بازدید 2428
ششگلانی: واگذاری درحد حرف است!و بازیکنان گسترش با اسم ماشین سازی به لیگ می آیند!

افشاگری رییس درباره تغییرنام صوری گسترش به ماشین سازی!

کد خبر: ۸۱۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 21 July 2018

رئیس هیأت فوتبال استان ‌آذرباییجان شرقی گفت: قبل از اینکه واگذاری تیم فوتبال ماشین سازی صورت بگیرد باید تسویه حساب با بازیکنان گسترش انجام شود. هنوز نامه‌ای رسمی به هیات فوتبال تبریز ارسال نشده است .

به گزارش تابناک ورزشی، محمد جواد ششگلانی در خصوص اینکه آیا ماشین‌سازی به جای گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر می‌تواند حاضر شود، گفت: از نظر ما این اتفاق نیفتاده است چرا که هنوز کسی به هیأت فوتبال نیامده تا این واگذاری را ثبت کند. طبق کمیسیون ماده ۵ باید کارهای اداری انجام شود، در هیأت فوتبال ثبت شود و ما بعد از اینکه وزارت ورزش تائید کرد نامه را برای فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم. در حال حاضر در حد حرف است.

وی در ادامه گفت: سال گذشته از شخص زنوزی شنیدم که قبل از اینکه امتیاز تراکتورسازی را خریداری کند به دنبال این بود تا گسترش فولاد و ماشین‌سازی تبریز جابجا شود و به دنبال این بود تا کارهای اداری‌اش انجام شود اما از نظر قانونی اگر کارهای اداری انجام شود این واگذاری مشکلی ندارد و ماشین‌سازی می‌تواند در لیگ برتر بازی کند. هنوز تکلیف مالک باشگاه ماشین‌سازی مشخص نشده و در حال حاضر کارهای لازمه در حال انجام شدن است.

رئیس هیأت فوتبال تبریز در ادامه درباره اینکه تکلیف بازیکنانی که با گسترش قرارداد دارند چه خواهد شد، گفت: بازیکنانی که با گسترش فولاد قرار داد دارند و همینطور بازیکنانی که از گذشته با ماشین‌سازی قرارداد دارند می‌توانند جابجا شوند. افرادی که با گسترش قرارداد دارند در لیگ برتر می‌مانند و به اسم ماشین‌سازی در لیگ برتر بازی خواهند کرد. ممکن است در این انتقال یک یا دو بازیکن جابجا شوند، از لیگ یک به لیگ برتر و از لیگ برتر به لیگ یک انتقال صورت بگیرد ولی هیچ مشکلی ندارند و بازیکنانی که از گذشته با تیم گسترش قرارداد دارند می‌توانند با اسم ماشین‌سازی در لیگ برتر حاضر شوند.

وی در پایان گفت: باید قبل از اینکه واگذاری صورت بگیرد تسویه حساب با بازیکنان گسترش انجام شود. هنوز نامه‌ای ارسال نشده است و مسئولین ماشین‌سازی فرصت دارند تا قبل از آغاز لیگ برتر و همینطور قبل از پایان رسیدن پنجره نقل و انتقالات کارهای واگذاری را انجام دهند و بازیکنان مد نظر خود را ثبت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی