بازدید 2504

رسیدگی به مشکلات عشایر رها شده است

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از عملکرد سازمان امور عشایر در رسیدگی به مشکلات عشایر انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۳۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 12 September 2018

شهاب نادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص درباره سازمان امور عشایر ایران گفت: امام خمینی (ره) عشایر را یکى از بهترین خزائن ملت میدانستند، چرا که عشایر همواره در حال خدمت به مردم و نظام خدمت هستند بنابراین سازمان امور عشایر ایران باید مشکلات عشایر کشور را حل کنند.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:تامین نهاده های دامی عشایر باید بصورت جدی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایر مورد رسیدگی قرار بگیرد.

سازمان امور عشایر ایران به مسائل عشایر کشور توجه نمی کند

نادری در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد:باید پذیرفت سازمان امور عشایر ایران به مسائل عشایر کشور توجه نمی کند بطور مثال با وجود اینکه عشایر شهرستان ثلاث باباجانی 70هزار دام و حدود 112 هزار هکتار مرتع در اختیار دارند اما تاکنون پرونده ای برای رسیدگی و تقویت اشتغالزایی عشایر در منطقه تشکیل نشده است.

لزوم رسیدگی به مشکلات عشایر کرمانشاه توسط اداره کل امور عشایر استان

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رسیدگی به مسائل عشایر کرمانشاه توسط اداره کل امور عشایر استان گفت: سازمان امور عشایر ایران در برخی از شهرستان ها که عشایر زیادی فعالیت دارند هنوز نمایندگی ندارد که نکته قالب تاملی است.

تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان امور عشایر

وی ادامه داد:عشایر استان کرمانشاه از عملکرد سازمان امور عشایر ایران گله دارند چرا که به مسائل عشایر رسیدگی نمی شود.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:علاوه بر اینکه به عشایر کشور، تسهیلات بانکی در راستای اشتغالزایی ارائه نمی شود در مسائل دیگر نیز مسائل عشایر به نوعی رها شده و اگر این وضعیت اصلاح نشود تحقیق و تفحص باید از عملکرد سازمان امور عشایر انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی