بازدید 2805

بوقچی استقلال و بی معرفتی ستاره های آبی

کد خبر: ۸۲۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 28 August 2018

چند روز پیش مراسم ختم و درگذشت یکی از قدیمی‌ترین لیدرهای استقلال برگزار شد و نکته عجیب غیبت ستاره ها و حتی بازیکنان قدیم و جدید آبی ها در این مراسم بود.

به گزارش تابناک ورزشی، علی فتح الله زاده از این موضوع انتقاد کرد و ظاهرا از غیبت مسئولان و بازیکنان ناراحت شده بودید. مدیرعامل اسبق استقلال در این باره گفت: « اتفاقی که افتاد بی‌مرامی و بی‌معرفتی بود. سهراب سرابی از گذشته به استقلال خدمت کرده و 50 سال عمرش را برای این تیم گذاشته بود. من از بازیکنان استقلال و کسانی که باید به مراسم می‌آمدند گلایه دارم. او روی سکوها سال‌ها زحمت کشید و حتی بیمه هم نداشت و شاید این اواخر به اندازه 4 یا 5 سال او را بیمه کرده باشم. به نظرم غیبت آنها کار بسیار بدی بود چون حضور در چنین مراسمی یک وظیفه است و خواهش نیست.»

فتح الله زاده ادامه داد: معرفت و مرام باید سرلوحه کار انسان‌ها باشد و من از بازیکنان قدیمی و کسانی که تا همین چند سال پیش در استقلال بازی می‌کردند، گلایه دارم چون نیامدن آنها نوعی بی‌احترامی محسوب می‌شد. این اتفاق واقعا تلخ بود چون هیچ کسی نیامد.مرگ شتری است که در خانه همه می‌خوابد و هر شخصی که نیامده بی‌معرفتی کرده است. اگر بازیکن مدیر یا مسئولی از دنیا می‌رفت آیا باز هم چنین رفتاری با او می‌کردند؟ او چون یک لیدر بود به مراسمش نیامدند؟ به نظرم این رفتار بد بود و بازیکنان و آنها که در مراسم حاضر نشدند بی‌معرفتی خود را نشان دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی