بازدید 2150

مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد

کد خبر: ۸۱۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 23 July 2018

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور همه اعضا در محل ساختمان باشگاه تشکیل جلسه داد. در این نشست، تصمیمات مهمی اخذ شد که از جمله آنها باید به تعیین مدیر تیم فوتبال پرسپولیس طبق ضوابط سازمان لیگ اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره پرسپولیس امروز با توجه به نامه سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر این که صدور مجوز فعالیت مدیران و کلیه عوامل کادرفنی در باشگاه منوط به معرفی و ثبت قرارداد مدیر تیم (سرپرست)، سرمربی و پزشک تیم است، نسبت به معرفی مدیر تیم پرسپولیس اقدام کرد به این ترتیب مصطفی قنبرپور به عنوان مدیر تیم بزرگسالان جانشین افشین پیروانی محروم ، معرفی شد.

در این نشست همچنین درباره مسائل گوناگونی گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت. بررسی گزارش مالی ارائه شده از سوی سرپرست باشگاه از جمله این موارد بود. در جریان این گزارش مالی به بررسی آخرین وضعیت مطالبات طلبکاران باشگاه پرداخته شد. بررسی وضعیت بدهی‌های باشگاه و پرداخت‌های صورت گرفته به طلبکاران از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود. این موضوع از آن جهت اهمیت داشت که بر سرنوشت باشگاه در جریان پرونده حرفه‌ای‌سازی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا اثر گذار است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی