بازدید 1998

۱۴۷ خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه ای تجهیز می شود

کد خبر: ۸۲۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳ 29 July 2018

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به نامطلوب بودن خوابگاه های این دانشگاه از همکاری صندوق رفاه دانشجویان برای تجهیز ۱۴۷ خوابگاه این دانشگاه خبر داد.

به گزارش مهر، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری حمایت از کارگاه های مهارت محور که بین صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و این دانشگاه منعقد شد گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاهی است که در کنار بخش خصوصی ایستاده است و یک دانشگاه خاص است. کار آن تربیت نیروهای تکنسین است و به بازار کار و کارآفرینی توجه خاصی دارد بر همین اساس باید شرایط و امکانات مناسب این دانشگاه فراهم شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های دانشگاه ارتقا خوابگاه های این دانشگاه است، باید شرایط مناسب برای تحصیل این دانشجویان فراهم شود اکثر دانشجویان این دانشگاه از طبقات پایین جامعه هستن بنابراین باید توجه ویژه ای به دانشجویان این دانشگاه صورت گیرد و امکانات لازم برایشان فراهم شود.

صالحی عمران ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۸۸ خوابگاه دارد که اکثریت این خوابگاه ها رتبه مناسبی ندارند از مجموع ۱۸۸ خوابگاه ۲۰ خوابگاه در رتبه دو قرار داشته و یک خوابگاه در رتبه یک قرار دارد و ۲۴ خوابگاه این دانشگاه در رتبه ۵ هستند که ما امیدواریم با همکاری صندوق رفاه دانشجویان بتوانیم خوابگاه های دانشگاه را ارتقا بدهیم و بر همین اساس قرار است با کمک صندوق رفاه دانشجویان ۱۴۷ خوابگاه این دانشگاه ارتقا یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی