بازدید 2836
رحیم صفوی:

شناخت تهدیدات هیبریدی اقتدار ناجا را به دنبال دارد

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، شناخت فضای جغرافیایی و تهدیدهای هیبریدی را موجب اقتدار ناجا دانست.
کد خبر: ۸۱۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ 05 July 2018

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، شناخت فضای جغرافیایی و تهدیدهای هیبریدی را موجب اقتدار ناجا دانست.

به گزارش ایسنا ، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی در جمع کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار کرد: به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی همه از عنایات خداوند متعال و حضرت بقیه‌الله (عج) بوده است و باید به آن توجه لازم داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همه ما باید در زندگی روزمره خود امام زمان را شاهد و ناظر بر رفتار خود بدانیم و برای رضایت و خشنودی حضرت ولی‌عصر نهایت تلاش خود را انجام دهیم و بدانیم این توجه موجب موفقیت هرچه بیشتر در کارهایمان می‌شود.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به برخی از عملیات‌های رزمندگان اسلام در ایام جنگ تحمیلی، روحیه شجاعت و ایثارگری آنان را ستودنی و مثال‌زدنی عنوان کرد و افزود: همه ما باید شهدا و رزمندگان را الگوی رفتاری خود قرار داده و این روحیه شهادت‌طلبی و ایثار را در خود افزایش دهیم.

صفوی دو عامل شناخت فضای جغرافیای و شناخت تهدیدات هیبریدی را موجب اقتدار ناجا عنوان کرد و افزود: شناخت و کسب اطلاعات کافی در مورد خصوصیات مکانی، جمعیتی، زیستی، نوع فعالیت‌های مردم در سطوح اقتصادی، فرهنگی، عاطفی و سیاسی را باعث اشراف اطلاعاتی مناسب برای پلیس در انجام هر چه‌بهتر مأموریت‌ها است.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی باید صفت شجاعت را در بین کارکنان تقویت کند این عامل بسیار مهمی در انجام موفقیت‌آمیز مأموریت‌ها است.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به اهمیت درک مناسب از تغییر و تحولات اجتماعی در عصر حاضر، گفت: برای این‌که با فرزندانمان ارتباط خوبی برقرار کنیم باید افکار آن را به‌خوبی شناخته و با ویژگی‌های رفتاری آنان به‌خوبی آشنا باشیم.

وی با اشاره به سخنان امیرالمونین علی (ع) که می‌فرمایند «خداوند در این جنگ‌ها صداقت ما را دید و به ما نصرت عنایت کرد و به دشمنانمان خواری و ذلیلی و شکست داد»، گفت: اگر ما صادق باشیم و با رهبر و ملت مان صادقانه رفتار کنیم خداوند به ما پیروزی عطا کرده و ما را بر دشمنانمان پیروز خواهد ساخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی