بازدید 4059
۱
افتخاری از پشت پرده رفتار ملی پوشان آبی می گوید

جزییات مذاکره ناکام استقلال با حسینی فاش شد

کد خبر: ۸۱۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 19 July 2018

مدیرعامل مستعفی استقلال با اشاره به شرایط سخت مذاکره با بازیکنان این تیم برای تمدید بخصوص ملی پوشان آبی در جام جهانی جزییاتی از مذاکره اش با حسینی را مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، افتخاری گفت: حسینی گفت من می روم و با مدیربرنامه‌ام برمی گردم. ایشان با ما قرارداد دوساله دارد و فکر کنم 800 تومان قراردادش است. من به او گفتم با توجه به اینکه شما اکنون حسینی سابق نیستی و رشد کردی و البته این رشد را هم مدیون باشگاه استقلال هستی، من کمک می کنم امسال قراردادت اضافه شود. گفت چقدر اضافه می کنید و گفتم دو برابر می کنم که گفت نه کم است! گفتم باشد و یک مقدار دیگر هم اضافه می کنم. گفتم من زحمت کشیدم و طی این دو سال تیم را تیم کردم و چرا شما نمی خواهید در تیم بمانید؟ استقلال اینقدر برای شما هزینه کرده تا بازیکن شوید و حالا یک سال دین تان را به این تیم ادا کن و سال بعد کمک می کنیم به تیم خوبی بروی.

افتخاری ادامه داد: ایشان در جوابم گفت من بروم و فکرهایم را بکنم و بعد خبر می دهم. صبح آمد و گفت پاسپورت مرا بدهید و فرم قرارداد جدید را می‌فرستم! گفتم شما با ما قرارداد داری و یعنی چی فرم قرارداد جدید می‌فرستم که گفت با توجه به صحبت‌های جدیدی که داشتیم ...گفتم اشکال ندارد و من روی همان قرارداد یک متمم می‌گذارم. بعد مدیربرنامه او که بزرگترین لطمه را به استقلال می‌زند آمد و گفت که نه، ایشان می‌تواند 100 هزار دلار بدهد و به هر تیمی که می‌خواهد برود. گفتم 100 هزار دلار البته بعد از رضایت باشگاه و ما رضایت نمی‌دهیم و به او نیاز داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استقلال مظلوم حتی از طرف سایت شما هم مورد حمله قرار میگیره . یعنی باشگاه پرسولیس هیچ اتفاقی توش نمیفته؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار