بازدید 3204

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برزیل چاقو خورد

کد خبر: ۸۳۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 07 September 2018

«جایر بولسونارو» نامزد راستگرایان در انتخابات ریاست جمهوری برزیل در جریان یک کمپین انتخاباتی با چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام های بیمارستانی در شهر «جویز د فورا» اعلام کردند که بولسونارو «با یک شی از ناحیه شکم زخمی شده» و پس از آن تحت عمل جراحی قرار گرفت.
به گفته پزشکان، این نامزد 63 ساله دچار خونریزی داخلی شده و پس از جراحی وضعیت عمومی وی باثبات است.
پلیس اعلام کرد که یک مرد چهل ساله در ارتباط با حمله به بولسونارو بازداشت شده است. این فرد از فعالان سابق یک حزب سیاسی چپ های افراطی معرفی شده است.
تصاویر ویدیویی منتشر شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که هواداران بولسونارو فرد ضارب را بلافاصله دستگیر می کنند.
«میشل تمر» رئیس جمهوری برزیل این حمله را محکوم کرد و از وزیر امنیت خواست تا برنامه های حفاظتی برای نامزدهای ریاست جمهوری را تقویت کند.
انتخابات ریاست جمهوری برزیل هفتم اکتبر (15 مهر) برگزار می شود. طبق نظرسنجی ها، بولسونارو با کسب 22 درصد آرا پیشتاز انتخابات خواهد بود.
بولسونارو طولانی ترین دوره عضویت در کنگره برزیل را دارد. وی در مبارزات انتخاباتی وعده داده که برای مقابله با جرائم و خشونت حمل سلاح را قانونی کند.
او به دونالد ترامپ برزیل معروف است و حضور پررنگی در رسانه های اجتماعی دارد.
لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا رقیب قدرتمندی برای بولسونارو بود اما وی که به دلیل فساد در زندان به سر می برد، اجازه حضور در انتخابات را نیافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست