بازدید 2916

علیپور پیراهن شماره 10 پرسپولیس را نخواست

کد خبر: ۸۱۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 22 July 2018

مهاجم پرسپولیسی ها می گوید رسیدن به عنوان آقای گلی مهمترین هدف او نیست و وی در ابتدا به موفقیت تیمی فکر می کند و می خواهد سومین قهرمانی پیاپی را با پیراهن سرخ کسب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، آقای گل لیگ هفدهم این روزها مانند دیگر بازیکنان پرسپولیس مشغول آماده سازی خود برای لیگ هجدهم است و رفتن چند مهره کلیدی قرمزها انگیزه او را برای درخشش دوچندان کرده است. او در ابتدا درباره فشردگی تمرینات آماده سازی پرسپولیس و فشار آن بر بازیکنان این تیم گفت: ما در لیگ قهرمانان شرایط حساسی داریم و به همین دلیل باید با آمادگی کامل به ادامه این بازی ها بپردازیم. به همین دلیل خودمان را با تمرینات فشرده، آماده مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می کنیم. 

مهاجم سرخ پوشان درباره جدایی تعدادی از بازیکنان این تیم نظیر وحید امیری گفت: همه بازیکنانی که از تیم رفتند از نظر فنی خیلی خوب بودند. به نظرم بازیکنانی که در حال حاضر در تیم هستیم با اعتمادی که به یکدیگر داریم و همچنین اعتقادی که کادرفنی به ما دارد تلاش می کنیم با قدرت پا به رقابت ها بگذاریم تا نیم فصل.

آقای گل فصل قبل لیگ برتر درباره حضور بازیکنانی همچون ترابی و تاثیر آنها در تعداد گلزنی های وی در لیگ هجدهم گفت: من همیشه گفتم اولویتم موفقیت پرسپولیس است و گلزنی خیلی برایم مهم نیست. اول موفقیت و دستیابی به هدفی که در ذهن دارم و بعدا هم ان شاالله تلاش می کنم تا در تمرینات و بازی ها به آنچه که می خواهم برسم.اصلا اینطور نیست که هدف اولم آقای گلی باشد. 

علیپور درباره علاقه خود به تغییر شماره پیراهن در پرسپولیس و اینکه تمایل داشت شماره 10 این تیم را به تن کند یا خیر؟ گفت: من در دومین سال حضورم در پرسپولیس می خواستم شماره ام را تغییر بدهم که نشد و بعد از آن اما وقتی شماره 70 را گرفتم علاقمند شدم تا همین شماره پیراهن را برتن کنم و هیچگاه آن را تغییر ندهم.

آقای گل لیگ هفدهم که در دو فصل اخیر توانست به همراه تیمش به قهرمانی لیگ برتر برسد درباره هت تریک قهرمانی با سرخ پوشان گفت:شرایط امسال لیگ برای کسب قهرمانی با توجه به تقویت تیم هایی مثل تراکتورسازی، سپاهان، ذوب آهن و استقلال سخت است اما تیم پرسپولیس برای سومین قهرمانی مصمم است و مطمئنا با اعتماد و اطمینانی که گفتم به نظرم ما امسال هم موفق خواهیم بود.

علیپور درباره حضور مهاجمان دیگر همچون تیام در لیگ برتر و رقابت بین آنها گفت: من همیشه گفتم که به این چیزها فکر نمی کنم و این موفقیت تیمی است که برای من از همه چیز مهمتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار