بازدید 25897
بسته خبری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛ روز ششم

ایران هردوطلای تاریخی کبدی را ازچنگ هندی‌ها بیرون کشید/ بازداشت گزارشگرصداوسیما و رییس فدراسیون ایرانی بخاطر ورود قاچاقی توسط پلیس اندونزی/پارو در آب گیر کرد، طلای دخترقایقران نقره شد/ خداحافظی مهساجاور در24سالگی+عکس و جدول مدال

یازدهمین طلای کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی تاریخی بود چرا که نخستین طلای بانوان در رشته تیمی تاریخ ورزش ایران محسوب می شد. ایران امروز در 18رشته به مصاف حریفان رفت اما شکست های پیاپی در تیراندازی،هندبال،وزنه برداری، شنا، دوچرخه‌سواری، جوجیتسو و پنچاک سیلات با مدال های ارزشمند دختران قایقران و کبدی بازان مرد و زن جبران شد. در جدول مدالها ایران دوازده طلا دارد و همچنان چهارم است
کد خبر: ۸۲۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 24 August 2018

ششمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز (جمعه) در جاکارتا و پالمبانگ دو شهر کشور اندونزی پیگیری می‌شود و ورزشکاران ایرانی در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند که در این گزارش نتایج حاصل از تلاش رشته های مختلف و اتفاقات حاشیه ای به روزرسانی می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، کاروان ورزش ایران امروز در 18 رشته به مصاف رقبا خواهد رفت که می تواند تعداد مدال های ایران را به خصوص در دو فینال حساس مردان و زنان کبدی افزایش دهد اما شاید مثل روزهای گذشته در تعداد طلاهای ایران در جدول رده بندی مدال ها، افزایش چشمگیری نبینیم چرا که رشته های امروز اغلب سابقه کسب نشان طلا ندارند و تیم ملی والیبال نیز فعلا مراحل مقدماتی را طی می کند.

در جدول مدال ها چین با 66 طلا فاصله اش با رقبا را هر لحظه نجومی تر می کند و ژاپن هم بالاتر از کره جنوبی رده سوم را دارد. ایران هم به شدت از سوی میزبان برای حفظ جایگاه چهارمی تهدید شده است. اما نکته جالب عملکرد بسیار ضعیف کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در بازیهای آسیایی تا ظهر روز ششم بود که فقط یک برنز توسط قطر کسب کرده بودند و کشورهای ثروتمند و پرمدعایی مثل عربستان سعودی، کویت، بحرین و عمان که بیشتر تمایل به خرید ورزشکار آفریقایی دارند، در کنار عراق و یمن جنگ زده هیچ مدالی بدست نیاوردند! دو کشور اردن و لبنان نیز با یک طلا در جدول دیده می شوند. امارات بی مدال هم ناگهان عصر امروز دو طلا و سه نقره بدست آورد تا در جدول مدالها آبروداری کند.

هردوطلای کبدی راازچنگ هندی ها بیرون کشیدیم/ پارو در آب گیر کرد، طلای دختر قایقران ایران نقره شد!/ کل کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فقط یک برنز!/خداحافظی مهساجاور در24سالگی/شکست تیراندازی،شنا،دوچرخه‌سواری،جوجیتسو و پنچاک+تصاویر و جدول مدالها

دوازدهمین طلا بر گردن مردان کبدى ایران
تیم ملی کبدی ایران در دیدار نهایی بازی های آسیایی اندونزی امروز جمعه به مصاف تیم کره جنوبی رفت و در نهایت توانست حریفش را با نتیجه 26 بر 16 شکست بدهد و عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.ایران در حالی با نتیجه 10 بر 8 نیمه اول را به اتمام رساند که در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و به تیم کره اجازه نفس کشیدن نداد.ایران در مقدماتی به ترتیب مقابل ژاپن، پاکستان، مالزی، نپال و اندونزی به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا با شکست هند فینالیست شود. در این بخش تیم های تایلند و هندوستان مدال برنز مشترک را کسب کردند.

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی|روز طلایی کبدی و کسب اولین مدال زرین زنان ایران/ قایقرانان نقره‌ای شدند، وزنه‌برداری باز هم اوت کرد!

طلای ارزشمند و تاریخی دختران کبدی مقابل غول جهانی

تیم کبدی دختران ایران که همواره مقابل هند به عنوان قدرت برتر قاره کهن دچار مشکل می شد، امروز در فینال بازی های آسیایی 2018 با هدایت مربی هندی مقابل همین تیم به پیروزی رسید و نخستین طلای رشته های تیمی تاریخ ورزش ایران در بخش بانوان را کسب کرد.

کبدی کاران دختر در دور گروهی بعد از شکست کره جنوبی و بنگلادش نتوانستند از پس چین تایپه بربیایند؛ اما با صعود به نیمه نهایی مقابل تایلند ایستادند. آنها با قدرت تایلند را بردند و راهی فینال شدند. امروز بازی سرنوشت ساز کبدی ایران برگزار شد و دختران کبدی کار با شاهکار تاریخی خود 27 بر 24 مقابل هند به برتری رسیدند. به این ترتیب تیم ملی کبدی ایران قهرمان بازی های آسیایی شد. نیمه اول این مسابقه در شرایطی تمام شد که ایران با نتیجه 11 به 13 از حریفش عقب بود ولی با شروع نیمه دوم ایران حتی 18 به 15 از حریفش پیش افتاد و توانست این برتری را تا پایان مسابقه بر حریفش تحمیل کند. دیروز هم کبدی مردان ایران بر هند یک پیروزی بزرگ کسب کرد و حالا صاحب اصلی این رشته در هر 2 بخش مردان و زنان مغلوب ایران شد.تیم مردان هم تا ساعتی دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف کره جنوبی می رود.این اولین مدال طلای کاروان ایران توسط زنان در بازی های آسیایی 2018 بود که توسط دختران کبدی کسب شد.

طلای تاریخی دختران کبدی ایران بامربی هندی مقابل هند/ پارو در آب گیر کرد، طلای دختر قایقران ایران نقره شد!/ کل کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فقط یک برنز!/خداحافظی مهساجاور در24سالگی/شکست تیراندازی،شنا،دوچرخه‌سواری،جوجیتسو و پنچاک+تصاویر و جدول مدالها

دو نقره صبحگاهی خانم ها در قایقرانی
در روئینگ تک نفره سبک مردان؛ محسن شادی، نماینده ایران در روئینگ تک نفره سبک با ثبت زمان 7:22:86 به رتبه پنجم دست یافت. در این رقابت‌ها چین به مدال طلا، هنگ‌کنگ نقره و اندونزی به مدال برنز دست یافتند.

در روئینگ تک نفره سبک زنان؛ نازنین ملایی در فینال A با ثبت زمان 8:19.28 ثانیه در رده دوم قرار گرفت و به مدال نقره رسید. نازنین که در پاروی آخر و با اختلاف بسیار کم طلا را از دست داد به شدت گریه می کرد و حتی روی سکو هم نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد. او در مصاحبه ای بعد از مسابقه فینال گفت که هر دو پارویش در خط استارت در آب گیر کرد و رقابت شانه به شانه را به حریف چینی باخت. در این ماده چین صاحب طلا شد و نماینده هنگ کنگ به برنز رسید.

پارو در آب گیر کرد، طلای دختر قایقران ایران نقره شد!/اعتراض والیبال ایران به مسابقه همزمان با صبحانه!

در رشته روئینگ تیمی سبک وزن دو نفره مردان: رضا قهرمانی و امیرحسین محمودپور در فینال A روئینگ دو نفره سبک با ثبت زمان 7:18.80 در رتبه پنجم جای گرفتند. ژاپن به مدال طلا، کره به نقره و نماینده هند هم به مدال برنز دست یافتند.

روئینگ تیمی سبک وزن دو نفره زنان: مریم امیدی‌پارسا و نازنین رحمانی با زمان 7:48.38 بر سکوی دوم آسیا ایستادند و صاحب مدال نقره شدند.

پارو در آب گیر کرد، طلای دختر قایقران ایران نقره شد!/اعتراض والیبال ایران به مسابقه همزمان با صبحانه!

شکست و حذف های تلخ جوجیتسو 
وزن 56- کیلوگرم: مهران ستار در گام نخست به مصاف «سوویاک کاتونگ» از تایلند رفت و در پایان با نتیجه 9 بر صفر شکست را برابر این حریف قدرتمند پذیرا شد. ستار در ادامه با شکست حریفش در دور بعد از راهیابی به شانس مجدد باز ماند و حذف شد.

وزن 69- کیلوگرم: امیرحسین خادمیان به مصاف «اولوت بایگین» از قرقیزستان رفت و در حالی که تا چند ثانیه پایانی از حریف پیش بود در نهایت نتیجه را واگذار کرد. این ورزشکار هم در ادامه با شکست حریفش در دور بعد از راهیابی به شانس مجدد باز ماند و حذف شد.

وزن 49- کیلوگرم: ناهید پیرهادی در مصاف با «دائو لت» از ویتنام به یک پیروزی قاطع دست یافت و صعود کرد. نماینده تیم جوجیتسوی بانوان ایران در دومین دیدار خود مقابل حریف کامبوجی در همان ابتدای بازی ضربه فنی شد و باخت تا کارش را در گروه بازنده‌ها دنبال کند.

برد تیم ملی والیبال به صرف صبحانه
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی صبح امروز و بعد از صرف صبحانه در جاکارتا به مصاف مغولستان رفت و یه آسانی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. ایران ست نخست این بازی را با نتیجه 25 بر 18 به سود خود تمام کرد. ست دوم هم با برتری ملی‌پوشان ایران و با نتیجه 25 بر 19 تمام شد. در ست سوم هم این تیم ایران بود که برتری‌اش را بر مغولستان دیکته کرد و با برد 25 بر 20 به کارش پایان داد. کولاکوویچ سرمربی ایران به زمان برگزاری مسابقه اعتراض داشت.

 تیراندازی با کمان و شکست مقابل ژاپنی ها
در رشته ریکرو تیم ایران متشکل از زهرا نعمتی و صادق اشرفی در رقابتی فشرده با تیم لائوس 5 بر 4 پیروز و حریف ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی شدند اما در این مرحله با شکست سنگین 6 بر صفر از راهیابی به مرحله بعد باز ماندند.

تیرانداز تپانچه ایران به فینال رسید
در رشته تپانچه 10 متر زنان ایران، آمینیس جعفری و گلنوش سبقت الهی 2 نماینده کشورمان در این ماده بودند که در پایان شلیک 60 تیر، سبقت‌اللهی موفق شد با کسب عنوان چهارم خودش را به فینال این مسابقات رساند. آمیتیس جعفری در این مسابقه رتبه‌ای بهتر از دوازدهم کسب نکرد.

پارو در آب گیر کرد، طلای دختر قایقران ایران نقره شد!/اعتراض والیبال ایران به مسابقه همزمان با صبحانه!

دو حذف پنچاک سیلات بدون حتی یک امتیاز
وزن 56- کیلوگرم:محمد رحیمی بعد از برد روز گذشته خود برابر نپال امروز برای صعود به نیمه نهایی برابر سلیم‌اف از ازبکستان قرار گرفت و با پذیرش شکست 3 بر صفر از دور رقابت‌ها حذف شد.

وزن 70- کیلوگرم: اکبر کیانیان بعد از یک دور استراحت برای صعود به نیمه نهایی برابر حریف مالزیایی قرار گرفت و با شکست 5 بر صفر از وی از دور رقابت‌ها حذف شد.

بلیت برگشت پیدا نشد، تیم امید در جاکارتا ماند!

تیم امید ایران که شب گذشته با شکست مقابل کره جنوبی از گردونه مسابقات فوتبال آسیایی کنار رفت، در پی تهیه بلیت برگشت به تهران است اما مسولان کمیته المپیک به آنها اطلاع داده اند که بلیت برای تمامی نفرات وجود ندارد و ملی پوشان امید باید به صورت ٧ نفره به تهران برگردند. بنابراین کاروان امید باید با ٤ پرواز و در طول مدت ٤ روز به کشور برگردند.برخی از مربیان تیم ها تماس هایی با مدیران تیم امید داشته اند تا هر چه زودتر بازیکنان تیم شان را در اختیار داشته باشند. طبق برنامه فردا اولین گروه ٧ نفره امیدها جاکارتا را به مقید تهران ترک خواهد کرد.

خداحافظی مهسا جاور از دنیای قهرمانی
مهسا جاور که دیروز مدال نقره روئینگ چهارنفره زنان بازی های آسیایی اندونزی را به گردن آویخت امروز اعلام کرد که دیگر تصمیم ندارد در مسابقات حضور یابد و می خواهد برای خانواده و زندگی شخصی خود وقت بگذارد. او مدال برنز بازی های آسیایی 2014 را هم در کارنامه دارد و همسر محسن محمدسیفی، قهرمان بلامنازع ووشو آسیا و جهان به حساب می آید.

ایران هردوطلای کبدی را ازچنگ هندی ها بیرون کشید/ پارو در آب گیر کرد، طلای دختر قایقران نقره شد!/بازداشت رییس فدراسیون بددهن توسط پلیس جاکارتا/خداحافظی مهساجاوردر24سالگی/شکست تیراندازی،هندبال،شنا،دوچرخه‌سواری،جوجیتسو و پنچاک+عکس و جدول مدال

حذف هندبال ایران با شکست مقابل کره جنوبی
تیم ملی هندبال در سومین دیدار خود در دور دوم بازی های آسیایی به مصاف کره جنوبی رفت و با قضاوت داوران ژاپنی و عربستانی نتیجه را 34 بر 28 واگذار کرد و به دور بعدی رقابت ها نرسید. هندبالیست های کشورمان در دور اول مالزی را شکست دادند و برابر قطر پرقدرت، بازنده شدند. در دور دوم اما ایران ابتدا به بحرین باخت و سپس بردی آسان مقابل هنگ کنگ داشت اما نتوانست برد با 30 امتیاز اختلاف را بدست بیاورد و 46 بر 20 برنده شد. به این ترتیب نیازمند برد مقابل کره ای ها شد یم که این اتفاق نیفتاد و هندبال ایران دست خالی از دور مسابقات کنار رفت.

درگیری و بازداشت رییس فدراسیون ایرانی توسط پلیس اندونزی

روند بازی‌های آسیایی برای کاروان ایران به گونه‌ای پیش می‌رود که گویا رؤسا و دست‌اندرکاران که بعضاً با پول‌توجیبی‌های قابل توجه دلاری به جاکارتا اعزام شده‌اند و در هتل‌های پنج ستاره این شهر اقامت دارند، تلاش دارند که در گاف و به بار آوردن افتضاح، از هم سبقت بگیرند. مورد نمونه این افتضاحات از رئیس فدراسیون کبدی سر زده که پیش از این با اداره فامیلی و خانوادگی فدراسیون سوژه رسانه ها شده بود.

اورسجی به دلیل حضور غیرقانونی و بدون آی‌دی‌ کارت در دهکده ورزشکاران، با مسئولان امنیتی و پلیس جاکارتا درگیر شد و تا پای اخراج از محل برگزاری بازی‌های آسیایی هم پیش رفت. او بدلیل زیرپا گذاشتن قانون واضح مسابقات، برای چندساعت در بازداشت پلیس کشور میزبان بود. خبرنگاران اعزامی ایران به بازیهای آسیایی می گویند که عباس اورسجی از روی سکوها و پشت نیمکت مربیان، با توهین به بازیکنان و مربی تیم ملی کبدی بانوان در جریان دیدار مقابل چین تایپه هم روی دیگری از ادبیات مدیران اعزامی ایران به زقابت های آسیایی را نشان داد.

گزارشگر صداوسیما بخاطر ارسال تصاویر قاچاقی بازداشت شد

سازمان صداوسیما نتوانسته «حق پخش» بازیهای آسیایی را از شبکه «بین اسپورت» خریداری کند و تصاویر این رویداد بزرگ را از روش های غیرحرفه ای و البته غیرقانونی پخش می کند. این البته تنها مشکل صداسیما نیست چرا که به واسطه نخریدن این حق پخش، گزارشگران اعزامی نیز آی دی کارت ویژه مسابقات را ندارند. آنها بدلیل این محدودیت ناچارند تصاویر را به صورت پنهانی و قاچاقی و با موبایل تهیه و ارسال کنند!

گویا بعد از چند بار تذکر مسئولان برگزاری به یکی از گزارشگران ایرانی بالاخره امروز جمعه یکی از گزارشگران باسابقه صداوسیما به همین دلایل از سوی پلیس بازداشت شد. دو روز پیش وی در سالن رقابت‌های کبدی توسط والنتیرها تذکر گرفته بود و حتی تهدید به معرفی به اداره مهاجرت شد که ادامه اقدام غیرقانونی در نهایت به دستگیری‌اش منجر شد. این خبرنگار دو روز پیش با آی‌دی کارتی غیر از آی‌دی کارت ویژه خبرنگاران، وارد بخش رسانه ای مسابقات کبدی شده بود. این موضوع از نگاه مسئولان برگزارکننده پنهان نماند و واکنش شدید آنها را به همراه داشت.برگزارکنندگان وی را از سالن بیرون کرده و حتی تهدید کردند که او را دیپورت و به اداره مهاجرت اندونزی معرفی می‌کنند. با این حال اقدامات این خبرنگار ادامه پیدا کرد. وی صبح امروز نیز در سالن مسابقات کبدی حاضر شد اما این‌بار نتوانست از دست پلیس‌های اندونزی در امان بماند. پلیس اندونزی این گزارشگر ایرانی را بازداشت کرده تا وی را به دلیل اقدام غیرقانونی‌اش مورد بازجویی قرار دهد.

ایران هردوطلای کبدی را ازچنگ هندی ها بیرون کشید/ گزارشگرصداوسیمابخاطرقاچاق بازداشت شد!/پارو در آب گیر کرد، طلای دخترقایقران نقره شد/بازداشت رییس فدراسیون بددهن توسط پلیس جاکارتا/خداحافظی مهساجاوردر24سالگی+عکس و جدول مدال

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۱
تنها مدال کسب شده آنهم از جنس برنز توسط ۶ کشور عرب خلیج فارس تقدیم میشود به اربابانشان تا بدانند شاگردان آنها در حد و اندازه رقابت ورزشی هم نیستند چه رسد به رقابت نظامی !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
تحقیرشون نکرد یاد اوری بود که حد خودشون را بدونند و به پشتوانه امریکا واسه ایران بزرگ دم در نیارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
ورزشو ترخدا سیاسی تر ازین نکنید وبزارید لذت ورزش حداقلی که مونده حفظ بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
لطفا بذارید ورزش از این کارها به دور باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
ورزش را سیاسی نکنید حرفی مزخرف است، چرا این جمله به آنهایی نمی گوئید که به ورزشکاران ما ویزا نمی دهند! ورزش تا بوده سیاسی بوده کاتولیک تر از پاپ نشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
شما مثل اینکه از مریخ تشریف آوردید؟؟؟؟ سیاسی ترین ورزش متعلق به همین کشورها هستش که وسط نیمه مربی به دستور پادشاه عوض میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
منفی دهندگان به اعتقادم باید مورد بازجویی قرار بگیرند تا فازشان مشخص شود.براندازند؟نادانند؟وطن فروشند؟یا هیچی نیستند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
درنتیجه اقدامات قهرمانانه شما بفرما ببینیم چند درصد از ایران بزرگ کنونی قابل سکونت هست؟ میدانی برابری پول ایران با دینار کویت که یکی از همین کشورهای عربی هست چقدره؟ ریال عربستان و درهم امارات هم هیچ.
لطفا كشوري رو تحقير نكن كه نه كاري اخلاقي است نه به مصلحت . خوبه يك كويتي ارزش پوله ملي ايران رو تحقير كنه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
تووامثال توکسانی هستین که اگه همین حرف راجع به سوریه وفلسطین زده شه،بشکن می زنید.پس لطفاادای آدم حسابی هارودرنیارین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
متاسفانه پول ذلیل ما هم باعث خنده کشورهای همسایه شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
پاسخ 17:43تو ایشون نظری دادن وشمابا توهین وبدگمانی وضن بد وتهمت خودتو بیجهت بگناه انداختی. روشیکه از بعضی حتی مدیران ومسولین عادی شده ولی این گناهی بزرگ وکبیرس تهمت وهم ضن بد.ازکجا میدونی ایشون اگر راجع کشوری دیگر بود همین حرفا رو نمیزد مگه علم غیب دارین. بکجا داریم میریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
ایرادی نداره بزار بخندند ... آخه ناامنی و کشتار روزمره زنان و کودکان اونها هم باعث گریه ما شده این به اون در
کشورهای خلیج یک برنز گرفتن درست ولی در مقابل دلار ده هزار تومن نیست پراید سوار نميشن تورم پانصد درصد نیست و.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
خخخخ
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
هر موفقیتی که ایران پیدا کرد همینو بگین: ولی دلار ده هزار تومنه و ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
خلیج فارس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
سایت تابناک نباید اسمی مجعول را که از طریق کامنت منتشر میشه نشون بدی اسامی که نافی هویت ایرانی انهاست خلیج فارس تا ابد در دل و یاد و جان ماست
مقدمی از اهواز
بعد ابن بن سلمان می گه ایران خیلی مونده به عربستان برسه! کشوری که ورزشش خلاصه شده به فوتبال و ه و از سبنما و تاتر و هنر هم بی بهره است و دانشمند هم نداره و فقط نفت می فروشه و ماشین و جنگ افزار وارد می کنه..
یقین تقلب کردند. یعنی چی گیر کرد. پیگیری
کجایی داداش که کبدی قهرمان شد
نیست حالا شما دنیا رو فتح کردید که الان دنبال کشورهای غربی هستید ببینید چند مدال آوردند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
فتح نکردیم ولی مثل عربهای خلیج مفت خورنیستیم.اگراربابان اصلاح طلب توذلیل وزبون نیودنددنیاروهم فتح می کردیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
ناشناس آمریکایی اول یاد بگیر که بگی خلیج فارس بعدش بیا دفاع کن
باعث افتخار ایرانی هایید همه تون . تو قلب ما جا دارید
فقط ۵ تا مدال امارات گرفته! مگه اینکه امارات و جز اون کشورها به حساب نیارین
اینکه فرمودید کل کشورهای حاشیه خلیج فارس یک برنز، چه چیزی را ثابت میکنه ؟ که ما خوشبخت تررم؟ یا مرفه تر ؟ یا ژن خوب داریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
حالاچته جوش میخوری به خاطریه مشت اجنبی.اگه جوش خوردنت روسرحاکمان بی لیاقتت خالی می کردی وضعیتت این نبود.وقتی به لوله وگازانبررای میدی نتیجه همین میشه که هستی
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
ما در اختلاس هم از اونا جلوتریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
برادری که زیر پرجم. شیطان بزرگ کامنت میزاری. واضح هست که هم شکمت سیر هم وقت ازاد زیاد داری. تو این. مملکت که طبق قانون اساسی ورزش و تحصیل باید.
رایگان باشه که نیست.
قایق و پاروی نو میخوان چیکار.پولها باید دست اقازاده ها در امریکا و ونزولا خرج عشق و حال بشن!
قهرمانی ارزشمند تیم ملی کبدی بانوان ایران ، موفقیت 40 میلیون بانوی ایرانی سربلند است
هنوز شعارها و نشان دادن كليد روحانى يادمه و خيلى ها يادشونه اما...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
یکجوری میگین چرا به روحانی رای دادین مثل اینکه 10 تا کاندیدای خیلی سطح بالا بودند مردم به این رای دادند. بین اون چهارتا بهترینش ن روحانی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
قالیباف خوب بود اما با بی تدبیری اصولگرایان حذف شد جای خالیش الان تو تهران حس میشه بذار چند سال دیگه بگذره اونوقت میفهمید امثال قالیباف بندرت یافت میشوند که ما قدر ایشان را ندانستیم
چرا این قدر تیترهاتون منفی هست؟ خیلی کلافه کننده است این رویه شما
درود بر دختران ایران زمین که با این همه کمی امکانات و محدودیت ها اینطور افتخار آفرینی می کنند
پارو در اب گير كرد منظور چيه؟
ناشناس آمریکایی برات متاسفم که مثل کوهی از عقده جواب های نامربوط به نظرات میدهی
جمع کنید بابا این مسخره بازیها را! این چیزا برای مملکت که آب ونان نمیشه، دلارسه برابرشده،سکه سه برابرشده، پرایدیک ونیم برابرشده وبقیه ماشینای کلاس بالا دوبرابرشده، لبنیات وکه اصلانگوهر روز دوبرابرمیشه،فقط تواین جایی که ماهستیم فعلا نون سنگگ تکان نخورده وبشمارهمین طور ووو....... حالاما برفرض اینکه ماصدتا طلا هم تو این مسابقات بگیریم چه دردی از مملکت دوا میشه؟؟؟!!!
عجب خبرنگاری!!!این هم نماینده صداوسیما..وقتی آبروی یک کشور به دست آقای عسکری رئیس سازمان صداوسیما به حراج گذاشته می‌شود،دیگر جای هیچ حرفی باقی نمیماند.معلوم است دراین صداوسیما جای استاد شجریان که «درود خدا براوباد»نیست.
از دید من طلایی دختران ایران باید سه تا حساب شود
1-اصلا به آنها بودجه یا امکانات نمی دهند و در مدارس و پایه روی آنها کار نمی شود
2-سیاست های ما حد اقل حقوق آزادی را برای آنها قائل نیست و از ید روحی هر روز اواع فشار را دارند.
3-به دلیل حجاب و انواع محدودیت ها باید تلاش آنها چند برابر باشد.
تنها چیزی که می دونم بگم در مقابل چنین شیر زن های ایرانی نمی تونم به خودم مرد بگویم.
گزارشات از جاكارتا نشان مى دهد كه ما متاسفانه اخلاق را باخته ايم ، اون از حركات رئيس قدراسيون كبدى ، وان هم از حركات خبرنگار براى كسب اخبار قاچاقى و انهم از واكنش معاون فدراسيون تير اندازى به اوت شدن ورزشكار بعلت غفلت همراهان تيم ، بسيار باعث تاسف است ، يادمان مى ايد زمانى كه بين يكى از فوتباليستهاى ايران و حريف ژاپنى در حين بازى درگيرى پيش امد ، مسئولين براى حفظ ابروى ايران واعلام تعهد به اخلاق و رفتار پهلوانانه ، ادامه بازى را منتفى و تيم را به كشور بر گرداندند ، يادشان به خير
یک سوال: کشور ژاپن ازجمله کشورهایی است که آزادیهای اجتماعی کامل در آن وجود دارد. بسیاری از فیلمها و سریالها و انیمیشینهای ژاپنی دارای صحنه های غیراخلاقی فراوانی است. اما ژاپنیها خودشان از نظر اخلاقی چگونه هستند؟ همین چند روز پیش دیدیم که شیطنت چهار بسکتبالیست ژاپنی، چه واکنش و شرمندگی شدیدی هم از سوی مسئولین آنها و هم از سوی خود آنها به دنبال داشت. این بدین معنی است که علیرغم آزادیهای اجتماعی، اخلاق و متانت و وقار در میان ژانپینها نهادینه است و چنین رفتارهایی را برنمی تابند. حال وضعیت ژاپن را مقایسه کنیم با کشور عزیزمان که مسئولینش آنقدر به فکر حفظ اخلاق جامعه هستند که حتی مسابقات بانوان ملی پوش خودمان را نیز از تلویزیون پخش نمیکنند!!! اما آیا سلامت اخلاقی جامعه ایرانی و ژاپنی با یکدیگر قابل قیاس است؟!!! بسیاری از اقدامات مسئولین ما در این چند دهه جهت اسلامی کردن جامعه، تنها به ظاهرسازی منجر شده و نتوانسته اخلاق اصیل اسلامی را در جامعه نهادینه کند.
چرا ما ایرانی ها اینجوری شدیم؟!! اگه کشورمون ببازه میریم تو خیابون شادی میکنیم و میرقصیم!!! البته فقط برای فوتبال وگرنه در همه زمینه ها ما پیشرفت هم بکنیم یه عده میان منفی بافی میکنن و اون پیروزی و پیشرفت رو هم تلخ میکنن!!!
خطاب به این ادمها!!! نفری چند دلار گرفتین که ایران رو در هر صورتی بکوبین؟ اونوقت ایران با این حجم خبرهای منفی کارش به جنگ داخلی ختم بشه شماها خوشحال میشین؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
عربا استعداد كمتري تو ورزش دارن ولي به جاش جونهاشون پول وتفريح دارن كه ما نداريم جوناي ما از زور بيكاري ورزشكار شدن اگه اوضاع مالي مثل اعراب بود خيلي ها الان تو نئشگي وجوب اب بودن
خوب کاری به چین و ژاپن نداریم که جمعیتشون واقعا بیشتر از ایران هست...
ولی کره جنوبی!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی