بازدید 27455

پاسخ غیر مستقیم روحانی به نامه مجمع تشخیص

کد خبر: ۸۱۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴ 19 July 2018

واعظی در واکنش به خبر منتشرشده خبرگزاری مهر درباره لایحه الحاق به کنوانسیون پالرمو گفت: بحث ما FATF نیست. برخی از این موارد مربوط به دولت دهم است.

به گزارش مهر، روز ۲۴ تیرماه بود که خبرگزاری مهر برای نخستین بار، خبر ارسال نامه آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان با عنوان «جزئیات دو نامه مهم رئیس مجمع به آیت‌الله جنتی/ همه خطرات پالرمو» در مورد مغایرت الحاق به کنوانسیون سازمان ملل برای مقابله با جرایم سازمان‌یافته فراملی(پالرمو) با سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و سیاست های امنیتی کشور را منتشر کرد.

دیروز محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درباره این نامه اظهار داشت: بحث ما FATF نیست. برخی از این موارد مربوط به دولت دهم است که لوایحی را تنظیم کردند و برای مجلس فرستادند و ما به دنبال بررسی این لوایح هستیم که مجلس دارد مسیر خود را طی می کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: آن نامه‌ای را که آقای محسن رضایی از طرف آقای هاشمی شاهرودی امضا کرده بودند، بررسی کردیم و بخش هایی از مطالبی که در آن مطرح شده ارتباطی با مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارد و مربوط به شورای عالی امنیت ملی است و به نظرم کار عجولانه ای انجام شد و پخته نشده بود و پاسخ آن نامه را آقای رئیس جمهور دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی