بازدید 1968

سرقت مزدا برای دوردور

کد خبر: ۸۲۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 15 August 2018

مهدی جوان ۳۱ ساله‌ای است که ماشین‌های مدل بالا را فقط به انگیزه دوردور و تفریح می‌دزدید و رها می‌کرد. مهدی یک جوان ۳۱ ساله‌ای است که توسط پلیس آگاهی به جرم سرقت خودرو دستگیر شد.

به گزارش آرمان، او در گفت‌و‌گو با مهر درباره انگیزه‌اش از سرقت گفت: در خانواده مرفه و در منطقه شریعتی زندگی می‌کنم و نیاز مالی ندارم.وی ادامه داد: عشق من سرقت ماشین‌های مدل بالا برای فخرفروشی و گشت و گذار در سطح شهر است، این سارق جوان اضافه کرد این نکته را هم بگویم هر زمانی ماشینی سرقت کردم انگار آن را از یکی از دوستانم به امانت گرفتم، نه تا حالا خسارتی به ماشین خورده، نه تصادفی کردم و نه چیزی از قطعات آن کم شده است.

مهدی درباره سرقت مزدا هم گفت: کمتر از ۱۰ ثانیه درب خودرو را باز و ماشین را سرقت می‌کردم. واقعا بین مزدا و پراید برای سرقت تفاوتی وجود ندارد. ماشین را از اول صبح می‌دزدیدم و آخر شب وقتی چراغ بنزین روشن می‌شد آن را در یک محله شلوغ رها می‌کردم.

این سارق درباره نحوه دستگیری‌اش گفت: یک روز با نامزدم بحثم شده بود، او که تسلط به رانندگی نداشت برای اینکه من را آزار دهد،مزدای سرقتی را بدون اطلاع من سوار شد و در خیابان با چند خودروی دیگر به شدت تصادف کرد،طوری‌که کارش به بیمارستان کشید.

مهدی در پایان گفت: بعد از استعلام درباره خودرو مشخص شد خودرو سرقتی است، نامزدم هم بلافاصله من را لو داد و من دستگیر شدم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی