بازدید 1831

خیران مهم‌ترین پشتیبانان دانشگاه‌ها هستند

کد خبر: ۸۱۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 22 July 2018

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری حضور خیران در دانشگاه را ارزشمند و نیکو دانست و افزود: خیران می‌توانند مهم‌ترین پشتیبانان در دانشگاه‌ها باشند.

به گزارش ایسنا، علیرضا آبرود 31 تیرماه در دیدار خیران خارج از کشور در دانشگاه پیام‌نور شهرکرد به همراه معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور، تعامل ارزنده خیران با دانشگاه را از نشانه‌های امید بخش دانست و اظهار کرد: خیران همواره در توسعه فضای علم، دانش و عمرانی دانشگاه نقش موثری دارند و استفاده ازظرفیت خیران می‌تواند در توسعه و تعالی دانشگاه‌ها کمک شایانی کند.

وی حضور خیران در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری را ارزشمند و نیکو دانست و افزود: خیران می‌توانند مهم‌ترین پشتیبانان در دانشگاه‌ها باشند.

آبرود گفت: امیدواریم با کمک خیران بتوان زیر ساخت‌های عمرانی دانشگاه را توسعه داده و تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خیران در دانشگاه تنها به پروژه‌های عمرانی محدود نیست، تصریح کرد: حمایت از دانشجویان بی‌بضاعت می‌تواند از برنامه‌های اصلی خیران در دانشگاه باشد.
در ادامه معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور استفاده از ظرفیت خیران را یکی از ارزشمندترین و بهترین راه‌ها برای تنوع‌بخشی به دانشگاه‌ها دانست و گفت: اقدامات خیران در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است و مشارکت آن‌ها می‌تواند به شکوفایی هر چه بیشتر دانشگاه کمک کند.

علیزاده بیان کرد : کمک‌های خیران بسیار ارزشمند است و می‌تواند سهم مهمی در توسعه و تعالی دانشگاه‌ها داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شهرکرد، در این دیدار خیران ضمن تشکر از تعامل و همکاری مسولان دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری، از پروژه مسجد علی بن ابی طالب دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد بازدید کردند و ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه دیدگاه‌ها و نظرات خود را با معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه و رئیس دانشگاه پیام نور استان در میان گذاشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی