بها بدیم که اخلاص دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
منهم موندم که اینها از امام حسی ع پیروی میکنن یا انتظارشون اینه تمام مردم فکر کنن امام مانند اینان بود.
آز وقتی که مداح قاطی سیاست شد روزگار ما هم متفاوت هیچ کس سر جای واقعی خودش ننشسته وهر کس که تریبون دارد هر اظهار نظری میکند ومیشود این مملکت
من اگر در هیات یا مراسم مذهبی دیگر مداح یا سخنران بخواهد به کوچه علی چپ بزند و پشت این و آن (سیاستمدار یا کسان دیگر) مجلس را ترک و تاممکن باشد دیگر در مراسم آن هیات یا مسجد شرکت نمی کنم
خانم انیسه هزعلی
برای من سوال است که ایا صحبت های برادر شما در رابطه با ثروت اندوزی شما درست است یا نه
لطفا جواب شفافی به برادرتان بدهید
مثلا ایا ۲ اپارتملن در دبی دارید یا نه و ...
خانم انیسه خزعلی
برادر شما شوهر شما را به کسب مال حرام متهم کرد
لطفا بجای اظهار نظر در رابطه سبک زندگی برادرتان جواب دهید
مهدی خزعلی که پاک زندگی کرد
آقاي حداديان نه شما و نه علي پروين هيچكدامتان صلاحيت دادن نظرات سياسي را نداريد .
فعلا خطر برخی از مسلمان نما ها از بهایی ها بیشتر است جهت اطلاع جناب سرلک
بفرمائید در خیل عظیم افراد متهم به فساد و اختلاس چند نفر از سایر ادیان وجود دارند
در سياست من صاحب‌نظرم يا علی پروين؟ایکاش یادمی گرفتند کسانی که نه سوادسیاسی دارند ونه بینش سیاسی ونه حتی طرفداری.ورودشان مملکت را به بیراهه بردن است
علی پروین صاحب نظر تره:)
شیوه توصیه و سفارش در جامعه رو به توسعه منسوخ شده است واقعا راست میگی دفتر آقای ناطق نوری!!!!
دكتر خزعلي يكً فرد بسيار سالمي است
جناب آقای حدادیان لطفا سکوت کنید ، هر حرف شما هزینه بر است. کمی به آخرت خودتون فکر کنید
آقای حدادیان مداح است باتجربه وخوش الحان است ونوحه هایش به دل می نشیند ،مثل ارضی -اما وقتی وارد سیاست میشوندازدل خارج می شوند .
«طعنه وکنایه زدن »نشانه سیاستمداری نیست.
این خواهر محترم که اینقدر تند از برادرش انتقاد کرده چرا درست زمانی اینکار رو کرده که برادرش راجع به منزل چند ده میلیاردی مسکونیشان که به ارث رسیده حرف زده و مشخص شده در طول این چهل سال داشتند لاکچری زندگی می کردند اون موقع که لاکچری بودن مد نبوده؟
رفتار آقایان علی پروین و امیر قلعه نوئی بسیار هوشمندانه و عاقلانه بوده است . آنها علیه کسی ابروی کسی را نبرده اند و تهمت نزده اند آن هم بخاطر جایگاه پیدا کردن بین مردم . چون واقعا در دل مردم جایگاه دارند. آنها از تریبون استفاده نکردند آنها در جریان سیاسی خاص گرفتار نشده اند که حرف آن جریان را بزنند.
شما همان ذکر مصیبت نوحه خوانی و یا مدیحه سرائی کنید ان هم با صدا و ریتم دل نشین همین کافی است اگر می خواهید رستگار شوید. نه خود را گرفتار رانت ها و جریان های سیاسی کنید. چرا می روید زیر علم یک فرد یا جریان سینه می زنید و شعار می دهید. خدا پدر و مادر علی پروین و امیر قلعه نوئی را بیامرزد حرفی زدند از خودشان بوده و مطابق با نظر عامه مردم بوده است. برای دل خوش کردن کسی حرف نزدند .
درخصوص تکایا و مراسم ماه محرم قطعا ممانعت از اسراف وبد خرجی لازم است لیکن هزینه های مراسم باید حداقلی درست اما خیمه عزاداری محرم وصفرباید برپا بماند وبه هیچ دلیلی حذف نشود در منطقه ما در یوسف اباد چند هیئت هزینه ها را صرف فقرا کردند که بسیار نیکوست اما خیمه عزاداری با هزینه برپا نمی شود با عشق حسینی برپاست مابقی جریان سازی است که قطعا دشمنان شیعه واسلام ناب محمدی در معرکه قرار دارند
خانم خزعلی به جای این کلی گویی های بی ربط ، جواب دهند این ویلاهای متعدد در ایران و دبی دیگر جاها را چگونه و با چه درآمدی خریده اند؟
ببخشید آقای خدادیان شغل اصلی شما چیه؟
جالبه که مردم حق هیچگونه کاری بدون اذن حضرات ندارند در بحث کمک هیت به یکی از نهادهای مردمی متاسفانه یکی از روحانیون انگ بهایی بودن این موضوع را زده این در حالیست که اصل عزاداری بر پا بوده و فقط خرج این مناسبت در راه خیر خواهد بود لذا اینگونه انگ زدن به ملت نه دلچسب است و نه مورد پسند مردم بهتر است جهت جذب از حرفها و گفتار عامه پسند استفاده شود نه تهمت
اقای حدادیان هم می توانند نظر سیاسی داشته باشند منتهی در سیاست مداحی کردن بسیار بد است
معلوم شد آقاي حداديان و هم نوع هايشان چقدر بين مردم محبوبيت دارندا:)
آقای حدادیان همین استدلال تان را پیش اهل فن ببرید تا معلوم شود چه درکی از مسایل منطقی دارید
اینکه به ادعای شما کسانی پیدا شده اند که اعلام نظرشان از شما هم نامربوط تر است دلیل اجتهاد شما در این عرصه نمی شود شما صدای خوبی دارید آنها فنون فوتبال ...بلدند به همان نسبت که شما تصور می کنید در مسایل دینی و سیاسی می توانید اظهار نظر کنید آنها هم بی دین نیستند و فوتبال شان توام با سیاستهای حمله و دفاع...است
واقعا جای سوال دارد از این همه خیل منتظر پاسخ گویی و تندگویی به حدادیان که آیا وضعیت دولت فعلی را دوست دارند؟؟ این دولت محصول نظر مداحان است یا محصول نظر آنانی که شما سیاسی می دانید و دارای حق "تکرار" گویی؟؟ شماها در کشور هیچ مشکلی را احیانا احساس نمی کنید جز مشکل مداحان؟؟ به نظر شما آزاد اندیشان همیشه دمکرات همه دنیا باید نظر شما را داشته باشند؟؟ اگر یک نفر مخالف شما نظر بدهد باید شماها بیایی با لایک و نظرات صد من یک غازتان که تازه آن هم در صحنه عمل ناکارآمدی خوش را نشان داده مشت محکم بر دهان وی بکوبید؟؟ این دولت محصول نفی اظهار حق نظر مداحان و منتقدین است محصول عدم اجازه به مردم برای دریافت نظر منتقدین دولت است شماها به جای تدریس سیاست به حدادیان خودتان باید بروید و انسانیت را یاد بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
والا خیلی توصیه خوب یا بی ارتباط به سوادشان به مردم کرده و می کنن.؛
آقاي حداديان روضه ات را بخوان به سياست كاري نداشته باش كه كار شما نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
اره کار سلبریتی ها و بازیگرا و ورزشکاراست. مردم هم با نتیجه انتخابات شوراا ها و... نشان میدهند همین اعتقاد را دارند. پس خواهشا از مملکت ننالند و مدام به زمین و زمان فحش ندهند و پای رایشان بیاستند و حمایت کنند و تحمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
ناشناس 10:50 اگر مردم به حسن هم رای نمی دادند رئیسی بلای بیشتری سر کشور می اورد. 8 سال احمدی نزاد یادت رفته؟
یعنی اقای ناطق کماکان میخواهند ایشان وزیر بمانند ؟؟؟
البته که حق دارند و رییس جمهور و کل نمایندگان و همه مردم نظرشان را در یک کفه بگذارند و اقای ناطق در یک کفه حتما کفه ایشان محق تر است . علی برکت ا...
ایشان اگر هیچ کاری نمیکرد و وزارت خانه اش را بدون حضور یک ساعته خود و مدیرانش و صرفا با ده درصد پرسنل فعلی باز نگه میداشت قطعا وضعیت اقدامات بخش مسکن و راه از این عملکرد قابل دفاع تر میبود
خانم رضا زاده فرزند مرحوم خزعلی
ایا مواردی که برداران از اموال شما در تهران شمال و ولی بیان کرده واقعیت ندارد و افترا است این را مشخص کنید تا مردم قضاوت کنند
منظور از بزرگان احمدی نژاد است ؟؟؟؟؟!!!!!!
آيا کسي هست فقط بخاطرخدا تبليغ کند اگه ديديد سلامش رابرسانيد...
اقای حدادیان شما خودتو صاحب نظر میدونی واقعا من تا حالا شما رو یه مداح ساده بیشتر نمیدونستم که گاهی اوقات در امور مملکت دخالت بیجا میکنیاقای پروین هم صاحب نظر نیست .صاحب نظر کسیه که با نظراتش مملکت ساخته بشه یه کم بیشتر تفکر کنیم با خودمون بیشتر خلوت بکنیم به گذشتمون بیشتر بیاندیشیم بد نیست دوست عزیز ......
من صحبت های دکتر خزعلی رو شنیدم
برخلاف صحبت های خواهرشون اقای دکتر بسیار منطقی و نزدیک به واقعیت صحبت کردند
کاش صحبت های دکتر را هم پخش میکردید
آقای ضرغامی ! همه مثل شما نمی توانند چشمشان را به روی اشتباهات دکتر ببندند . شما هم بهتر است دست از طنازی برداشته و به فکر جبران ندانم کاری های رفیقتان باشید .
آخه اين بنده خدا سواد سياسي داره
سلام: لطفا پیگیر کنید تا این یریال پرازاموزه های انحرافی (ممنوعه) پخش نگردد شما را به همه مقدسات قسم پیگیری کنید
جناب حدادیان هیچکدام ازشمامداحان وورزشکاران نمی توانیدصاحب نظرباشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
الان میشه بگید شما که اظهار نظر میکنید اینها نمیتونند نظر بدهند صلاحییتون را از کجا اوردید . الحمدا... همه ما ایرانی ها راجع به همه چیز خودمونو صاحب نظر میدونیم و انتقاد خوب میکنیم و تقریبا هممون هم همون کاری را که بهمون سپردن و یا انتخاب کردیم به بدترین شکل و شرایط انجام میدیم.
هی ! اینجارو !! حدادیان فکر می کنه خیلی مهمه !؟................عجب دنیایی شده !
از کی تا حالا احمدی نژاد شده تشخیص دهنده صلاح مملکت ! من که یک کارگر ساده و هیچکاره این مملکت هستم در کنار همچنین شخصی نمی نشینم چه برسد به ی آیت الله شبستری .
اقای حدادیان شماپول گرفتی نوحه بخونی یاحرف سیاسی بزنی تواین کشورکسی کارخودش رودرست انجام نمیده
اصلا شما فکر کن حداکثر ده مداح معروف در کشور برای هر مداحی 50 میلیون میگیرند !!!! چند شب و مراسم دارند و جمع ان چند میشود . شما مطمئن باش که مجموع ان به پولی که بازیکنان یک تیم فوتبال بدون تماشاچی رده 15-20 لیگ برتر و یا درامد نفری انها به متوسط درامد دهک آخر پزشکان متخصص هم نمیرسد... که البته این عددها هم نیست و اگر هم برخی هست حتما کار اشتباه و غلط و ناحقی است که متولیان این مجالس میدهند ولی تخریب عموم و با نیت تخریب دین و مذهب و این مجالس .. صحیح نیست.
در عین حال شما نگاهی دیگر به موضوع کنید و فرض کنید این مداحان پول زیاد میگیرند... علاقه مندان و نمیگوییم معتقدان به حضور پای این مداحی ها بعضا در یک مراسم در روز غیر تعطیل و ساعت 4-5 عصر به از جمع حاظرین در کنسرت های یک خواننده درجه یک در طول عمر کاریش و یا بزرگترین همایش ها و مراسمات شهرداری ها و ... در اماکن عمومی و کل حاظرین در جشنها و مراسمات برگذار شده توسط ادارات دولتی بیشتر است. شما هزینه ای که خود مردم و یا متولیان این برنامه ها برای میهمانان و خواننده ها و نوازندگان و ورزشکاران و.. میدهند که بعضا هم از بیت المال است محاسبه کنید و ببینیم متولی برگزاری این هیات ها که معمولا اشخاص و یا هیات ها از نذورات و کمکهای مردمی میدهند حق ندارد برای جمع شدن چنین جماعتی انهم عموما جوان و حداقل لذت بردن از انچه به ان علاقه دارند پول خرج کند و باید به ان خرده گرفت. حداقل نفع ان لذت بردن از ان زمان است و فرض کنید که هیچ اثر دیگری هم ندارد.
انسیه خزعلی وقتی کلیپ مهدی خزعلی را دید که دارد خانه فوق بزرگ خواهرش فاطمه خزعلی را لو می دهد دست به این حرفها زده تو اون کلیپ مهدی خزعلی می گوید:" فاطمه خزعلی که می گویی به من ارث ندهند تو از کدام پول رفتی تو الهیه خانه ای برای خودت ساخته ای که اونقدر بزرگ است که فرزند خودت می گوید من در اونجا گم می شوم " !
راستی عدالت یعنی اینکه هر چیزی و هر کسی سرجای خود باشه.اظهار نظر شخصی از نظر قانون ایرادی نداره. فقط از کی تا حالا هرکس خودشو نماینده اقشار دیگر معرفی میکنه و از طرف اقشار مختلف نظر خودشو ابراز میکنه
شریعتمداری گفتمان اصلاحات از سروش تا گوگوش هست . البته برای جذب حداکثری . گفتمان تفکر حزبی شما چیست . شعارهای شما اگر یادتان نیست یاد آوری کنم . سه برابر کردن یارانه مردم بدون پشتوانه و سپس رشد شدید نقدینگی . مخالفت با حق شهروندی و آزادی عقیده . که اصلا هیچ اعتقادی نیست . اقتصاد به سبک بلوک شرق . دعوا به همه کشورها . شعار مخالفت با هر کسی که مخالف سیااست من هست
اقای حدادیان سواد سیاسی شما چقدر است چقدر تاریخ و جغرافی می دانید چقدر روابط بین الملل خوانده اید ؟ چقدر ریاضیات میدانید که بتوانید حداقل ضرر و زیان یک نظر اشتباه را محاسبه کنید؟
سلام همان طور که استحضاردارید طبق قانون اساسی همه مردم میتوانند نظرشان اعلام کنند نه اینکه بین مردم تفرقه بیندازند چطور آقای ارضی در روزعرفه اجازه به خودش میدهد که توهین کند به رئیس جمهور یک کشور ایشان جایگاهی دربین مردم دارند درست است یک تعدادی به خاطر اعتقادشان به ائمه درمجلس ایشان شرکت میکنند یا اینکه آقای حدادیان به هرکس خواستند توهین میکنندچرا دردولت احمدی نژاد که یک شبه همه چیزگران شد اینها کجا بودند مردم ما آقای علی پروین را بخاطر بی ریاح بودنش دوست دارند وهیچوقت بی خودی نظر ندادند اقای پروین درقلب مردم هست ولی اقای حدادیان لطفا شما به نوحع خوانیتان بپردازید وخواهش میکنیم اگر دربین یک عده مردم جایی دارید این جایگاه را خراب نکنید واگرشماها مردمی هستید بیاید این ده روز محرم هرچه پول میگیرید بین ایتام وآزادکردن زندانیان خرج کنید
انسیه خانم اگر میخواهد مردم به حرفش توجه کنند بهتر است در مورد اتهامات مطرح نظیر 500 میلیارد دارائی و اقامت آقازادگان شان در آمریکا توضیح دهند. درمورد خانه پدری توضیحی از ایشان نمی خواهیم.
آقای حدادیان صاحب نظر خانواده ای است که شهید وجانباز تقدیم این آب وخاک نموده،صاحب نظر کسی است که مطلع از علم سیاست ومتعهد به قوانین کشور است ،صاحب نظر آن کسی است که این کشور متعلق به او است.شما هم در حد یک نفر ایرانی حق داری نظر دهی ،نه بیشتر.اما امثال تو وشریعتمداری خود را قیم ملت ندانید.وتوصیه میکنم روضه شبی چند میلیونی را بچسبید.
جناب حدادیان
شاید علی پروین از سیاست چیزی نداند
ولی قطعا شما اصلا چیزی از سیاست نمی دانید
حدادیان: من به نمایندگی از مداحان می‌گویم که ما در تمام جاهایی که خطر جدی کلیت جامعه را تهدید کند وارد عمل می‌شویم.
ایکاش جائی که کلیت دین در خطره متوجه میشدی و وارد عمل میشدی
تا اونجایی که ما اطلاع داریم دختر مرحوم آیت الله خزعلی دارند از اسم و رسم پدر بهره برداری مادی و معنوی میکنند و پسر ایشان حداقل انصاف دارن که اشتباهات خودشون رو به مردم بگن.
لطفا افشاگری آقای دکتر خزعلی در خصوص ثروت اندوزی خواهر خودشان را چاپ کنید و یا حداقل نظر خود آقای دکتر خزعلی را در خصوص ادعای خواهرش جویا شوید.
ملت ایران صداقت آقای دکتر خزعلی و درستی ایشان را با تمام وجود حس میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
جدیدآ‌ بعضی خواهران برای دیده شدن و مطرح شدن از خواهر و یا برادر خود بد میگویند چه دنیایی شده واقعآ!!!!!!!
منزوی شده ایم ،وضعیت اجتماعی ،اخلاقی مناسبی نداریم،پس اینهمه شعار به کجارفت
خانم خزعلی اگر قانون از کجا اورده ای برای انهایی که بطریقی با رانت خواری ثروت اندوزی کرده اند اجرا شود ان وقت ااست که بقول شاعر تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.
" عزت‌الله ضرغامی با انتشار تصویر معروف نشستن آیت‌الله شبستری در کنار محمود احمدی‌نژاد در توئیترش نوشت: اگر این حالت نشستن اتفاقی نیست، جای صندلی آقایان را عوض کنید. به همین سادگی! اجمالاً سطح مطالبات ما از مجمع تشخیص، همین اندازه است! مجمع، محل تضارب آرا و گفت وگوی سازنده و فراجناحی بین بزرگان جامعه است. نباید چنین پیام‌هایی از آن به بیرون درز کند. " !!!
از کی تا حالا احمدی نژاد هم شده جزو بزرگان این مملکت ؟!!!
آقای حدادیان ! قطعا هر کسی باشد شما نیستید.
از مسئولین محترم خواهش می کنم شرایط لازم جهت حضور بانوان در استادیوم رو فراهم کنند. به خدا خیلی راحته!!! میشه یه قسمتی از استادیوم ها رو به بانوان اختصاص داد و البته با درهای ورود و خروج مجزا! به خدا خیلی خیلی راحته ! می دونم که از طرف علماء حساسیت هایی وجود داره اما با یه کم دور اندیشی میه خیلی راحت این مسئله رو حل کرد. شاید دوستان و یا مسئولان محترم بگن که در حال حاضر مشکلات اقتصادی و ... خیلی مهم تری وجود داره اما با همین کار ساده میشه به دنیا نشون بدیم مه رفتار سیاسی و اجتماعی ما متناسب با فرهنگ ما هستش و حداقل در این حوزه بهونه دست فرصت طلبان ندهیم. به خدا از همین کارهای کوچیک میشه به راحتی دل مردم رو شاد کرد و به خواسته های برحق اونا توجه کرد.
کیهان جان از گوگوش تا سروش اصلاح طلبند این درست است اگر تعریف اصلاح طلبی را تنگ کنید مردم از اصلاحات عبور می کنند بدان نگو نگفتی .سروش تا گوگوش از نظر تو بد هم باشند ایرانی اند البته که نظر اکثریت مردم ملاک است نه روزنامه ای که منعکس کننده بخش کوچکی از افکار عمومیست
ضرغامی = احمدی
آزادگی وانصاف این بود وقتی نظر دختر خزعلی رو گذاشتید نظرات آقای مهدی خزعلی رو هم منتشر میکردید....
رییس جمهور مون هم در هییت دولت مداحی کرده البته فوتبال بازی کردنش وکسی ندیده سیاست همینه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی