بازدید 2147

ارتقای رشد اقتصادی در گرو بکارگیری تکنولوژ‌ی های روز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،بکارگیری تکنولوژ‌ی های روز را در رشد اقتصادی کشور موثر دانست.
کد خبر: ۸۱۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 18 July 2018

حمدالله کریمی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره پیگیری موضوع رشد اقتصادی کشور، گفت: دستیابی به رشد اقتصادی 8درصدی در برنامه ششم توسعه به عنوان یک هدف مهم لحاظ شده بنابراین باید لازمه های انجام این مهم از سوی تیم اقتصادی مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بکارگیری تکنولوژ‌ی های روز دنیا را در رشد اقتصادی موثر است، ادامه داد:توجه به رشد تولید خدمات و کالا برای دست یابی به رشد اقتصادی مناسب، ضرورت دارد بنابراین باید از تمام ظرفیت های تولیدی استفاده بهینه شود.

بررسی نقش ارتقای بهره وری در رشد اقتصادی

نماینده مردم شهرستان بیجار گروس در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه خصوصی سازی واقعی نقش مهمی در ارتقای بهره وری دارد، افزود:ارتقای بهره وری از موضوعات موثر در رشد اقتصادی است در این راستا توجه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان باید مدنظر باشد.

کریمی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد:باید به موضوع بهره وری دربخش های مختلف توجه شود ارتقای بهره وری در خصوص نیروی کار باید با اعمال مدیریت صحیح و ایجاد انگیزه کارکنان مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتیجه توسعه اقتصادی کشور باید در ارتقای سطح معیشت جامعه موثر باشد، یادآور شد:افزایش بهره وری سرمایه نیز از نکات مهم در افزایش سهم بهره وری در رشد اقتصادی کشور محسوب می شود همچنین باید مشوق های لازم برای جذب سرمایه گذاری در دستور کار تیم اقتصادی دولت باشد./

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی