بازدید 2446

شبه قاره هند لالیگا را رایگان تماشا می کنند

کد خبر: ۸۲۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 14 August 2018

سازمان لیگ اسپانیا اعلام کرد هواداران فوتبال در کشورهای شبه قاره هند می توانند تمام بازی های این لیگ را در سه فصل آینده به صورت رایگان در شبکه های اجتماعی تماشا کنند.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز سه شنبه نوشت: سازمان لیگ اسپانیا در بیانیه ای اعلام کرد، تماشاگران فوتبال در کشورهای هند، افغانستان، بنگلادش، بوتان، نپال، مالدیو، سری لانکا و پاکستان می توانند تمام 380 بازی لالیگا را که از روز جمعه آغاز می شود، به صورت رایگان از طریق فیسبوک دریافت و مشاهده کنند.


رییس واحد راهبرد دیجیتال سازمان لیگ اسپانیا پیشتر در مصاحبه ای اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که می توانیم این خدمات رایگان را برای قلمرو وسیع و مهمی همچون شبه قاره هند روی آنتن ببریم، در واقع یکی از اهداف ما طی دو سال گذشته این بوده است که برنامه های ورزشی را برای بیشترین مخاطب ممکن پخش کنیم و همکاری با شبکه ای همچون فیسبوک که در این منطقه بالغ بر 270 میلیون کاربر دارد، راه حل مناسبی در اختیار ما قرار داد.


شرکت فیسبوک و لالیگا از اعلام مبلغ این قرارداد خودداری کردند، قراردادی که عملا شبکه رسانه های صوتی و تصویری سونی را که یکی از غول های اینگونه خدمات و صاحب امتیاز برحق این منطقه محسوب می شد، غیر فعال خواهد کرد.


گزارش ها حاکی از آن است که شرکت سونی برای به دست آوردن امتیاز پخش مسابقات لالیگا بین سال های 2014 تا 2018، مبلغی معادل 32 میلیون دلار پرداخت کرده است.


این قرارداد تازه ترین اقدام شرکت های فناوری به منظور پخش برنامه های ورزشی و حفظ مخاطبان جوان خود است.
گفتنی است اوایل سال جاری میلادی شرکت آمازون نیز حق پخش 20 بازی لیگ برتر انگلیس در سال 2019 را به دست آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی