بازدید 6161
۲
تساوی تماشایی و پرتلفات در اصفهان

ذوب آهن2-استقلال2/رگ غیرت وریا ناجی شفر

در این بازی که دو اخراجی و یک مصدوم منتقل شده به بیمارستان داشت، رضا حبیب‌زاده و هرناندز برای ذوب‌آهن و وریا غفوری گل‌های استقلال را به ثمر رساند. ذوب‌آهن با این تساوی 4 امتیازی و استقلال هم 2 امتیازی شد. استقلال دو مرتبه بازی باخته را به تساوی کشید تا به رغم از دست دادن ستاره هایش همچنان بازنده نباشد.
کد خبر: ۸۲۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 02 August 2018

تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در دیدار تماشایی و پربرخورد هفته دوم لیگ برتر هجدهم از ساعت 20:45 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که این دیدار پرحادثه، زیبا و البته خشن در پایان با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در این بازی که دو اخراجی و یک مصدوم منتقل شده به بیمارستان داشت، استقلال دو مرتبه بازی باخته را به تساوی کشید تا به رغم از دست دادن ستاره هایش همچنان بازنده نباشد. 

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان (76 - زبیر نیک‌نفس)، هرناندز(81 - ابوذر صفرزاده)، رضا حبیب‌زاده (29 - محمدرضا عباسی)، مهران درخشان‌مهر و میلاد فخرالدینی.

سرمربی: امید نمازی

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، فرشاد محمدی‌مهر، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، علی کریمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (76 - رضا آذری)، وریا غفوری و روح‌الله باقری(83 - اللهیار صیادمنش).

سرمربی: وینفرد شفر

ذوب آهن2-استقلال2/رگ غیرت وریا ناجی شفر

وریا غفوری با دو گلی که وارد دروازه ذوب آهن کرد تردیدی در انتخاب بهترین بازیکن زمین باقی نگذاشت ولی روح الله باقری از استقلال و محمدرضا حسینی و گابریل هرناندز از ذوب آهن هم نمایش درخشانی در بازی امشب داشتند.

وینفردشفر پیرمرد آلمانی که با ساختن تیمی جوان و بی ستاره بار دیگر هنر خود را نشان داد، امروز موفق شد اولین امتیاز خود را در ورزشگاه فولاد شهر بدست بیاورد. این مربی پارسال دو بار به ورزشگاه فولاد شهر رفت که در هر دو بازی شکست خورده بود.

رضا حبیب‌زاده (23)، هرناندز (1+45) برای ذوب‌آهن و وریا غفوری در دقایق (43 و 56) گل‌های استقلال را به ثمر رساند. ذوب‌آهن با این تساوی 4 امتیازی و استقلال هم 2 امتیازی شد. حبیب‌زاده بازیکن ذوب‌‌آهن پس از گلزنی به دلیل برخورد پای وریا غفوری به شدت آسیب دید و راهی بیمارستان شد. وحید محمدزاده مدافع ذوب‌آهن در دقیقه 74 از زمین بازی اخراج شد. همچنین داور به تعدادی زیادی از بازیکنان را با کارت زرد جریمه کرد. دانشگر بازیکن استقلال نیز در دقیقه 1+90 کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

شرح گل

1-0 (ذوب آهن): در دقیقه 24 بازی سانتر از روی نقطه کرنر در یک رفت و برگشت به حبیب زاده رسید و او با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد.

1-1 (استقلال): در دقیقه 43 بازی چرخشش دیدنی روح الله باقری و پاس او وریا غفوری را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن کار سختی برای باز کردن دروازه ذوب آهن نداشت.

2-1 (ذوب آهن): در دقیقه 46 ضربه کرنر با اشتباه رحمتی در مهار توپ همراه شد و هرناندز در موقعیت دروازه خالی دروازه استقلال را باز کرد.

2-2 (استقلال): پاس عرضی فرشید باقری به وریا غفوری رسید و او با دریبل رشید مظاهری دروازه ذوب آهن را باز کرد.

نیمه اول

بازی در ۱۰ قیقه نخست پایاپای دنبال می شد و دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند. در ادامه استقلال بازی را در دسترس گرفت و در دقیقه سیزدهم این رشید مظاهری بود که دروازه میزبان را نجات داد و ضربه زیبای روح‌الله باقری را دفع کرد.

پس از این ذوب‌آهن توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات زهرداری را روی دروازه استقلال ترتیب داد. دو واکنش زیبای رحمتی باعث باز نشدن دروازه آبی‌ها شد. با این‌حال ارسال یک کرنر از سوی مسلمان روی دروازه استقلال با اثرگذاری بازیکن ذوب آهن، دروازه خالی را مقابل حبیب‌زاده قرارداد تا در دقیقه ۲۴ این بازیکن دروازه رحمتی را باز کند و شاگردان نمازی با یک گل پیش بیافتند.

مصدومیت حبیب‌زاده پس از گل باعث شد تا بازی متوقف شود و بعد از آن بازی آرام دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۴۲ توپ به روح الله باقری رسید و پاس زیبای این بازیکن باعث شد تا وریا غفوری با یک شوت دیدنی گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه این ذوب‌آهن بود که دست از حمله نکشید و باز هم روی کرنر به گل رسید. خروج اشتباه رحمتی باعث شد توپ به ادی هرناندز برسد تا این بازیکن گل دوم ذوب‌آهن را در دقیقه ۴۵+۲ به ثمر برساند.

نیمه دوم

در نیمه دوم دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند تا در دقیقه ۵۶ حملات استقلال نتیجه داد و وریا غفوری روی پاس فرشید باقری و با از پیش رو برداشتن مظاهری گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. پس از این گل بازی متعادل شد و اشتباهات هافبک‌های دو تیم در میانه‌های میدان باعث شد بازی در نیمه دوم موقعیت‌های گل کمتری داشته باشد.  

در اواسط نیمه دوم محمدرضا حسینی با شوتی زیبا دروازه استقلال را تهدید کرد که باز هم رحمتی مانع به ثمر رسیدن گل سوم شاگردان نمازی شد. روی حرکت زیبای روح‌الله باقری، وحید محمدزاده مجبور به خطا روی این بازیکن شد که داور با نشان دادن کارت زرد دوم به مدافع ذوب‌آهن باعث شد تا میزبان از دقیقه ۷۳، ده نفره شود.

۱۵ دقیقه آخر بازی نیز پربرخورد بدون ایجاد خطری روی دروازه‌ها ادامه پیدا کرد و در این میان در دقیقه ۹۰+۲ هم محمد دانشگر از زمین بازی اخراج شد و در نهایت دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
توی شهر کورها ، یک چشمی پادشاهه
فدراسیون تاج با این داوری ها داره همون بلایی که سر منصوریان آورد سر شفر هم میاره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست