بازدید 6586
۵

واکنش فرمانداری تهران به حوادث امروز بازار تهران

کد خبر: ۸۱۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 25 June 2018

ایسنا نوشت: معاون سیاسی فرماندار تهران گفت: بر اساس صحبت‌هایی که با اصناف انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد، امیدواریم فردا صبح واحدهای تجاری و صنفی به فعالیت خود ادامه دهند.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به اعتراضات کسبه تهران و شکل‌گیری برخی تجمعات در سطح شهر در محدوده بازار تهران در روز دوشنبه با تاکید بر سازمان یافته نبودن این تجمعات و مشخص نبودن نمایندگان معترضین، اظهار کرد: برخی کسبه تهران به خاطر نگرانی‌هایی که از وضعیت نوسانات ارز و مسائل این‌چنینی داشتند، امروز اقدام به برگزاری تجمعاتی در محدوده بازار تهران کردند.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:
*ما تاکنون جلسات مختلفی با اصناف داشته‌ایم، همچنین قرار شده که با نمایندگان هر صنفی گفت‌وگو شود تا آنها مسائل‌شان را مطرح نمایند و ما نیز سریعا آنها را پیگیری کنیم تا آرامش به بازار باز گردد.
*تاکنون هیچ یک از شرکت‌کنندگان در تجمعات امروز بازار تهران دستگیر نشده‌اند.
* مردم فهیم تهران به مسائل مختلف توجه ویژه‌ای دارند، همان‌طور که در روزهای قبل نیز در اماکن مختلف از جمله ورزشگاه آزادی مسابقات فوتبال به نمایش گذاشته شد و هیچ مشکل خاصی ایجاد نشد امشب نیز این اتفاق خواهد افتاد و قطعا کسانی که برای تماشای فوتبال به ورزشگاه می‌روند از علاقه‌مندان به تیم ملی هستند و مطمئنا هیچ ارتباطی با مسائل اصناف و کسبه و اعتراضات آنها نخواهند داشت. آنها به دنبال شادی خود هستند و در همان استادیوم نیز شادی خود را نشان خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
اوضاع آرام آرام است! وضع بازار خوب است! آقای فرماندار یا شما تو دنیای دیگه ای زندگی میکنید یا مردم و بازاریان ما؟! برادر من! آقای فرماندار! با پاک کردن صورت مساله مشکل مردم حل نمیشود. بارها منتقدان دلسوزانه تذکر دادند و میدهند که اکثریت مردم ایران توان تحمل بار تورمی دلار بالای ۶۰۰۰ تومان را به هیچ وجه در دراز مدت ندارند. مشکل دقیقا اینجاست آقای فرماندار! اگر مشکل واقعی را حل نکنید این آرامش ۲ روزه در ۲۰۰ روز آینده باقی نخواهد ماند. چرا که این مشکل اقتصادی محال است که خود به خودی یا با معجزه و دعا حل شود و هر روز که بیشتر بر این روال بگذرد آسیب های جدی وارده به کشور و نظام بیشتر و بیشتر خواهد شد. پس لطفا به جای پاک کردن صورت مساله به فکر حل واقعی مشکل باشید.
بچه گول میزنی
کار دشمنه . بیانیه می دیم . محکوم می کنیم . برخورد می کنیم و....
*تاکنون هیچ یک از شرکت‌کنندگان در تجمعات امروز بازار تهران دستگیر نشده‌اند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مگه قراره بخاطر این همه بی کفایتی و بروز مشکلات عدیده در زندگی مردم و اعتراضی که به این رویه میشه کسی هم دستگیر و زندانی بشه؟؟؟


کجایید بابا
حواستون هست ملت دارن زجر کش میشن؟
فرماندارتهران با اصناف صحبت کردید با ملت بدبخت که تمام این گرفتاری را می کشند چه صحبتی دارید اقا جان ملت خسته شدن بریدن اینقدر سیاه بازی نکنید بس است بترسید از خشم وخروش ملت ملت دیگر کاسه صبرشان داره لبریز می شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار