بازدید 1660

رضایت وزارت علوم از روند پیگیری احکام دانشجویان

عضو کمیته "رسیدگی به وضعیت دانشجویان بازداشتی دی ماه" از نامه وزیر علوم به روسای قوای مجریه و قضاییه برای پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 23 July 2018

فاطمه سعیدی از طرح موضوع احکام دانشجویان بازداشتی دی ماه در جلسه امروز (دوشنبه ، 1 مرداد) اعضای هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس با رئیس جمهور خبر داد و گفت: تا زمان رفع مشکل دانشجویان، کمیته "رسیدگی به وضعیت دانشجویان بازداشتی دی ماه" به کار خود ادامه می‌دهد و با توجه به طرح این موضوع در جلسه هیات رئیسه فراکسیون امید با رئیس جمهور نیز امید بسیاری برای رفع اتهامات وجود دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور معاونان وزیر علوم در آموزش عالی برگزار شد مسئولان از نتیجه پیگیری‌ها برای کاهش احکام قضایی دانشجویان راضی بودند و گزارشی از کارهای ارائه شده مطرح شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده پیگیری‌ها مراحل خوبی را طی کرده و وزیر علوم نامه‌های جداگانه‌ای به دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، دادستان کل، دادستان تهران و رئیس قوه قضاییه ارسال کرده است و پیگیری‌ها به صورت حضوری و مکاتبه‌ای ادامه دارد و امیدواریم مشکل احکام قضایی دانشجویان حل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی