بازدید 35785
۹

بازیکن تیم ملی مراکش مقابل ایران، مرتکب قتل شد

کد خبر: ۸۱۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷ 03 July 2018

رسانه‌های مراکشی گزارش دادند که امین حارث، هافبک 21 ساله تیم ملی فوتبال مراکش که در بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، جمعه شب در جریان سانحه رانندگی که منجر به کشته شدن یک مرد 28 ساله شد، دخیل بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس همین گزارش‌ها، شاهدان عینی گفته‌اند خودرویی که هافبک مراکش پشت آن بوده با یک خودروی دیگر در شهر مراکش در حال کورس بوده که یک مرد 28 ساله را به هنگام عبور از عرض خیابان زیر گرفت.

بازیکن تیم ملی مراکش مقابل ایران، مرتکب قتل شد

سایت «مغرب فوت» مراکش اما بر اساس تازه‌ترین اطلاعاتی که به دست آورده، گزارش داد امین حارث جمعه شب در سانحه رانندگی در شهر مراکش عابر پیاده‌ای را زیر گرفته و باعث کشته شدن وی شده است اما نه بحث کورس با خودرویی دیگر بوده و نه این بازیکن از محل متواری شده است. مسئولان قضایی پاسپورت وی را ضبط کرده‌اند و وی در حال حاضر ممنوع‌الخروج است.

طبق این گزارش؛ قرار است امروز سه‌شنبه هافبک شالکه به اتهام قتل غیرعمد و عدم رعایت محدودیت‌های سرعت دادگاهی شود. در حال حاضر هم وی به قید وثیقه آزاد است. احتمالاً حکمی که در مورد این بازیکن مراکشی صادر خواهد شد شامل تخفیف خواهد بود و مجازات نه‌چندان سنگینی در انتظار وی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
مرتکب قتل !
یاد مهدی قائدی افتادم ظاهر هم سن هم هستند !! حالا باید دید دادگاه مراکش چکار میکند به اشد مجازات میرسه یا ....... ؟؟؟!!!!!
لطفا یک مقدار در تیترها تون تجدید نظر کنید. قتل با حادثه رانندگی خیلی فرق داره!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه مراکش از گروه صعود میکرد الان اون مرده زنده بود
اعدامش کنید خخخخ
بیچاره تصادف کرده قتل عمد که انجام نداده که بهش میگید قاتل.
چرا مراکش از ما یاد نمیگیره که قضیه را تکذیب کنن
قتل این روزها واژه شیرینی شده که همه دوست دارند این واژه را عملی کنند.
درست مثل بعضی شوتبالیست ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی