بازدید 11250

توزیع کننده سیگار و فرار مالیاتی با پرداخت رشوه

اين توزيع‌كننده سيگار انگليسي، بخش بزرگي از درآمدهايش را بدون پرداخت ماليات، به كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس منتقل كرده و به صورت خريد ويلاهاي گوناگون، در آنجا ذخيره نموده است. البته بخش كوچكي از پول هايش نيز به صورت سپرده بلندمدت در يكي از بانك‌هاي خصوصي داخلي قرار دارد.
کد خبر: ۸۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۷ 01 February 2010
پيرو خبري كه قبلا درباره سيگار «مارلبرو» و تلاش توزيع‌كننده سيگار انگليسي (ع ـ الف ـ ح) و همراهي برخي مسئولان با وي منتشر كرديم، اطلاعات خبرنگار «تابناك» از مطالب تازه‌‌تري حكايت دارد.

به گزارش خبرنگار ما، توزيع‌كننده سيگار انگليسي، با پرداخت رشوه‌هاي كلان (حدود 200 ميليون تومان) تاكنون توانسته از پرداخت بخش بزرگي از ماليات‌هايش فرار كند و به رغم آن كه از 1/7/87 بايد ماليات بر ارزش افزوده مي‌پرداخته، به تازگي مشخص شده كه از امسال شروع به پرداخت ماليات كرده است.

بنا بر اين گزارش، اين فرد با ايجاد مسير ارتباطي مالي با برخي از مشاورين ارشد مسئولان (مانند «ح ـ م» و «ر ـ م») توانسته تخلفاتش را پرده‌پوشي كند.

اين توزيع‌كننده سيگار انگليسي، بخش بزرگي از درآمدهايش را بدون پرداخت ماليات، به كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس منتقل كرده و به صورت خريد ويلاهاي گوناگون، در آنجا ذخيره نموده است.

البته بخش كوچكي از پول هايش نيز به صورت سپرده بلندمدت در يكي از بانك‌هاي خصوصي داخلي قرار دارد.

جالب است، در حالي كه به دنبال محل تأمين هزينه‌هاي اغتشاشات اخير هستيم، شركت توليدكننده سيگار انگليسي و اين توزيع‌كننده داخلي، مي‌توانند به عنوان پتانسيل‌هاي احتمالي تأمين اين هزينه‌ها مورد بررسي و مطالعه دستگاه‌هاي امنيتي قرار گيرند.

گفتنی است اخبار ديگري درباره فساد اخلاقي اين گونه افراد نيز به دستمان رسيده كه فعلا محل پرداختن به آنها نيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بابا اسمشونو بگید اگه راست میگید. اگه مجرمند مردم باید بشناسنشون.
مگه داری درس الفبای کلاس اول رو میدی ؟ ح.م م.ر ع الف ح دیگه چیه ؟

اینها آشوبگر واقعی هستن مگه آشوبگر فقط اونهایی هستن که شعار میدن ؟؟
شما هم می خواهید فقط به طرف ضرب شصت نشون بدین و گرنه گزارش درست و کامل می دادین.
گفتنی است اخبار ديگري درباره فساد اخلاقي اين گونه افراد نيز به دستمان رسيده كه فعلا محل پرداختن به آنها نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه اسمشونو بگن دیگه نمیتونند فرار کنند.آبروی آقای فراری میره.گناه داره
سیگارمون هم باید از انگلیس بیاد ادعامونم میشه. تازه همین سیگار هم آمریکایی هست و انگلیسیها از آمریکا میخرن میفروشن به ما
تابناک تا کی مخفی کاری و ترس از اعلام اسامی خلافکاران ؟؟؟؟
در پاسخ به بيننده محترم قبلي

اصلا اين اشخاص وجود خارجي به اين معنا كه گفته مي شود ندارد . همه از خودي ها هستند و گاهي براي امتياز گرفتن طرفين از هم بدون آوردن نام و نشاني از همديگر گرو كشي مي كنند
شما چرا ساده ايد كه باور مي كنيد
شتر سواری یلا..دولا...سه لا نمی شود...ولی چند لا می شود...
اگه راست می گید از رشوه گیری پ..و را...گزارش بدید که بصورت قانون در اومده و جون مردم را لبشون رسوندن.
شما این اخبار رو از کجا میارید ؟نکنه با وزارت اطلاعات قرارداد بستید . اگر اینقد اطلاعات داری خبری هم در مورد داراییهای ... منتشر کنید !
لطفاً به تاريخچه رشوه گيري و مسببان اين فريضه پس از انقلاب بپردازيد! كه رشوه در اين نظام از كجا شروع شد و چه خط سيري را از اول انقلاب طي كرد و امروز در چه مرحله اي است! البته اگرنظر بنده را در سايت نگذاريد يقين خواهم برد كه خود از وارثان رشوه خوران و يا رشوه دهندگان هستيد!
در این مملکت عادت شده همه همدیگر را تهدید به افشاگری می کنند معلوم نیست پشت پرده چه خبر است
چرا این افراد را به وزارت اطلاعاتع قوه قضائیه و سایر نهادهای مسئول معرفی نمیکنید؟
این چه طرز خبر نوشتنه
شما پلیس هستین یا خبرنگار؟
برین تحقیقتونو بکنین یه گزارش مفصل و مستند بدین با اسم و رسم کامل
فساد اخلاقی شون هم به خودشون مربوطه مالیات شونو فقط بدن
پس چه شد شعارهای آتشین آقای رئیس جمهور که در تبلیغات انتخاباتی اش مبارزه با مفاسد اقتصادی ایشان گوش فلک را کر میکرد .البته بنده هم میدانم که افشاگری سایت شما فعلا خواب راحت را از چشم این مجرمین خواهد ربود ولیکن اگر اسم و مشخصات این افراد را ( البته نمیدانم آیا قوانین ایران این اجازه را میدهد یا نه ؟ )افشاء کنید ؛ شاید تاثیر مثبتی داشته باشد .غالبا این افراد با پرداخت رشوه و با تکیه به روابط با اشخاص ذیربط همیشه راههای قانون گریزی و فرار از عدالت را بخوبی فرا می گیرند و گرنه مگر میشود از راههای قانونی این همه ثروت و مال اندوخته باشند . قدر مسلم وقتی کسی انحصار واردات مالبرو از راه قانونی را دارد به ضریب بالا صد ها برابر هم سیگار قاچاق وارد کرده است و همانطور که در متن خبر هم امده بدون درد سر هم اموالش را از ایران خارج کرده است .
نمی خواهید در مورد صحبت های دیشب ده نمکی در تلویزیون مطلبی بنویسید شاید هم میخواهید ولی فرموده اند حق ندارید بنویسید.
اسم شركت موردنظر "ا. ا" است.
حق حسابتو ندادند تابناك؟؟؟ ناقلا
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی