بازدید 6963
۹
سوژه

افشاگری افتخاری ازرقم نجومی تمدیدشفربااستقلال

مبلغ قرارداد او هشتصد هزار دلار با دستیارانش است و دویست هزار دلار هم اسپانسر به او خواهد داد. یعنی یک میلیون دلار با دستیارانش.
کد خبر: ۸۱۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ 18 July 2018

مدیرعامل سابق استقلال بعد از پذیرش استعفایش و کنار رفتن از مدیرعاملی این باشگاه درباره جزییات مذاکره با دو بازیکن خارجی آبی ها حرف زد.

به گزارش تابناک ورزشی، افتخاری گفت: فشار همین هوادار باعث شد تا شفر دستمزد خود را بالا ببرد. من در دوبی که برای اولین بار با او مذاکره کردم با 360 هزار دلار قرارداد بستم. چطور می شود او می آید آن رقم را به ما پیشنهاد می دهد؟ برای اینکه دائم به من فحش می دادند فلان فلان شده چرا قرارداد با شفر را نمی بندید؟ نگذاشتند من طبق برنامه خودم پیش بروم چرا که در آن صورت در دقیقه نود می آمد و با ما تمدید می کرد حتی پایین تر از آن مبلغ اولیه قرارداد خود را تمدید می کرد. آنقدر به من فشار آوردند که در روز فینال جام حذفی مجبور شدیم قرارداد ببندیم و جان مان را نجات دهیم. مبلغ قرارداد او هشتصد هزار دلار با دستیارانش است و دویست هزار دلار هم اسپانسر به او خواهد داد. یعنی یک میلیون دلار با دستیارانش.

وی گفت: وقتی که اینجا (استقلال) کار می کردم چون محرمانه بود هیچ عددی را نمی گفتم. اما می خواهم بگویم که همه توهین هایی که به من شد، هیچکدام مال من نبود و من هیچ کوتاهی ای نکردم. دیروز به ترکیه رفتم که یک دلار در آن پیدا نمی شود. از شرکتی که پسرم در آن کار می کند خواهش کردم که 100هزاردلار به ما قرض بدهد تا پول شفر و دستیارانش را بدهیم. چه کسی این کار را می کند که خودش بدهکار شود تا مشکلات باشگاه را حل کند؟

Image result for ‫افتخاری استقلال‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
موقعی که این اقایان مدیر هستند به گفته خودشان هزار خدمت به تیم میکنند اما بعد از استعفا و رفتن از تیم لیست گند کاریاشون بیرون میاد اون موقع هستش که همه طرفدار میفهمن سر و ته همه این اقایان یه کرباسه.
اخ چه مسئوليني دارد اين مملكت بعد از بركناري افشاگر ميشوند و فرزندانشان در خارج كار ميكنند از جيبشان براي مملكت خرج ميكنند و پول يامفت به چشم ابي ها ميدهند و سر ما مردم منت هم دارند
ا ۱۰۰ هزارتا تووش گم میشه
مسولین باید برای این فوتبال فکری بکنند که میلیاردها دلار سرمایه مملکت به جیب عده ای می ریزد
بخشی از هزینه ها را باید طرفداران دو آتیشه استقلال و پرسپولیس بپردازند.
خوب آقایان مایلی کهن،خداداد،کریمی،قلعه نویی،دوافقارنسب و....حالاشمابه دستمزداین مربی درجه چند گیر نمی دهید؟یافقطکیروش مشکل شماست؟
منطق ندارد کسی که مدیریت بسیار قوی افتخاری را نقد کتد.افتخاری جان با قدرت بمان .هواداران واقعی استقلال تازه به این تیم امیدوار شدند
با شگاه دولتی یعنی همین.
دولت که میگه ما ارز نداریم چطور این پولهای الکی رو داره بریز و بپاش میکنه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی