بازدید 2575

همراه کردن مردم با دولت راهکار برون رفت از شرایط بحرانی

عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: راهکار برون رفت از شرایط اقتصادی و سیاسی اخیر کشور همراه کردن مردم با دولت و استفاده از ظرفیت کشورهای منطقه است.
کد خبر: ۸۲۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 16 August 2018

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت با تاکید بر همکاری و همراهی کشورهای منطقه در برابر سیاست‌های غربی به ویژه آمریکایی‌ها، گفت: وزارت امور خارجه کشورمان از نظر دیپلماتیک و رایزنی‌های دیپلماتیک به ظرفیت‌های کشورهای منطقه و حسن همجواری آنها با ایران توجه نکرده و موفق نبوده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای همسایه و منطقه از نظر صادرات و واردات کالاها و مقاومت در برابر تحریم‌ کشورهای غربی به ویژه آمریکا می‌توانند کمک بزرگی به ایران بکنند اما متاسفانه به آنها کمتر توجه شده است.

دولت ترکیه با همراه کردن مردم مشکلات ارزی و اقتصادی را پشت سرگذاشت

وی افزود: ترکیه بلافاصله بعد از سقوط ارز و آغاز بحران اقتصادی مردمش را با خود همراه کرد اما دولت ایران به جای همراه کردن مردم با خود، نگاهش را به سمت کشورهای اروپایی متمرکز کرد با این امید که کشوهای اروپایی می‌توانند منجی جمهوری اسلامی باشند.

عباسی یادآور شد: رئیس‌جمهور ترکیه مردم را در حمایت از دولت بسیج کرد و موفق هم شدند اما در کشور ما اولین ضربه به پول ملی توسط دولت وارد شد. از سوی دیگر مردم در عمل انجام شده قرار گرفت لذا همراهی لازم را با دولت نداشتند.

همراه کردن مردم با دولت و استفاده از ظرفیت کشورهای منطقه راهکار برون رفت از شرایط اقتصادی و سیاسی اخیر

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت برای برون رفت از چالش‌های اقتصادی و سیاسی باید مردم را با خود همراه و از ظرفیت کشورهای منطقه و همسایه استفاده کند، علاوه بر این باید شفاف و بدون ابهام اقداماتش را مطرح کند، متاسفانه عملکرد غیر شفاف دولت سبب شده تا در حوزه اقتصادی به ویژه ارز و طلا شاهد نوسانات باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت ضمن عذرخواهی از مردم باید مجلس و مردم را همراه کند تا در برابر تحریم‌ها و دسیسه دشمنان بایستیم و مشکلات را به راحتی پشت سر بگذاریم./

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار