بازدید 25957
هزار و سیصد و سی و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

هیأت های پوتین و اردوغان در سفر به تهران چند نفر بودند؟/مدرسه رفتن دانش‌آموزان چقدر آب می‌خورد؟/نقویان: به صداوسیما پیشنهاد دادم دختران انقلاب را به تلویزیون بیاورند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: برخی زلزله‌زدگان حاضرند، برای ساخت خانه‌هایشان کلیه بفروشند!/جزئیات قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان/بیش از یک میلیون دانش آموز در ایران «مشکل روانشناختی دارند» و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ 14 September 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

برخی زلزله‌زدگان حاضرند، برای ساخت خانه‌هایشان کلیه بفروشند!

سید مجتبی جاسمی (رئیس شورای شهر سرپل ذهاب): وضعیت سرپل ذهاب با توجه به اینکه زمین‌لرزه مدام تکرار می‌شود، خوب نیست و مردم را از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته است و وضعیت بسیار نامساعدی دارند. همچنین بدلیل گرانی مصالح ساختمانی، بسیاری از مردم فقط اسکلت خانه‌ را بالا برده‌اند و بقیه کار متوقف شده‌است. از طرفی بسیاری از ستادهایی که به این منطقه آمدند، بنرهایی را در شهر نصب کردند؛ مبنی بر اینکه تا آخر با مردم زلزله‌زده هستیم. متأسفانه بسیاری از این ستادها در مناطق نماندند و اعلام کردند که می‌خواهیم از منطقه برویم و پرونده‌ها را تحویل بنیاد مسکن می‌دهیم، از طرفی قرار شده بود به مردم آهن بدهند، اما بسیاری از مردم آهن تحویل نگرفتند، در مجموع تعهداتی که قرار بود؛ عملیاتی شود به جایی نرسیده است. همچنین بعید می‌دانم که اکثر مدارسی که تخریب شده بود، تکمیل شده باشند. بیشتر مدارس در حال ساخت هستند، اما اول مهر تکمیل نمی‌شوند، البته شاید چند مدرسه به صورت نمادین افتتاح شود. برای بسیاری از مدارس از کانکس استفاده می‌شود از طرفی بسیاری از مستأجرین که قرار بود، زمین تحویل بگیرند همچنان زمین تحویل نگرفتند. مردمی هستند که حاضرند کلیه خود را بفروشند تا کار ساخت و ساز را انجام دهند؛ این درد است. زلزله‌های پی در پی، روح و روان مردم را به هم ریخته است. قرار بود که به مردم تیرآهن بدهند، ولی بعد اعلام کردند که هیچ تیرآهنی حمل نشده است. ۲۰ درصد مردم در خانه‌ها زندگی می‌کنند، شاید هم کمتر. زلزله‌هایی که اتفاق می‌افتد باعث شده که همین ۲۰ درصد دوباره به کانکس‌ها برود. اسکلت بسیاری از خانه‌ها با زحمت بالا رفت، اما همین طور رها شده است. قیمت ملک نیز پایین آمده و بسیاری با همین قیمت‌ها خانه‌های خود را فروختند و به کرمانشاه مهاجرت کردند و با این پول ناچیز در کرمانشاه خانه رهن کردند. /ایلنا

جزئیات قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان: قانون منع به کارگیری یا پایان همکاری بازنشستگان تا دو ماه آینده لازم الاجراست. طی بندهای الف، ب، ج این مصوبه به‌کارگیری بازنشستگان دولتی در جایگاه‌های رؤسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور و نواب رئیس مجلس و اعضای شورای نگهبان، وزرا و نمایندگان و معاونین رئیس‌جمهور بلامانع اعلام شده است. بندهای (د) و (ه) ماده 71 قانون مدیریت کشوری که شامل استانداران و سفرا و معاونین وزراست مشمول ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان می شود. البته در این مصوبه استثنائاتی هم برای جانبازان بالای 50 درصد، آزادگان بالای 3 سال و فرزندان شهدا دیده شده است. نیروهای مسلح تابع قوانین دیگری هستند. شرویه اجرای این مصوبه مشمول فرصتی 2 ماه است و سازمان ها و ارگان هایی­ که این قانون برایشان صادق است ظرف 2 ماه باید در خصوص اجرای آن اقدام کنند و ضمانت اجرای این قانون مانند دیگر قوانین، جرم انگاری یا انفصال از خدمت خواهد بود./ فارس

هیأت های پوتین و اردوغان در سفر به تهران چند نفر بودند؟

‎حسین پور معاون تشریفات دفتر رئیس جمهوری: در این اجلاس در مجموع ۱۹۶ تن از روسیه با ۱۲ هواپیما و ۱۶۱ تن از ترکیه با ۴ هواپیما به تهران آمدند که هزینه‌های آنها بر اساس اصل عمل متقابل پرداخت شد. به این ترتیب که چون روس‌ها در اجلاس سوچی هزینه‌های مربوط به رئیس‌جمهوری به همراه ۵ نفر از هیأت همراه را متقبل شدند، ما نیز در اجلاس تهران همین کار را انجام دادیم. ترک‌ها نیز در اجلاس آنکارا هزینه‌های ۱+۱۰ نفر از هیأت ایرانی را پذیرفتند و ما پرداخت هزینه مربوط به این تعداد را بر عهده گرفتیم. مردم بدانند که برای حضور هیأت‌های خارجی در کشور، از جیب جمهوری اسلامی ایران هزینه‌ای نکردیم و هزینه این هیأت‌ها با ما نیست، بلکه پول آنها در جیب هتل‌های ما می‌رود و به نفع کشور است، چون دلار وارد کشور می‌شود.

دیدار فرماندار تهران با خانواده فردی که خودسوزی کرده بود

فرماندار تهران با اشاره به دیداری که چند روز قبل با خانواده فردی که هفته گذشته مقابل شهرداری‌ تهران خودسوزی کرد و نهایتا جان باخت، گفت: به خانواده این فرد قول داده ام اگر رضایت همسایه را اخذ کنند کار آنها را پیگیری و مشکل آن ها را حل کنم. فرهادی در پایان با تاکید بر اینکه در این حادثه شهرداری قصوری نداشت و چاره‌ای جز اجرای قانون نیز ندارد، ابراز امیدواری کرد که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم ضمن اینکه این شیوه‌ها، روش درستی برای طرح مشکلات نیست.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعه سفیری حمیرا ریگی

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اخباری مبنی بر انتخاب خانم حمیرا ریگی به عنوان سفیر برونئی گفت: در شرایط فعلی این خبر را تایید نمی کنم. بهرام قاسمی گفت: ممکن است پیشنهادی به ایشان شده باشد، اما اینکه نتیجه چه بوده یا ایشان پذیرفته باشند اطلاعی ندارم.

بیش از یک میلیون دانش آموز در ایران مشکل روانشناختی دارند

محمد حاتمی، معاون نظارت حرفه ای و امور کمیسیون های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران اعلام کرد که یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در این کشور مشکل روانشاختی دارند. آقای حاتمی همچنین عنوان کرد که تمامی مردم نیاز به روانشناس دارند و مسئولان باید دراین باره فکر و برنامه ارائه دهند.

معاون فرماندار مرودشت هم به اتهام رشوه خواری بازداشت شد

دادگستری استان فارس اعلام کرد: معاون فرماندار مرودشت هم به اتهام رشوه خواری بازداشت شد. پیشتر هم یکی از بخشداران مرودشت و دو تن از کارکنان دولتی از جمله کارشناس عمرانی فرمانداری بازداشت شده بودند. پرونده این ۴ تن به دادسرای شیراز ارسال شده است؛ علاوه براین، شهردار مرودشت، شش عضو شورای این شهر و راننده شهردار به اتهام «مفاسد اقتصادی» از سوی اطلاعات استان فارس بازداشت شده بودند.

طلاق، فساد و بیکاری به حجاب ارتباط دارد

سردار یزدی گفت: اگر کسی فکر کند که در امر به معروف و نهی از منکر قرار است سلیقه ای به او تحمیل شود مقاومت می کند بنابراین باید مردم راجع به این مساله که موضوع نه اعمال سلیقه که اصلاح جامعه است، اعتماد طرف مقابل را جلب کنند. وی افزود: خانمی احساس می کند چون چادری است اصرار بر رعایت حجاب از سوی دیگران دارد، اما اگر بگوییم طلاق، فساد، بیکاری و بسیاری از موضوعات به حجاب ارتباط پیدا می کند این موضوع را خواهند پذیرفت.

لاریجانی: منافقین داعشی‌هایی هستند که ریش‌های خود را تراشیده‌اند

محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر بیان کرد: برای اینکه ریشه نفاق را کور کنیم باید نسبت به انحراف از دین حساس باشیم و بصیرت افزایی کنیم. در روایتی از امام صادق (ع) آمده است که خط بنی امیه را باید رصد کرد، زیرا این خط انحرافی تمام شدنی نیست.

میدان «قیصر امین‌پور» غیب شد

مسجد جامعی روز جمعه در حاشیه برنامه تهرانگردی با همراهی خبرنگاران از محل میدان سابق قیصر امین‌پور بازدید کرد و با انتقاد از اقدام ناگهانی شهرداری منطقه 2 تهران در حذف این میدان گفت: فکر می‌کردیم پایان این تصمیم ها فرارسیده ولی این کار نشان داد همچنان در شهر، خودرو حرف اول را می‌زند (شهر خودرو محور است). وی افزود: در سعادت آباد، پیاده‌راه، محل مکث، خاطره، شعر و قیصر فدای روان شدن ترافیک شدند. عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: وقتی یک میدان را حذف می‌کنید یعنی محل مکث را از بین می برید؛ این به لحاظ شهرسازی هم غلط و مصداق شهر خودرو محور است.

آموزش و پرورش درمورد مدرسه غرب تهران فقط صورت مسأله را پاک کرده

بهرام پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: طبق تحقیقات جدیدی که در این باره انجام دادیم، فقط صورت مسأله پاک شده و تابلوی «دکتر معین» به «سرامدان علم» تغییر کرده است و ظاهرا ترکیب مدیریت مدرسه همان است. ضمن این که به جای این که کل مدرسه تعطیل شود فقط یک پایه آن تعطیل شده و به جای آن پیش دبستانی به این مدرسه اضافه شده است. ظاهرا مسئولان مدرسه به جای مسائل تربیتی به فکر مسائل مالی و اقتصادی هستند، در حالی که آموزش و پرورش نباید این اجازه را به آن‌ها می‌داد.

وظیفه خبرگان است که در مطالبه امر رهبری قیام کند

آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه‌های نمازجمعه این شهر: بعضی افراد ناآگاه می‌گویند مجلس خبرگان چرا به مسائل معیشتی و اقتصادی وارد شده است؟ برخی از نمایندگان مجلس نیز این مسأله را مطرح کرده‌ اند. خبرگان به دو ملاک به این مسأله وارد شده است؛ یکی این است که کار و رسالت اصلی خبرگان است. وظیفه اصلی خبرگان صیانت از رهبری است. وقتی رهبری در مسأله اقتصادی و معیشتی مردم مطالبه دارد و امر می‌کند و در عرصه‌های مختلف، فرمان رهبر لگدمال شده و پشت پا انداخته می‌شود، این وظیفه خبرگان است در مطالبه امر رهبری قیام کند.

انتخاب دو وزیر کلیدی کار ساده‌ای نیست

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره دلیل معرفی نشدن سریع وزرای پیشنهادی اقتصاد و کار به مجلس به خبرآنلاین گفت: قانون اساسی به رئیس جمهور اجازه می‌دهد وزارتخانه‌ای را که وزیر ندارد، حداکثر تا سه ماه با سرپرست اداره کند. رئیس جمهور در حال بررسی انتخاب وزرای پیشنهادی است، در هر حال انتخاب دو وزیر برای دو وزارتخانه مهم کار خیلی ساده ای نیست، بررسی دقیق کارشناسی در حوزه صلاحیت های فنی و تخصصی می خواهد، ضمن آنکه استعلاماتی دارد؛ بنابراین، باید به رئیس جمهور حق داد که بتواند در یک فرصت قانونی بهترین همکار را برای خود انتخاب کند. در موعد قانونی دو وزیر به مجلس معرفی می شوند. هم اکنون سرپرستان هر دو وزارتخانه در جلسات دولت حضور پیدا می کنند و فعال هستند.

قیمت‌های نجومی خودرو "فِیک" است

هشدار رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران:قیمت‌های نجومی که برای خودرو در برخی سایت‌های خرید و فروش اینترنتی اعلام می‌شود نادرست و اصطلاحا فِیک است و نباید آنها را مبنا قرار داد. به عنوان مثال موجی که درباره پراید ۴۵ و ۵۰ میلیون تومانی در جامعه به راه افتاد مربوط به همین دسته از اقدامات بود در حالی که در بازار واقعی خودرو به هیچ وجه شاهد چنین قیمت‌هایی نبودیم. /ایسنا

بازداشت یک دانشجوی ایرانی در استرالیا

شبکه ای‌بی‌سی گزارش داد دولت آمریکا یک دانشجوی ایرانی دانشگاه کوئینزلند استرالیا را به ارسال تجهیزات نظامی به ایران متهم کرده و خواهان استرداد او به آمریکا شده است. طبق این گزارش، رضا دهباشی کیوی، ۳۸ ساله، بدون هیچگونه سابقه سفر به آمریکا از سوی مقامات آمریکایی به خرید و ارسال تجهیزات راداری پیشرفته به ایران برای شناسایی موشک و جنگنده‌های رادارگریز متهم شده است. این در حالی است که طبق مستندات پرونده، او که هم‌اکنون دانشجوی مقطع دکتراست و روی ساخت یک دستگاه تشخیص سرطان پوست کار می‌کند./ باشگاه خبرنگاران

مدرسه رفتن دانش‌آموزان چقدر آب می‌خورد؟

نزدیک‌ شدن به اول مهر همیشه هیجان زیادی برای بچه‌مدرسه‌ای‌ها دارد؛ از خرید لوازم‌التحریر گرفته تا لباس و کیف و کفش و نشاط کوتاه‌مدتی برای نشستن سر کلاس. امسال اما این گرانی‌ها و افزایش قیمت به لوازم‌التحریر هم رسیده و هیجان هر ساله را برای خانواده‌ها و کودکانشان به زهر تبدیل کرده است. بر اساس قیمت لوازم‌التحریر و سایر کالاهای ضروری موجود در بازار، خانواده‌ها در کمترین حالت باید ۳۵۶ هزار تومان را به خرید نوشت‌افزار و لباس فرم اختصاص دهند. این در حالی است که شهریه مدارس، خریدهای غیرضروری، کفش و... هم به این هزینه‌ها اضافه می‌شود و برای خانواده‌ای که کمترین میزان حقوق یا به‌عبارتی حقوق پایه وزارت کار را می‌گیرد، باید در کمترین حالت نصف حقوقش را تنها برای یک کودک کنار بگذارد.

امام جمعه تهران: اصلا به دلار اعتنا نکنید

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی: چرا ما بی خودی فکر می کنیم محور اقتصادمان دلار است و اگر دلار گران شد همه چیز باید گران شود؟ مگر همه چیز از خارج می آید؟ تولیدات خودمان ربطی به دلار ندارد. این بی انصافی ها از ناحیه کیست؟ رهبری به حمدالله چشمه حکمت است و خوب دیدبانی می کند و از دستش هم در نرفته است. اصلا به دلار اعتنا نکنید. چند درصد از زندگی ما به دلار وابسطه است؟ در مورد ماشین همین طور! ما حرف های مردم را حق می دانیم، با بازاریان نشست داشتیم. آن‌ها مطالبات به حقی دارند، بر مسئولین است که به داد آن ها برسند. ما دیداری با اساتید دانشگاه علم و صنعت داشتیم ماشینی طراحی کردند که هر ۱۰۹ کیلومتر ۵ لیتر بنزین مصرف می کند. اجازه دهید این اساتید دین باور و متدین تولیداتشان را به بازار بیاورند؛ چرا منت فرانسه را بکشید و به دانشگاهیان میدان ندهید؟

نقویان: به مسئولان صداوسیما پیشنهاد دادم دختران انقلاب را به تلویزیون بیاورند

حجت‌الاسلام ناصر نقویان در گفت‌وگو با خبرآنلاین: وقتی که چند خانم در خیابان انقلاب روسریشان را برداشتند و به دختران انقلاب معروف شدند، من به یکی از مسئولین صداوسیما در همان روزها یک جلسه‌ای داشتیم گفتم من جای شما بودم یکی از اینها را به تلویزیون می آوردم که حرف بزند. تبلیغات وسیع هم می‌کردیم، امنیتشان را هم تأمین می‌کردیم. منتهی یکی از خانم‌های تحصیلکرده موافق حجاب را می‌آوردیم که مناظره کنند. هر کس از نگاه قشر خودش دلایلش را بگوید. قرآن می گوید قل هاتوا برهانکم. نباید آن دخترک را به نیروی انتظامی برد. باید در رسانه حرفش را بزند. چون او می‌گوید از طرف جمع کثیری از مردم آمده.

شریعتمداری: سرکوب قیمت‌ها در دستور کار دولت نیست

وزیر صنعت: سرکوب قیمت‌ها در دستور کار دولت نیست. تنها محل بررسی قیمت سازمان حمایت از مصرف‌کننده است. افزایش نرخ دلار در افزایش همه قیمت کالاها مربوط و مؤثر نیست. باید برای افزایش قدرت خرید مردم تلاش بیشتری کنیم ولی نیاز به فرصت زمانی است تا ثباتی را در نرخ‌های جدید مشاهده کنیم. هیچ دولتی نمی‌خواهد که از افزایش ارز برای تأمین مخارج خود استفاده کند و این‌که دولت‌ها مسبب افزایش نرخ ارز می‌شوند اتهام بزرگی است. /فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۶۴
خوش بحال اونا که یه کم امید دارن میخوان کلیه بفروشن،بخدا ما یه خانواده سه نفری هستیم بجز پسرخردسالم که هنوز نمیدونه تو چه کشوری بدنیا اومده وچه آینده ای در انتظارشه بقیه حاضریم بمیریم،کمرمون شکست دارایی اندکمون جوانیمون همه برباد رفت وقتی رب گوجه سه هزاری شده پانزده هزار باید آرزوی مردن کنی
پاسخ ها
کارمندقراردادی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
عزیزم به دلاراعتمادنکن
عوضش امنیت داری
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
بهترین کار رو اون پسر خردسالت میکنه باور کن یه مدت اینترنت رو قطع کن و هیچ خبری رو گوش نده حتی از دوستانت به صورت معجزه آسایی حالت خوب میشه!!! شرایط زندگی همونه ولی چون خبرهای بد رو نمیشنوی زندگی راحت تری خواهی داشت
آقای شریعتمداری تو که راست می گی مردم هم در ناز و نعمت
فرزند شهدا چه دخلی به بازنشستگی دارد که می خواهید رانت به انها بدهید؟
پدرانشون جانباز و یا کار افتاده هستند خوب حقوق به انها بدهید حتی چند برابر یک کارگر ولی این کارها دیگر برای چی هست ؟
اگر کسی واقعا آینده و تربیت فرزندش براش مهم باشه و اینکه در آینده فرزندش پزشک یا دندانپزشک بشه حداقل باید از 7 سالگی سالی 30 میلیون تومن هزینه فقط امور آموزشی کنه.
دیگه شما خودتون خوردو خوراک خوب، پوشاک خوب، تفریحات خوب رو هم در نظر بگیرید. که حداقل سالی 20 میلیون تومن هزینه میخواد.
الان دیگه سال 2018 و نمیشه به فرزندانمون بگیم باید سختی بکشید تا ساخته بشید. ما که سختی کشیدم وضعیتمون این شده. یک ملت افسرده، عصبی، غمگین و بیحال.
زندگی یک فرصت کوتاهه. ما برای زجر کشیدن آفریده نشدیم. باید شاد زندگی کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
چقدر اغراق کردید! این خبر ها هم نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
حالا از شانس بد ما در دوره ای افتاده ایم که از همان کودکی با شروع جنگ همزمان شد و با سختی و تا کنون نیز ادامه داشته!امیدوارم حداقل برای فرزندانمان بهتر باشد هر چند حقیقتا با این شرایط چشمم آب نمی خورد.
بیشتر این دختران فکر میکنند در حقشون ظلم شده که با تبلیغات هم به این دید رسیدند که با چند تا همین مناظره ها می توان فکرشون را تهی کرد و به اشتباهات خودشون پی برد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
اگه نبرند تبلیغات کردین..شاید شما اشتباه می کنید!!حجاب شخصی نیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
تعداد منفی هات نشان از اشتباه خودتان است
ناشناس
| India |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
هر انسان ازاد افریده شده ومُخیّر است بین بهشت وجهنم ادعایی شما هرکدام را مایل است انتخاب کند.هر چند معتقدم خدایی که خود را رحمان ورحیم معرفی کرده وافریدگار همه هستی با تمام زیبایی هاست هرگز بخاطر پیدا بودن موی کسی او را وارد عذاب جهنمی نخواهد کرد که این با ماهیت ارحم الراحمین در تناقض است.چه بسا دوستان و همفکران شما در ان دنیا باید پاسخگو باشند که چطور وقتی کسی خودش نمیخواست، بزور میخواستند او را به بهشت هُل بدهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
الان اگر پسری فکر کند که باید شرتی بیاید در خیابان و فکر کند به حقش نمی رسد چی؟
خطاب به ۱۰:۰۶
این منفی و مثبت ها کیلویی ارزش ندارد و اصل راه درست است
جناب وزیر صنعت ، اگر دولت در گران شدن دولت دنبال سود خودش نیست زحمت بکشد مبالغی را که از بابت مابه‌التفاوت فروش نرخ دلار آزاد با مصوب بودجه ای بدست آورده بین حقوق بگیران که بیشترین لطمه را خورده‌اند تقسیم کند
در ایران همه چیز فیک و حبابه برای مسئولین.

مردم تو رو جدتون در این شرایط زاد و ولد نکنید. بزارید حداقل این بدبختی با مرگ خودمون از بین بره.
خیلی هزینه هایی که متن خبر امروز برای لوازم التحریر اوردی چند برابر بازار
لیست شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
سانسور چی
فیک؟
مگر اینجا لاتین زبان استکه دارید تیشه بر ریشه زبان می زنید
باسلام.
کاشکی یه قانونی داشتیم که میتونستیم از کشورهای پیشرفته جهان مدیر وارد میکردیم!!! البته به شرطی که اختیار تام بهشون بدیم. اونوقت میدیدیم که در مدت زمان کوتاهی چه سر و سامونی به مملکت میدادند.تو ژاپن 70.80 سال قبل بمب اتم انداختن چند میلیون کشته و زخمی دادن اما در مدت خیلی کمی بلند شدن و جزو بهترین کشورهای صادر کننده لوازم صوتی.تصویری. خودرو. پارچه و . . . شدند.
نمایندگان مجلس کرهای مهمتری دارند که نمی رسند به وضع اقتصادی سری بزنند
!!!!!!
پاسخ ها
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
نماینده ای که تبلیغات ملیاردی کرده باید جاشو پرکنه اون نیاز به کار داره نمی تونه به مشکلات مردم برسه
فکری به حال مردم کنید.کارگری اگر فقط یک فرزند محصل داشته باشد با فرض دریافت یک میلیون حقوق باید یک سوم انر خرج نوشت افزار کند.حال شما تیتر سکته نماینده را بولد میکنید.
وقتی نفس کشیدن این ملت به دلار پیوند خرده چطور به دلار بی اعتنا باشیم؟ پوشک از ۳۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان رسیده. شما می دانید ملت چی میکشند ؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
بچه های من که به پوشک احتیاج ندارن؟
اگر لازم شد خودم براشون پوشک کامل تولید می کنم!!!!
نظر آقای نقویان بسیار درست است
مشکلات به حجاب ربطی ندارند
۳ کشور اول و قدرتمند اقتصاد جهان هیچکدامشان مسلمان نیستند. حجاب هم ندارند.
آخه تا کی باید حرفهای اعصاب خردکنی بشنویم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
کشور های افریقایی هم چون حجاب ندارند عقب مانده هستند
!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
تازه وقتی به دادگاههای خانواده می روید متوجه می شوید چقدر خانومهای محجبه و افراد به ظاهر مذهبی دارای مشکل هستند و دنبال طلاق!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
پیشرفت آنها هم به حجاب ربطی نداره. هر کاری قاعده و قانون خودش را داره. تا تلاش نکنی برنامه ریزی نکنی به جایی نمی رسی با حجاب باشی یا بی حجاب!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
اوووووف چه نتیجه گیری دقیقی!!! الان با این حرفت کلام ایشون رو نقض کردی؟ ایشون میگن ربط داره نمیگن اگه رعایت کنی یا نکنی ثروتمند یا فقیر میشی!! راستی میخوای حرف اعصاب خرد کن نشنوی از ایران برو یا حداقل دیگه هیچ خبری رو دنبال نکن :)
این همه خودرو خارجی در ایران است و در بنگاهها آیا مناسب دو روز تشریفات نبود که فقط هزینه اجاره انها را بدهند؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
اخوی اون خودرو ها کدومشون ضد گلوله هستن؟
حرف های شعاری و .............
آوردن دختران به تلویزیون این باشد که بگید برای چی اینکار را کرده و دلیلش را بگوید خوب با بی زبانی دارد میگوید روسری و حجاب مال کسی هست که اعتقاد به حجاب دارد و مومنه هست . بعد اینکه اعتراف توی رسانه فایده اش چیست . حالا بعد از چند روز گفت که مرا بزور به اعتراف کردند ارزش معنوی اینکار چیست . با فرهنگ سازی و پاداش و تشویق راهکار هست
هرچي فكر مي كنم رابطه ايي بين حجاب و بيكاري نمي بينم اينجا تو ژاپن كسي اعتقادي به حجاب نداره ولي در حدود دو ميليون نفر نيروي كار خارجي علاوه بر ١٣٠ ميليون ژاپني مشغول كارند و بازهم نيروي كار كم دارند ، ضمنا باران هم زياد ميبارد
پاسخ ها
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
یه حرفایی از خودشون میگن شما توجهی نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
تو ایران ارتباط داره :))
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
اخوی خدای ایران خدای اونا هم هست!!! سفارش میکنم حتما قران رو بخونی تا بدونی که خدا پاداش عمل رو میده
خواه مسلمان باشی خواه غیر مسلمان و اونا هم زحمت کشیدن وحالا خدا برکتشو بهشون داده فقط فرقی که ما با اونا داریم اینه که ما خدا رو قبول داریم!!! البته به زبان وگرنه کسی که خدا رو قبول داشته باشه جرات این همه دروغ و کلاه برداری و .... نداره
دلار اخ بده به آن توجه نکنید .ببینین چه ریال های قشنگی داریم . گوگوری مگوری موش بخوره تورو ریالکم !
1- نقویان بسیار حرف خوبی زده .....2-اقای شریعتمداری کدام حمای ........ان را نام ببر.......................3-بیکاری وطلاق و معضلات جامعه همه مربوط می شود به حجاب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بارک الله به این طرز فکر
همش حرف پس کی عمل می بینیم
سلام , حاج آقای علم الهدی در تمام زمینه ها بخصوص تخصص اقتصادی دارند
حاج آقا یه سر به بیمارستان و دکتر و دوا و دفاتر رسمی و طلاق خانه ها ترک اعتیاد و زندان و... بزنید ۹۰ درصد از کودکی تا روز مشکل چادری بوده اند
آقای نقویان
پیشنهاد شما زمانی محقق می شود که همه چیز بر اساس استدلال و برهان و دلیل پیش برود نه زور .
100 خبر بی ربط به هم رو داخل یه پست میزارین. آخه من راجب کدومش نظر بدم؟!
این شیوه از خبرنگاری رو از کجا یاد گرفتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
همون بی ربطیش خوبه !!! کل مملکت پر از چیز های بی ربطه . شما فقط خبر های تابناک رو می بینی :))
خوب خداروشکريکي مشکل گراني روحل کردازامروز دلارزيرقيمت 4000ميرود
در مورد. شهرداری قوانین با شرایط فعلی سازگار نیست به عنوان مثال در خیلی از کشورها مثل آمریکا اروپا و. چین محل کار باید واقعی باشه ولی اینکه خونه باشه یا هر جای دیگه مهم نیست من خودم هشت سال توی چین به صورت کاملا رسمی تو خونه خودم کار میکردم شهرداری و. پلیس محل هم به ما سر میزد ولی الان تو تهران شما یه کار کوچک یا بزرگ بخواه تو خونت انجام بده شهرداری ولت نمیکنه تا به خودسوزی برسونت. اینکه یه نفر میتونه تو. خونش کار کنه از نظر خارجیها زرنگی و مثبت هست از نظر ما یه کار غیر. قانونی و منفی هست . حالا اینجا اینقدر حساسیت هست از اونور شما تو تهران بگرد اگر یه سطل آشغال درست درمون دیدی؟ شما کل شزیعتی را از تجریش تا شهرداری منطقه سه برو اگر یه سطل آشغال دیدی؟ اینها خودسوزی نداره؟
با سلام ,این روزا هرجا مراجعه می کنی باج خواهی مقاومتی می خواهند این تمام بار مقاومتی کشور فقط گردن توست دیگه باید علم را هم بخری چندین برابر!!!! تعرفه هم ندارد خود علم گران نیست مستحبات و آدابش خیلی بیشتر از خودش هزینه دارد یعنی برات می تراشند ماحصل این هزینه تا دانشگاه دکتری می شود که دست شکسته وارد بیمارستان می شوی ممکن است جسدت رو تحویل خانواده ات دهند .!!بله مقیاس را پول انتخاب کردن ،انگار فقط زندگی اونا خرج داره مردم زردگون شدن لطفا به داد کشور برسین آقایون
شاید این مسائلی که شما گفتید ربط به حجاب داشته باشد ولی بیکاری فقر و بدبختی و همچنین فقر فرهنگی هم بخشی از این قضایاست ولی چون دیواری کوتاه تر از حجاب نداریم و این موضوع هم به مردم عادی بر می گردد همه علم انرا سخت برافراشته نگهداشتند.
جناب نقوی دلایل باحجابها و بی حجابها به تعداد باحجابها و بی حجابها در جهان است . به نظر من بیکاری طلاق و .. هیچ ارتباطی به حجاب نداره اون موضع باید در بین محجبین هیچ مشکلی وجود نداشته باشه
آیا حذف یک میدان به خاطر بغض از شاعر انقلابی نبود؟
اقای صدیقی احتمالا درایران زندگی نمیکنن
پاسخ ها
حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
احتمالا منظور ایشان اینه که خودمان باید به خودمان رحم کنیم و همه چیز را به دلار نبیندیم این از بی تدبیری مسئولین است که میگویند پوشک ۸۰درصد به ارز ربط دارد. یعنی ۴۰درصد درقیمت کل.ولی قیمتش سه برابر شده است این یعنی دزدی تولید کننده و عدم نظارت صنف و مسئولان وخرید سنگین مردم وقتی احساس ‌کمبودکنند.همه چیزبرعکس نیست؟
ناشناس
| India |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
برخی در ایران زندگی میکنند ولی چون بواسطه لایه های فراوان محافظین واطرافیان با مردم عادی ارتباط ندارند با خواسته های واقعی مردم بیگانه هستند و خواسته یا ناخواسته مردم را اقلیت اطراف خودشان میدانند
حرف های بی حجابی و کم حجابی و جدا کردن مرد و زن و تفکیک جنسی و تبعیض جنسی و کلا هر چی که در مورد گیر دادن به دختر و زن باشه و سپس ربطش به کم آبی و بی آبی و قحطی و گرانی باشد فرا فکنی از سر یا تعصب هست هست .
آقای نقویان کجای این دختران به انقلاب ربط دارد که می گویید. دختران انقلاب!!! آیا ای فرافکنی نیست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
حتما اینها قبل از انقلاب به دنیا آمده اند!
جوهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
احمد جان ایشان فرمودند خیابان انقلاب یعنی دخترانی که در خیابان انقلاب روسری خود را بر سر چوب علم می کنند
افاضات جناب دکتر امیری: انتخاب وزیر «بررسی دقیق کارشناسی در حوزه صلاحیت های فنی و تخصصی می خواهد!!!!!!» خخخخ والله این وزرایی که ما دیدیم صلاحیت فنی و تخصصی نداشتند بدون اینها هم کشور خودبخود اداره میشه
مثل اینکه این نمایندگان رئیس جمهور و سخنگوی دولت الکی حقوق می گیرن، هر چیزی را موجه و خوب جلوه می دن!!!
فکر اگر یک وجب از کمر بالاتر بیاد هم بارون میباره هم بدبختی ها کم میشه. مثل تمام جوامع پیشرفته.
عجب سفره ای پهن بوده برا آقایون در مرودشت. واویلا
یکی نیست به داد مردم برسه
خيلي جالب روسيه خرج هيئت ٦ نفره ايران را تقبل كرده ولي ما خرج هيئت ١٩٦ نفره روسي را پرداخت كرديم تركيه خرج ١١ نفر را داده ولي ما خرج ١٦١ نفر را پرداخت كرديم
همينجوري پول مملكت رو حيف و ميل ميكنند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی