بازدید 3422
گزارش

تکرارقرعه‌کشی فوتبال بازی‌های آسیایی/بازی باعربستان لغوشد

جالب اینکه دو تیم ملی از دو کشور عربستان و ایران پس از مدتها قرار بود در این رقابت ها مقابل هم قرار بگیرند که این موضوع هم با اشتباه برگزارکنندگان فعلا منتفی شده است.
کد خبر: ۸۱۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 22 July 2018

بعد از اشتباهاتی که در خصوص حذف تیم‌های امارات و فلسطین از مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی رخ داد قرار است این رشته دوباره قرعه‌کشی شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از insidethegames، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به اندونزی اعلام کرد مسابقات این رشته در بازی‌های آسیایی قرار است دوباره قرعه‌کشی شود. این قرعه‌کشی به دلیل اشتباه مسئولان در حذف نام فلسطین و امارات بوده است. تایید شده است که امارات متحده عربی و فلسطین هر دو مدرک خود را مطابق با قوانین ارائه کرده‌اند.

تکرارقرعه‌کشی فوتبال بازی‌های آسیایی/بازی باعربستان لغوشد

هیچ اعلام رسمی در مورد تصمیم به بازنگری قرعه‌کشی صورت نگرفته اما AFC اعلام کرده که تعداد تیم‌های شرکت کننده به 26 کشور افزایش یافته است. قرعه‌کشی رسمی جدید فوتبال مردان قرار است روز دوشنبه 23 جولای (اول مرداد) در جاکارتا برگزار شود.

تیم ملی فوتبال مردان ایران که در رده زیر 23 به این بازی ها اعزام می شود در این بازی‌ها با عربستان، میانمار و کره شمالی همگروه بود که با قرعه‌کشی جدید امکان تغییر وجود دارد و احتمالا قرعه راحت تری نصیب کشورمان شود. جالب اینکه دو تیم ملی از دو کشور عربستان و ایران پس از مدتها قرار بود در این رقابت ها مقابل هم قرار بگیرند که این موضوع هم با اشتباه برگزارکنندگان فعلا منتفی شده است.هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 18 آگوست (27 مرداد)در جاکارتا و پالمبانگ آغاز می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی