بازدید 22969
مرکز آمار ایران اعلام کرد:

آغاز اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار از فردا

بر اساس این اطلاعیه سامانه طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از سوم بهمن ماه بر اساس زمان‌بندی مشخص شده فعال است و خانواده‌ها باید پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی www.amar.org.ir اطلاعات اقتصادی خود را در صورت صحت،‌ تایید و در صورت مغایرت، اصلاح کنند.
کد خبر: ۸۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۴ 22 January 2010
مرکز آمار ایران از مردم خواست از فردا سوم بهمن ماه جاری برای اصلاح اطلاعات اقتصادی خود مربوط به طرح هدفمندکردن یارانه‌ها به پایگاه اطلاع‌رسانی این مرکز مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این اطلاعیه سامانه طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از سوم بهمن ماه بر اساس زمان‌بندی مشخص شده فعال است و خانواده‌ها باید پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی www.amar.org.ir اطلاعات اقتصادی خود را در صورت صحت،‌ تایید و در صورت مغایرت، اصلاح کنند.

بر این اساس، خانوارهای یک تا دو نفره طی سه روز از سوم تا پنجم بهمن، خانواهای سه نفره از ششم تا هشتم بهمن، خانوارهای چهار نفره از نهم تا یازدهم، خانوارهای پنج نفره به بالا از 12 تا 14 بهمن می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.

همچنین خانوارهایی که بر اساس زمان‌بندی فوق موفق به مراجعه نشده‌اند، از 15 تا 22 بهمن به مدت هشت روز می‌توانند به تایید یا اصلاح اطلاعات اقتصادی خود اقدام کنند.

همچنین در اطلاعیه مرکز آمار ایران آمده است: بدینوسیله به اطلاع عموم اشخاص حقیقی و حقوقی که مستقیما از شبکه جهانی اینترنت استفاده می کنند و یا در خارج از کشور قصد دسترسی به وب گاه ویژه طرح هدفمند نمودن یارانه ها را دارند، می رساند دسترسی به وب گاه ویژه طرح هدفمند نمودن یارانه ها و درگاه ملی آمار، صرفا از طریق شبکه اینترانت ملی امکان پذیر است.

لذا کاربرانی که به طور مستقیم به شبکه جهانی اینترنت متصل هستند یا در خارج از کشور قصد دسترسی به وب گاه مذکور را دارند، قادر به دسترسی به وب گاه مزور نخواهند بود. بنابراین توصیه می شود برای دسترسی به وبگاه ویژه این طرح ، از طریق شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی در داخل کشور اقدام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی