بازدید 6034
۷

تأمین ارز دانشجویی از مهر امسال براساس نرخ جدید

کد خبر: ۸۳۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 10 September 2018

وزیر علوم اعلام کرد: ارز دانشجویی از مهر امسال تأمین می‌شود و مکان‌های ارائه آن برای دانشجویان مشخص شده است.

به گزارش آنا، منصور غلامی صبح امروز در حاشیه نشست رؤسای دانشگاه‌ها در دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: هنوز مشخص نیست رئیس جمهور برای مراسم آغاز سال تحصیلی جدید به کدام دانشگاه می‌شود.

وی درباره تأمین ارز دانشجویی گفت: در مقطعی برای تأمین ارز دانشجویی محدودیت‌هایی وجود داشت امروز از آن شرایط عبور کرده‌ایم. از مهر امسال نرخ ارز و مراکز ارائه ارز مشخص است و دانشجویان می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند. نرخ ارز برای دانشجویان از اول مهر براساس نرخ جدید خواهد بود. وزارت علوم برای دانشجویانی که به خارج بورسیه شده‌اند، ارز تأمین خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
حتما با یوروحداقل 14500تومان.
آیا واقعا لزومی هست برای دانشجویی که میره خارج درس میخونه و معلوم نیست به کشور برگرده از بیت المال هزینه کرد؟ این حق افراد پایین دست جامعه هست که ضایع میشه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
بیش از نود در صد اساتید دانشگاه بخصوص در رشته های غیر علوم انسانی فارغ التصیلات دانشگاههای خارج می‌باشند.امروزه هم در دوره های دکتری نیاز به گذراندن آن در خارج می‌باشد.انصاف نیست همه را به یک چوب راندن.
همون
| Germany |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
اول خودت داری میگی بیت المال یعنی حق دانشجو هم هست
دوم مگه مجانی میدن که بیت المال باشه.نکنه باید بدن به تاجرا که از چین براتون ماسه وارد کنن؟
چرا نرخ مشخص نمی کنید؟دانشجوها مشکل دارند
حداقل هزینه یک دانشجو در اروپا ۱۵۰۰۰ یورو سالیانه می‌باشد.اگر یورو را ۱۶۰۰۰ بگیریم سالی ۲۴۰ملیون می‌شود و اگر دوره دکترا را ۵ سال در نظر بگیریم بالای یک میلیارد میشود.هیچ آدم عاقلی چنین هزینه ای نمیکند.مشگل برای دانشجویانی است که قبلاً بوده اما ونزدیک فارغ التحصلی هستند که نه راه پس دارند و نه راه ادامه دادن
اولا حداقل هزینه واسه یه دانشجو سالیانه در اروپا 8000 یورو که معادل 108 میلیون تومان الانه دوما کسی که میره اونجا درس میخونه احمق نیست که برگرده اینجا کار کنخ همونجا میمونه و کار میکنه و بهترین زندگی میکنه .سوما اروپا مثل ایران نیست که هزینه های سالیانه همینطور بره بالا همیشه هزینه هاشون یکی بوده و هست من داداشم 3 سال المان سالیانه 8000 یورو هم کمتر هزینه میکنه در کنارشم سر کار میره ماهیانه 2هزار یورو درامد داره.کسی که تصمیم قطعی واسه رفتن بگیره دیگه فکر این هزینه هایی که اینجا میکنه را نمیکنه فکر ایندشو میکنه.لطفا کسایی که اطلاعات دقیق ندارن خواهشا اظهار نظر نکنن که ذهن بقیه را منفی کنن.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی