بازدید 5037
گزارش

درخواست نجومی رضاییان،تراکتور را فراری می دهد؟

کد خبر: ۸۲۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 30 August 2018

استقلالی‌ها قصد مذاکره باستاره‌های سرشناس بی تیم مانده ملی را ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، رامین رضاییان را در بلژیک نمی خواهند و او بار دیگر به گزینه های داخلی فکر می کند. خواسته هایش از تراکتورسازی انتقالش به تبریز را سخت یا حتی غیرممکن کرده است و باید به گزینه های دیگر فکر کند.

جالب اینکه او هنوز و به رغم محرومیت قرمزها، باز هم شانس بازی در پرسپولیس بعد از نیم فصل را هم ندارد. برانکو همچنان این بازیکن را نبخشیده و حالا استقلال هم ا‌و را نمی خواهد. شفر برای سمت راستش ترجیح می دهد با همان وریا و خسرو ادامه دهد. شفر حتی به گزینه حاج صفی هم که شاید از اروپا برگردد به رغم توان بازی در سمت چپ زمین و البته قدرت بازی در میانه میدان، روی خوش نشان نداده است!

درخواست نجومی رضاییان،تراکتور را فراری می دهد؟

بازیکن مغضوب برانکو از مسئولان تراکتورسازی درخواست عجیبی داشت. رامین رضاییان پیشنهاد مالی هنگفتی به مسئولان باشگاه تراکتورسازی داده است. مسئولان باشگاه تراکتورسازی و در راس آنها مالک این باشگاه یعنی زنوزی بعد از جذب اشکان دژاگه و مسعود شجاعی حالا قصد دارند که رامین رضاییان را هم به خدمت بگیرند تا حداقل از نظر اسمی تیم شان کهکشانی ترین تیم لیگ هجدهم و یا حتی تاریخ ادوار لیگ برتر باشد.

رضاییان همین چند روز پیش قرارداد خودش با اوستنده بلژیک را فسخ کرد و شاید بازگشت به ایران انتخاب مناسبی برایش باشد. این در حالی است که شنیده می شود او پیشنهادی ۶۰۰ هزار دلاری به باشگاه تبریزی داده. رقمی که بسیار بالاست و باید دید مسئولان تراکتور چه واکنشی خواهند داشت؟ البته که آنها هنوز این موضوع را تایید نکردند و سعی کردند اگر هم مذاکراتی وجود دارد درباره روند آن صحبت نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی