بازدید 1905
۱
به مردم بگویید چه کسی با باختن سوپرجام، با عواطف استقلالی ها بازی کرد

قلعه‌نویی:از من،‌وزیرورئیس فدراسیون درباره کی‌روش نپرسید

کد خبر: ۸۱۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 21 July 2018

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان اصفهان درباره آخرین شرایط تیمش اظهار کرد: شما نمی‌توانید یک ماشین بدون لاستیک داشته باشید. ما خوب یارگیری کردیم و تمرین‌های مان را خوب شروع کردیم. بازیکنان قبلی ما هم با انگیزه بالایی کار می‌کنند. طرفداران‌مان نیز بسیار خوب هستند. ما از مجموع ۸۰ فیلم از بازیکنان مختلف به ۴ فیلم رسیدیم و از آن ۴ تا هم دو بازیکن را انتخاب کردیم و از باشگاه خواستیم که آن‌ها را جذب کند. یکی از این بازیکنان برزیلی است.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص شرایط تیم ملی و بحث تمدید قرارداد کی‌روش هم اظهار کرد:‌ دو بحث وجود دارد. بحث اول این است که من هر حرفی بزنم آقایان جبهه می‌گیرند. می‌گویند قلعه‌نویی منتقد است. با توجه به محدودیت زمانی تا جام ملت‌ها و همین طور نتیجه نگرفتن ما در ادوار گذشته جام ملت‌ها، بهتر است که کی‌روش بماند. اما باید یک چهارچوب مشخص تعیین شود. یک سری تیم‌های تبلیغاتی هستند که آن‌ها در فوتبال مملکت تصمیم‌گیرنده هستند. نه وزیر، نه رییس فدراسیون تصمیم‌گیرنده نیستند و هر چیزی که آن تبلیغاتی‌ها بخواهند انجام می‌شود.

او ادامه داد: شما دیدید ما تیم پنجم آسیا بودیم اما آقایان در رسانه ملی کاری کردند که ما خودمان را با فرانسه اشتباه گرفتیم. در اینجا وزیر و رییس فدراسیون زیاد تاثیرگذار نیستند. تاثیرگذاران اصلی آقایانی هستند که من نمی‌خواهم اسم‌شان را ببرم ولی با توجه به تیم تبلیغاتی آقایان و زمان کمی که تا جام ملت‌ها داریم با همین کادر ادامه دهیم. ما را محاکمه می‌کنند اما ما در آن یک سالی که فدراسیون رییس نداشت در رنکینگ آسیا اول بودیم. زمانی ما را محاکمه کردند اما در حال حاضر با همان عملکرد ما به قهرمان ملی تبدیل می‌شوند. به نظر من از وزیر، رییس فدراسیون یا من در مورد ماندن یا نماندن کی‌روش سوال نپرسید. از همان آقایان بپرسید او بماند یا خیر.

قلعه‌نویی در پایان درباره سوپرجام هم گفت:‌ چه چیزی در مملکت ما درست است. متاسفانه در مملکت ما قانون قائم به شخص است. بازی سوپرجام باید برایش یک تاریخی تعیین می‌شد و طبق آن برگزار می‌شد اما در مملکت ما اشخاص هر کاری دل شان می‌خواهد انجام می‌دهد. سازمان لیگ و فتاحی به مردم بگویند که چه کسانی بودند که باعث شدند سوپرجام در تاریخ مشخص شده انجام نشود. چرا باید با احساسات و عواطف هواداران استقلال بازی شود؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استقلال ترسید و نیامد به فدراسیون فوتبال ربط نداره همین و بس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار