بازدید 3527
۱
گزارش بازی

برد60هزارنفری تراکتور وتوشاک با ضربه کتف!

حضور پُر شور تماشاگران تراکتوری هم که بعد از حدود چهار فصل تمام ظرفیت ورزشگاه یادگار امام را تکمیل کردند و استقبال 60 هزار نفری از دیدار با سایپا داشتند تا به اولین برد برسند هم از نکات قابل توجه دیگر این بازی بود.
کد خبر: ۸۲۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 17 August 2018

روز پایانی هفته چهارم لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران با دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سایپا از ساعت 19:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر تراکتورسازان به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشیف دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 78 برای شاگردان توشاک گلزنی کرد تا طلسم نبردن های تیم کهکشانی تبریز در حضور 60هزار هوادار شکسته شود و به وضع این تیم در جدول سروسامانی داده شود.

برد60هزارنفری تراکتور وتوشاک با ضربه کتف!

تراکتورسازی پُر ستاره طی سه هفته اخیر هیچ بردی کسب نکرده بود و تنها دو امتیاز از دو تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران داشت ولی آنها امشب موفق شدند در حضور چهره‌های شاخص خود به نخستین پیروزی لیگ هجدهم دست پیدا کنند. حضور پُر شور تماشاگران تراکتوری هم که بعد از حدود چهار فصل تمام ظرفیت ورزشگاه یادگار امام را تکمیل کردند و استقبال 60 هزار نفری از دیدار با سایپا داشتند تا به اولین برد برسند هم از نکات قابل توجه دیگر این بازی بود.

شرح گل

تراکتورسازی 1 - سایپا صفر (دقیقه 78: دانیال اسماعیلی‌فر): ارسال دقیق مسعود شجاعی از جناح راست زمین به کتف اسماعیلی‌فر که روی هوا پریده بود برخورد کرد و اتفاقی وارد دروازه سایپا شد.

اشکان دژاگه که هفته قبل برابر استقلال عملکرد خوبی ارائه کرده بود، امشب هم ستاره تراکتورسازی مقابل سایپا بود و بارها با خلق موقعیت، دریبل‌های زیبا، سانتر از جناحین و ضربات آزاد و نفوذهایی که داشت، دروازه حریف را تهدید کرد و پایه گذار تک گل تیمش که با ارسال شجاعی و ضربه تمام کننده اسماعیلی‌فر به ثمر رسید، تاثیرگذار بود تا این بازیکن محبوب تبریزی‌ها ستاره زمین لقب بگیرد. محمد طیبی، مدافع میانی و دانیال اسماعیلی‌فر، هافبک راست تراکتورسازی هم در این دیدار نمایش خوبی در ترکیب تیم خود ارائه کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک مثل اینکه بازی جاندار وسطح بالای دیروز به مذاقتان خوش نیومده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی