بازدید 1517

افزایش شمار شهدای حمله ائتلاف سعودی به اتوبوس دانش آموزان یمن

شمار قربانیان جنایت ائتلاف تحت رهبری سعودی در حمله به اتوبوس دانش آموزان یمنی در بازار ضحیان صعده به ۴۷ شهید و ۷۷ زخمی رسید.
کد خبر: ۸۲۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ 09 August 2018

شمار قربانیان جنایت ائتلاف تحت رهبری سعودی در حمله به اتوبوس دانش آموزان یمنی در بازار ضحیان صعده به ۴۷ شهید و ۷۷ زخمی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی وزارت بهداشت یمن تاکید کرد که جنگنده های ائتلاف تحت رهبری عربستان اتوبوس دانش آموزان یمنی را در بازار ضحیان هدف قرار دادند که بر اثر آن تا کنون ۴۷ نفر شهید و ۷۷ نفر دیگر زخمی شده اند.

همچنین در جنایتی مشابه دو شهروند یمنی در حمله جنگنده های ائتلاف به منطقه الشاذلیه در استان الحدیده شهید شدند و یک کودک دیگر زخمی شد.

این حملات در راستای جنایت های روزانه ائتلاف تحت رهبری عربستان علیه شهروندان یمنی صورت می گیرد، حملاتی که بیش از سه سال است شروع شده و در سایه سکوت و همدستی جامعه بین الملل و نهادهای حقوق بشری ادامه دارد.

عربستان از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده‌خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار