بازدید 3483

بازیکن پرادعا و استقلال؛ شروع نشده تمام شد؟!

جذب بازیکنان مصدوم یکی از معضلات بزرگ مدیران قبلی استقلال بود که برای آن ها هزینه های زیادی ایجاد کرد و باعث شد تا انتقادات زیادی را تحمل کنند. یکی از آنها آقاخان بود که از پیکان آمد و اصلا به لیست هم نرسید
کد خبر: ۸۲۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ 13 August 2018

مهاجم فصل گذشته پیکان که با سروصدا و تبلیغات رسانه ای زیادی به استقلال پیوست، احتمالا در جمع آبی ها حضور پیدا نخواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جذب بازیکنان مصدوم یکی از معضلات بزرگ مدیران قبلی استقلال بود که برای آن ها هزینه های زیادی ایجاد کرد و باعث شد تا انتقادات زیادی را تحمل کنند. با حضور مدیران جدید در راس کادر مدیریتی آبی ها، رسیدگی به پرونده این دو بازیکن به بعد از جذب بازیکنان جدید موکول شد. میثم تیموری روز دوشنبه در هیات فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد خود را با استقلال رسما ثبت کرد اما فعلا خبری از مرتضی آقاخان نیست.

Related image

از سوی دیگر با توجه به جذب تبریزی، همام و گرو به نظر می رسد این بازیکن به سختی می تواند جایگاهی در تیم استقلال برای خود دست و پا کند و به احتمال زیاد جذب این بازیکن با توجه به عدم جذب آقاخان صورت گرفته است.هر چند هنوز باشگاه و آقاخان درباره ادامه همکاری صحبت رسمی انجام ندادند اما به نظر می رسد جدایی این بازیکن قطعی است و آقاخان خیلی زود با آبی ها به پایان کار رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی