بازدید 2171

برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی برای استادان در دانشگاه کاشان

کد خبر: ۸۱۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 20 July 2018

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی استادان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش آنا، قنبرعلی شیخ‌زاده نوش‌آبادی درباره دوره‌های مهارت‌افزایی دانشجویان در دانشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه از قبل این نیاز احساس می‌شد و به عنوان نقص مطرح بود همواره دانشگاه‌ها دنبال برگزاری این دوره‌ها بودند. همچنین در رصدی که از دانش‌آموختگان انجام شد هم این نقیصه را احساس کردیم.

وی افزود: اگر حمایت‌های لازم فراهم شود و ریاست دانشگاه و معاونت پژوهشی حمایت کنند این امکان به وجود می‌آید و می‌توانیم موضوع مهارت افزایی دانشجویان را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان ادامه داد: کمی در این سال‌ها به دوره‌های آموزشی بی‌توجهی شده است و باید با برنامه‌ریزی جدید در این مسیر گام برداریم.

شیخ‌زاده نوش‌آبادی بیان کرد: با بسترسازی لازم و حمایت سازمان برنامه و بودجه می‌توان گام‌های اساسی در این زمینه برداشت. البته همت دانشگاه‌ها و گروه‌های آموزشی هم می‌تواند موثر باشد. همچنین اگر استادان و دانشجویان به طرح مهارت‌افزایی اهمیت ندهند این طرح نمی‌تواند نتیجه‌بخش باشد.

وی درباره برنامه‌های دانشگاه کاشان در زمینه مهارت‌افزایی دانشجویان گفت: ما در دانشگاه خودمان کارگاه‌ها را از طریق انجمن‌های علمی برگزار می‌کنیم. همچنین در حوزه‌های دانشجویی دانشجویان را تشویق کرده‌ایم که در مسیر کارآفرینی حرکت کنند. تاکنون همه اقدامات خودجوش انجام می‌شد در نظام جدید به هماهنگی‌های بیشتری نیاز است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان همچنین از ارائه دروس اختیاری رایگان و تاثیرگذار در معدل برای افزایش مهارت دانشجویان خبر داد و گفت: برای اینکه به سمت مهارت‌افزایی با سرعت بیشتری حرکت کنیم باید جذابیت‌هایی ایجاد شود. همچنین ما برنامه‌ داریم که با کمک مسئولان ستاد دور‌ه‌های دانش‌افزایی برای استادان برگزار کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی