بازدید 2244

ناکامی پرچمدار و تیراندازان ایرانی دربازی های آسیایی

کد خبر: ۸۲۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 20 August 2018

در دومین روز بازی های آسیایی جاکارتا، کاروان ایران در رشته تیراندازی نتایج مناسبی کسب نکرد و الهه احمدی پرچمدار ایران از کسب مدال بازماند.

به گزارش تابناک ورزشی، در مقدماتی و فینال  تفنگ 10 متر مردان و زنان امیرمحمد نکونام، ملی‌پوش تیراندازی در ماده تفنگ 10 متر انفرادی در رده ششم قرار گرفت و راهی فینال شد. امیرمحمد نکونام که روز گذشته در ماده میکس تفنگ 10 متر در کنار نجمه خدمتی از راهیابی به فینال بازماند، امروز خوش درخشید و در رشته تفنگ بادی 10 متر انفرادی توانست به رده ششم برسد و راهی فینال شود.  نکونام در نهایت به عنوان هفتمی بسنده کرد. در این مسابقات تیرانداز چینی قهرمان شد و تیراندازهایی از کشور هند و تایوان نقره و برنز گرفتند.

دیگر نماینده ایران امیرسیاوش ذوالفقاریان که اولین حضور خودش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند در رده دوازدهم قرار گرفت و  نتوانست به فینال برسید. این در حالی است که دو نماینده از چین و دو تیرانداز از هند و تایوان و چین تایپه راهی فینال شدند. فینال این ماده تا ساعاتی دیگر برگزار می شود.

 الهه احمدی پرچمدار کاروان ایران و همچنین آرمینا صادقیان در رشته تفنگ 10 متر حاضر شدند. احمدی در جایگاه پنجم قرار گرفت و صادقیان در رده ششم ایستاد و هر دو راهی فینال شدند. نمایندگان کشورهای چین، هند، کره، مغولستان، چین تایپه و سنگاپور به فینال راه یافتند.در فینال الهه احمدی با امتیاز 141.8 در رده هفتم ایستاد و آرمینا صادقیان کم سن و سال ترین عضو کاروان ایران در حالی که رقابت سختی برای کسب مدال داشت، با امتیاز 206.3 به مقام چهارمی بسنده کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی