بازدید 2120

دلیل لغو جلسه دفاع حسین فریدون

کد خبر: ۸۳۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 03 September 2018

مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: جلسه دفاع رساله دکترای «حسین فریدون» که قرار بود صبح امروز در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شود لغو شد.

به گزارش مهر، سید محمدعلی حسینی زاده با اشاره به لغو جلسه دفاع رساله دکترای حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور گفت: دکتر عبدالعلی قوام استاد راهنما، دکتر محمود سریع القلم و دکتر امیرمحمد حاجی یوسفی اساتید مشاور حسین فریدون هستند. برای وی سه داور تعیین شده بود.

مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی افزود: وی امروز صبح ساعت ۸ قرار بود دفاع کند که به دلیل مشکلی که یکی از داوران پیدا کرد و نتوانست در جلسه حاضر شود، جلسه دفاع کنسل شد.

وی ادامه داد: طبق قانون دانشگاه و آیین نامه دفاع، داور باید در جلسه دفاع حاضر باشد برای همین جلسه برگزار نشد.

حسین زاده درباره اینکه جلسه بعدی دفاع چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: مشخص نیست. جلسه دفاع دکتری برگزار کردن به دلیل اینکه با ۷ استاد باید هماهنگ شود بسیار سخت است، باید صبر کرد و دید که چه وقت اساتید زمان اختصاص خواهند داد و آن نیز بر عهده دانشکده نیست خود دانشجو است که باید هماهنگ کند.

وی تاکید کرد: حسین فریدون برای ما یک دانشجوی عادی است در غیر این صورت می توانستیم در سایت، زمان دفاع جلسه را اعلام نکرده و به صورت مخفی جلسه را برگزار کنیم. یا اینکه فارغ از همه سختی هایی که نسبت به دانشجویان دانشگاه انجام می شود و مقاله علمی و پژوهشی باید ارائه کنند، ما این موارد را در مورد وی اعمال نمی کرده و سال گذشته دفاع را برگزار می کردیم.

به گزارش مهر، مدرک فریدون از چندی قبل دارای شبهاتی بود و کمیته ای در مجلس مأمور رسیدگی به وضعیت تحصیلی وی شدند. این کمیته تخلفاتی را در مدرک وی به کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد. از سوی دیگر سازمان سنجش آموزش کشور نیز درباره نحوه ورود به دانشگاه و تحصیل وی اطلاعیه ای صادر کرد.

جلسه دفاع رساله دکتری حسین فریدون با عنوان «گفتمان اعتدال در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران: چالشها و دستاوردها» که قرار بود صبح امروز برگزار شود در دانشگاه شهید بهشتی لغو شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار