بازدید 1835

نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با خبرنگاران پارلمانی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه با خبرنگاران پارلمانی به تشریح اهمیت تعامل کمیسیون متبوع و رسانه ها پرداخت.
کد خبر: ۸۲۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 14 August 2018

حشمت الله فلاحت پیشه امروز سه‌شنبه (23 مرداد ماه) در نشستی با اصحاب رسانه ضمن تشکر و تقدی از خبرنگاران به اظهارات و دغدغه‌های آنها پاسخ داد و گفت: من خود روزنامه‌نگاری بودم که با ماهی 15 هزار تومان کار خود را آغاز کردم از این رو دغدغه و مسائل خبرنگاران را به خوبی درک میکنم.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دور جدید برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده که به موجب آن ارتباط مجلس با سفرا و بازنگری در کارکرد کمیته‌های داخلی کمیسیون تقویت خواهد شد.

فلاحت پیشه در ادامه به وضعیت سیاست داخلی و وضعیت بین الملل اشاره کرد و نقش کمیسیون امنیت در بهبود روابط و مبادلات با سایر کشورها را تشریح کرد. همچنین تأکید کرد که مشکلات و مسائل رسانه ها وخبرنگاران را از طریق هیئت رئیسه مجلس پیگیری خواهد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: انتقادها و گلایه اصحاب رسانه را به سمع و نظر اعضای کمیسیون خواهم رساند زیرا معتقدم طرح برخی از موضوعات در جامعه نوسانات را ایجاد می‌کند.

بر اساس این گزارش در این جلسه خبرنگاران پارلمانی به بیان دغدغه ها و مسائل خود پرداختند و ریاست کمیسیون نیز ضمن تشریح اهمیت مباحث منافع ملی و سیاست خارجی در زمان حاضر به بیان نکاتی درباره تعامل کمیسیون و رسانه ها پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی