بازدید 2459

خبر خوش برای دانشگاه آزادی‌ها

کد خبر: ۸۱۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 18 July 2018

پورعباس از برنامه ریزی برای تخفیف به دانشجویان دانشگاه آزاد و اعطای کمک هزینه شهریه در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در چهاردهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی کاملاً مردمی است و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا با دادن خدمات مطلوب و در شان جامعه اسلامی، رفاه و رضایتمندی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان هرمزگان، از فعالیت علمی، فرهنگی و اقتصادی به عنوان سه محور اصلی فعالیت‌های این دانشگاه یاد کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق سیاست‌های نظام، انقلاب و منویات رهبری با تدوین و برنامه ریزی اصولی و هدفمند فعالیت خود را بیش از پیش در حوزه‌های یاد شده ادامه خواهد داد.

وی تربیت دانشجویانی با روحیه انقلابی بالا و متعهد به انقلاب را از رسالت‌های مهم این دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میراث بزرگ انقلاب باید پایگاه فرهنگی و انقلابی در جامعه باشد و بتواند به عنوان پشتیبان علمی و پژوهشی برای به نتیجه رسانیدن اهداف انقلاب نقش شایان توجه‌ای داشته باشد.

برنامه ریزی برای تخفیف به دانشجویان دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی مدون برای تخفیفات دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشگاه به دنبال این است تا با ایجاد منابع مالی مستمر و طرح‌های سرمایه گذاری سودده و فعال کردن شرکت‌های دانش بنیان بتواند با تولید ثروت و درآمد زایی از تولیدات علمی، وابستگی به شهریه را کاهش داده و بتواند از محل این سرمایه‌ها، تخفیف شهریه دانشجویی اعمال کند.

وی از صدور کارت بانکی دارای تسهیلات ویژه مالی و اعتباری به دانشجویان با قابلیت کمک هزینه شهریه تحصیلی در آینده نزدیک خبر داد.

ابلاغ برنامه چابک سازی چارت سازمانی دانشگاه آزاد

پور عباس بازنگری چارت سازمانی و حرکت به سمت چابک سازی را از دیگر اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تصریح کرد: برنامه مدون سبک سازی بدنه دانشگاه بعد از ماه‌ها بررسی و کار کارشناسی سرانجام به نتیجه رسید و با ابلاغ به واحد‌ها و مراکز دانشگاهی قابل اجراست.

وی راه اندازی سامانه یکپارچه سازی خدمات آموزشی، اداری و غیره در دانشگاه را گامی مهم در راستای کاهش هزینه‌های غیر ضروری برشمرد و افزود: زیرساخت‌های این مهم به خوبی طراحی و انجام شده و کلیه خدمات از شکل دستی و جزیره‌ای به سمت خدمات یکپارچه دیجیتالی با تکیه بر فناوری آی تی پایه گذاری شده است که می‌تواند با شفاف سازی در کلیه خدمات و خرید‌ها از خطا‌های سهوی و عمدی جلوگیری و انجام این امورات را تسریع کند.

پورعباس تاکید کرد: از این پس تمام امور دانشگاه از قبیل ثبت نام، انتخاب واحد، دریافت ها، پرداخت ها، حقوق و مزایا، خرید و فروش از طریق سامانه طراحی شده صورت می‌گیرد و از حالت دستی خارج می‌شود.

تاکید بر تقویت طرح های اقتصادی واحدهای دانشگاهی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر تقویت شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد طرح‌های اقتصادی در واحد‌های دانشگاهی گفت: در دانشگاه‌ها به گونه‌ای عمل شود که طرح‌هایی که قابلیت درآمد زایی و توجیه اقتصادی ندارند وارد چرخه مرکز رشد نشوند و هر استان سعی کند با تولید یک محصول با کیفیت، آن را برند سازی و به درآمد زایی واقعی برسد.

پور عباس، استان هرمزگان را استانی با پتانسیل بالا عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید با تکیه بر علم و فناوری و هدفمند با ورود به بخش‌های مختلف و معرفی ظرفیت‌های خود بتواند با تعامل و ارائه خدمات مناسب و بکارگیری از توانمندی‌های خود گام بزرگی در جهت سازندگی، توسعه، حل معضلات و مشکلات جامعه بردارد.

وی کاهش هزینه‌ها و کیفی سازی امورات دانشگاه را از رموز موفقیت دانست و تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه باید به گونه‌ای عمل کنیم تا با کمترین هزینه بیشترین خدمات را با کیفیت عالی به اقشار دانشگاهی و سایرین ارائه کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در پایان توسعه همه جانبه دانشگاه را خواستار شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید با تکیه بر پتانسیل موجود خود و داشتن تجارب ارزشمند علمی و پژوهشی بتواند در همه حوزه‌ها پیشرفت کند و به کمک کشور بشتابد و بخش‌های مختلف دولتی و غیر دولتی را در همه زمینه‌ها یاری رسان باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی