بازدید 8083
شناسایی ۵۶ نیروی ناسالم در شهرداری سنندج

‌‌اخراج ۴ رشوه‌خوار از شهرداری سنندج

کد خبر: ۸۳۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 01 September 2018

شهردار سنندج از ‌اخراج ۴ رشوه‌خوار از شهرداری خبر داد و گفت: ۵۶ نیروی ناسالم در شهرداری سنندج شناسایی شد.

به گزارش تسنیم، 27 مردادماه امسال جلسه شورای همیاری شهرداری‌ها با حضور شهرداران استان در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، در آن جلسه استاندار کردستان در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: "علی‌رغم وجود این همه نیرو، نارضایتی از عملکرد شهرداری‌های کردستان بسیار زیاد است؛ در شهرداری‌ها عدم پاسخگویی به‌موقع و عدم انجام کار به‌موقع با این همه تراکم نیرو، سبب شده که کارها به‌خوبی انجام نشود و مسئولیت‌پذیری بسیار کم است".

بهمن مرادنیا در آن جلسه بیان کرد: "بنده در جلسه قبلی به شهردار سنندج تاکید کردم که اگر نمی‌توانید نیروهای مازاد را تعدیل کنید، حداقل با نیروهایی که مشکل‌دار، ناکارآمد و متهم به فساد و کسانیکه دنبال مفاسد اقتصادی هستند، برخورد شود تا مقداری مجموعه سالم شود".

خبرنگار تسنیم پس از مطرح‌شدن این اظهارات از سوی استاندار کردستان، موضوع را از طریق حشمت‌الله صیدی شهردار سنندج پیگیری کرد که وی نیز شفاف‌سازی و از اخراج مفسدان اقتصادی در شهرداری سنندج خبر داد.

از اختلاس 6 میلیارد تومانی تا شناسایی 56 نیروی ناسالم در شهرداری سنندج

شهردار سنندج در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که آیا با توجه به اظهارات استاندار کردستان در شهرداری سنندج نیروهای مشکل‌دار و متهم به فساد شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: استاندار کردستان در آن جلسه کلی‌گویی کرد!، در سال 93 حدود 5 تا 6 میلیارد تومان اختلاس در شهرداری سنندج انجام شده بود و همچنان پرونده آن نیز وجود دارد.

حشمت‌الله صیدی افزود: بنده نیز قبل از عید امسال، 4 نفر رشوه‌خوار را شناسایی و اخراج کردم، شاید منظور استاندار کردستان در آن جلسه همین نفرات بوده است.

وی گفت: همچنین 56 نیروی ناسالم در شهرداری سنندج از خدمت تعلیق شدند اما متأسفانه مدارک لازم در اختیار نداشتیم که آنها را اخراج کنیم و اگر مدارک مستند در اختیارم بود قاطعانه با آنها نیز برخورد می‌کردم اما از آنان تضمین گرفته شده و به‌محض مشاهده کوچک‌ترین تخلفی، از کار اخراج می‌شوند.

شهردار سنندج خاطر نشان کرد: فساد برای بنده خط قرمز است و از هیچ کسی گذشت نمی‌کنم و اگر هر فردی نیز تخلفی را مشاهده و به ما اطلاع بدهد، ضمن قدردانی از وی با فرد متخلف نیز قاطعانه برخورد می‌کنیم.

صیدی اذعان کرد: نمی‌توان عنوان کرد که صددرصد سلامت در شهرداری سنندج وجود دارد چراکه سازمانی عریض و طویل است اما از ظرفیت پاک‌دست‌‌ترین نیروها استفاده کرده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
فقط اخراج ؟!!!
کار خوبیه اما کاش دانه درشت ها و اختلاس گران را اعدام می کردند.
باید گردن زده میشدن
یه فکری هم به حال شهرداری ماهدشت کرج کنید ... مشتری زمین صنعتی رفته شهرداری بپرسه وضعیت فلان قطعه زمین چجوریه و استعلام بگیره ، کارمند شهرداری بهش گفته بیا زمین فامیلمون رو برات بخرم ارزونتر ... طرف هم گذاشته رفته و میگه شهرداری که این باشه وای به حال ساکنین
به جای عمران و آبادانی منطقه صنعتی ،فکرشونو دادن به دلالی ... بلانسبت پاکان
نیاز به مدرک ندارد فساد در شهرداریها با همکاری بعضی از مقامات بلا دستی ادا مه دارد جالب اینجاست که ایران تنها کشوری در جهان است که پیشترین دستگاها ی نظارتی رادارد و پیشترین فساد ورشوخواری در جهان را دارار میباشد جالب تر باز اینکه تمام ادرات وسازمانها خود مستقلا حراست بازرسی وحوز های نمایندکی ولی فقیه دار ند خدایا ما چه کشوری داریم کمک مان کن خدایا
اخراج به تنهایی کافی نیست
یکی ار بی لیاقت ترین شهرداری های کشور همین شهرداری سنندجه،مستندات میخواید؟کافیه یکبار تشریف بیارید سنندج،به غیر از چند مسیر بقیه سنندج به شکل حلب سوریه هستش،شما به ندرت چند متر آسفالت مناسب پیدا کنید.تنها کاری که شهرداری میکنه قیچی کردن درختان بی زبون کاج به شکل قیف و گلدون و ادم فضایی هستش که تقریبا هیچ جای دنیا همچین بلایی سر دار و درختشون در نمیارن.تابناک عزیز پیشنهاد میکنم یه گزارش میدانی تهیه کنید-کار سختی نیست
به نظر من باید بر شهرداری ها نظارت کافی انجام شود در یک شهرستان کوچک یک دوست من که حتی توان چاپ پوستر هم نداشت بلاخره به شورا راه یافت در حالی که یک پراید مدل پائین داشت و پولی نداشت او قول ساخت یک پل به مردم بخشی از شهر داده بود البته دوست من سری بعد به شورا راه نیافت ولی پلی که او قولش را داده بود شروع به ساخت شده بود البته به صورت غیر استاندارد و هنوز هم تا حالا که بیش از یک سال از دوره بعدی شورا میگذره کمتر از 30 درصد پیشرفت کار نداشته ولی دوست فقیر من الان داره یه تالار میسازه و آن طور که من شنیدم در کنار تالارش میخاد 6500 متر زمین بخره و پمپ بنزین سی ان جی و ... بزنه من می خوام بدونم اینا مگه چقدر پول میگیرن اگه پول هست چرا صرف ساخت پل نمیشه اگه نیست این آقا از کجا آورده چرا کسی به این مسائل رسیدگی نمیکنه مبارزه با فساد یعنی پرسیدن از این فرد که بعد 4 سال شورا این همه پول از کجا آوردی ؟
فقط از طریق بررسی حسابها بصورت ماهانه فرد و فامیل ها با توجه به حقوق می توان جلوی فساد را گرفت و با بستن شماره همراه فرد و مراجعه به پیشگیری قوه قضاییه
اخراج کافی نیست و گاها تشویق هست ، چرا که فرد اخراج شده با توجه به شناخت از همکاران خود شروع به کار چاق کنی در خارج از اداره بین افراد سوء استفاده گر و شهرداری می شود .
تنبه باید جوری باشد که مایه عبرت باشد ، متاسفم برای این گونه برخورد سهل با افراد متخلف.اینها باید مفسد بالفرض به حساب بیایند و برخود بسیار شدید باید صورت بگیرد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست